
Kakšni so trendi na področju SEO v letu 2019? (Vir: Pixabay)
Optimizacija spletnih strani je pomemben element novodobnega marketinga. Ker se tehnologija ves čas spreminja in ker se stalno spreminjajo tudi kriteriji, na podlagi katerih spletni iskalniki razvrščajo spletne strani na različne pozicije, je pomembno, da so podjetniki na tekočem s tovrstnimi trendi.
Kakšni so torej trendi na področju SEO, ki jih je smiselno upoštevati v letu 2019?
Iskanje ne poteka le prek Googla
Google je še vedno najbolj priljubljen med iskalniki. Vseeno pa ne pozabite optimizacije prilagoditi tudi drugim iskalnikom. Apple in Amazon, na primer, eni izmed najbolj uspešnih podjetij na svetu, imata namreč lastni spletni iskalnik z unikatnimi iskalnimi algoritmi. Če torej vaše podjetje na Applu, Amazonu ali katerem drugem večjem trgovskem spletnem mestu prodaja kakršnekoli izdelke, je smiselno ključne besede prilagoditi tudi temu tovrstnemu načinu iskanja.
Dandanes spletne strani prejmejo kar 60 % prometa na račun dostopa prek telefonov. 90 % časa, ki ga uporabniki preživijo na telefonih, posvetijo uporabi raznih aplikacij. Na področju privabljanja prometa na spletne strani ima Applova mobilna trgovina vse več uspeha. Treba je vedeti, da imajo tovrstne aplikacije precej drugačne kriterije, po katerih razvrščajo spletne strani, zato se je treba pri SEO temu ustrezno prilagoditi.
Pomen kakovostne vsebine
Pri rangiranju spletnih strani sta pomembni tako količina kot kakovost objav. Novost v letu 2018, ki bo aktualna tudi v letu 2019, je ta, da kakovost vsebin stopa v ospredje. Še vedno bo seveda pomembna tudi količina objav, ampak kakovosti bo dan bistveno večji poudarek.
Poudarek bo torej na daljših člankih. Velik poudarek bo na on site SEO (torej na objavah, ki se nahajajo direktno na posamezni spletni strani). Še toliko bolj bo pomembno, da bodo URL-ji prijazni uporabniku in da bodo slike optimizirane.
Hitrost strani
V letu 2019 bo hitrost nalaganja spletne strani eden pomembnejših kriterijev za njeno rangiranje. Podjetniki imajo sicer na spletu številna brezplačna orodja (tu lahko najdete Googlovo orodje), prek katerih lahko preverijo, kako hitra je njihova stran. Če hitrost določene spletne strani ni najbolj ugodna, podjetniki dobijo tudi predloge, kaj lahko naredijo za izboljšavo tega področja.
Seveda je bila hitrost strani vedno pomembna iz vidika uporabniške izkušnje. Vendar pa je v zadnjem času tudi eden izmed najpomembnejših kriterijev pri rangiranju spletnih strani. Hitreje kot se torej nalaga spletna stran, višje bo rangirana. Idealna spletna stran naj bi se nalagala manj kot 1 sekundo, kar je za podjetja precej težko doseči, če za to ne poprosijo zunanjega strokovnjaka, ki jim pri tem lahko pomaga.
Glasovno iskanje
V porastu je glasovno iskanje, ki ga omogočajo tehnologije, kot so Siri, Google Home in Alexa. Glasovno iskanje že sedaj predstavlja 20 % vseh iskanj. Do leta 2020 pa naj bi se ta vrednost povzpela na 50 %.
Treba se je zavedati, da je glasovno iskanje precej drugačno od klasičnega. Ključne besede, ki se v tem postopku uporabljajo, so precej krajše in bolj pogovorne. Velikokrat so tudi postavljene v obliki vprašanj.
Vabljeni na delavnico, kjer boste štiri ure intenzivno delali na izboljšanju vašega znanja o optimizaciji spletnih strani, hkrati pa boste dobili konkretne nasvete, ki bodo pripomogli k boljši uvrstitvi vaše spletne strani v iskalnikih in tako k povečanju prihodkov vašega podjetja: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! >>
Omembe podjetja brez povezave
O omembi vašega podjetja brez povezav govorimo, ko je v določenem prispevku omenjeno vaše podjetje, vendar pa na ključno besedo ni dodana povezava do vaše spletne strani. Čeprav so ključne besede, ki vsebujejo linke do spletne strani, še vedno pomembne, pa so zdaj bolj kot kadarkoli prej upoštevane omembe vašega podjetja brez linka.
Google predpostavlja, da je pri objavah s povezavami velika verjetnost za to, da je uporabljeno črno področje SEO optimizacije, ki je sicer prepovedano in plačljivo. Zelo pomembne pri SEO so v zadnjem času tudi omembe določenega podjetja na družabnih omrežjih.
Strukturiranost spletne strani
Bolj kot kadarkoli prej je pomembno, da je vaša spletna stran dobro organizirana, strukturirana. Pomembno je, da uporabnik takoj najde informacije, ki jih potrebuje; da lahko s čim manj kliki pride do želene vsebine. V zvezi s tem je pomemben tudi meta opis – da daje verodostojne podatke glede tega, kaj se nahaja na posamezni spletni strani.
Vir: entrepreneur.com