Kakšni so trendi na področju SEO v letu 2019? (Vir: Pixabay)

Kakšni so trendi na področju SEO v letu 2019? (Vir: Pixabay)

Trendi na področju SEO optimizacije v letu 2019

SEO je področje, ki se nenehno spreminja. Kateri so trendi na področju optimizacije spletnih strani, ki jih lastniki spletnih strani ne smete spregledati v letu 2019?
Kakšni so trendi na področju SEO v letu 2019? (Vir: Pixabay)

Kakšni so trendi na področju SEO v letu 2019? (Vir: Pixabay)

Optimizacija spletnih strani je pomemben element novodobnega marketinga. Ker se tehnologija ves čas spreminja in ker se stalno spreminjajo tudi kriteriji, na podlagi katerih spletni iskalniki razvrščajo spletne strani na različne pozicije, je pomembno, da so podjetniki na tekočem s tovrstnimi trendi.

Kakšni so torej trendi na področju SEO, ki jih je smiselno upoštevati v letu 2019?

Iskanje ne poteka le prek Googla

Google je še vedno najbolj priljubljen med iskalniki. Vseeno pa ne pozabite optimizacije prilagoditi tudi drugim iskalnikom. Apple in Amazon, na primer, eni izmed najbolj uspešnih podjetij na svetu, imata namreč lastni spletni iskalnik z unikatnimi iskalnimi algoritmi. Če torej vaše podjetje na Applu, Amazonu ali katerem drugem večjem trgovskem spletnem mestu prodaja kakršnekoli izdelke, je smiselno ključne besede prilagoditi tudi temu tovrstnemu načinu iskanja.

Dandanes spletne strani prejmejo kar 60 % prometa na račun dostopa prek telefonov. 90 % časa, ki ga uporabniki preživijo na telefonih, posvetijo uporabi raznih aplikacij. Na področju privabljanja prometa na spletne strani ima Applova mobilna trgovina vse več uspeha. Treba je vedeti, da imajo tovrstne aplikacije precej drugačne kriterije, po katerih razvrščajo spletne strani, zato se je treba pri SEO temu ustrezno prilagoditi.

Pomen kakovostne vsebine

Pri rangiranju spletnih strani sta pomembni tako količina kot kakovost objav. Novost v letu 2018, ki bo aktualna tudi v letu 2019, je ta, da kakovost vsebin stopa v ospredje. Še vedno bo seveda pomembna tudi količina objav, ampak kakovosti bo dan bistveno večji poudarek.

Poudarek bo torej na daljših člankih. Velik poudarek bo na on site SEO (torej na objavah, ki se nahajajo direktno na posamezni spletni strani). Še toliko bolj bo pomembno, da bodo URL-ji prijazni uporabniku in da bodo slike optimizirane.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

Hitrost strani

V letu 2019 bo hitrost nalaganja spletne strani eden pomembnejših kriterijev za njeno rangiranje. Podjetniki imajo sicer na spletu številna brezplačna orodja (tu lahko najdete Googlovo orodje), prek katerih lahko preverijo, kako hitra je njihova stran. Če hitrost določene spletne strani ni najbolj ugodna, podjetniki dobijo tudi predloge, kaj lahko naredijo za izboljšavo tega področja.

Seveda je bila hitrost strani vedno pomembna iz vidika uporabniške izkušnje. Vendar pa je v zadnjem času tudi eden izmed najpomembnejših kriterijev pri rangiranju spletnih strani. Hitreje kot se torej nalaga spletna stran, višje bo rangirana. Idealna spletna stran naj bi se nalagala manj kot 1 sekundo, kar je za podjetja precej težko doseči, če za to ne poprosijo zunanjega strokovnjaka, ki jim pri tem lahko pomaga.

Glasovno iskanje

V porastu je glasovno iskanje, ki ga omogočajo tehnologije, kot so Siri, Google Home in Alexa. Glasovno iskanje že sedaj predstavlja 20 % vseh iskanj. Do leta 2020 pa naj bi se ta vrednost povzpela na 50 %.

Treba se je zavedati, da je glasovno iskanje precej drugačno od klasičnega. Ključne besede, ki se v tem postopku uporabljajo, so precej krajše in bolj pogovorne. Velikokrat so tudi postavljene v obliki vprašanj.

Vabljeni na delavnico, kjer boste štiri ure intenzivno delali na izboljšanju vašega znanja o optimizaciji spletnih strani, hkrati pa boste dobili konkretne nasvete, ki bodo pripomogli k boljši uvrstitvi vaše spletne strani v iskalnikih in tako k povečanju prihodkov vašega podjetja: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! >>

Omembe podjetja brez povezave

O omembi vašega podjetja brez povezav govorimo, ko je v določenem prispevku omenjeno vaše podjetje, vendar pa na ključno besedo ni dodana povezava do vaše spletne strani. Čeprav so ključne besede, ki vsebujejo linke do spletne strani, še vedno pomembne, pa so zdaj bolj kot kadarkoli prej upoštevane omembe vašega podjetja brez linka.

Google predpostavlja, da je pri objavah s povezavami velika verjetnost za to, da je uporabljeno črno področje SEO optimizacije, ki je sicer prepovedano in plačljivo. Zelo pomembne pri SEO so v zadnjem času tudi omembe določenega podjetja na družabnih omrežjih.

Strukturiranost spletne strani

Bolj kot kadarkoli prej je pomembno, da je vaša spletna stran dobro organizirana, strukturirana.  Pomembno je, da uporabnik takoj najde informacije, ki jih potrebuje; da lahko s čim manj kliki pride do želene vsebine. V zvezi s tem je pomemben tudi meta opis – da daje verodostojne podatke glede tega, kaj se nahaja na posamezni spletni strani.

Vir: entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Več >

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Več >

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Več >

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Več >

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Več >

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Več >

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Več >

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Več >

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki