Uspešni ljudje o tem, kako učinkovito upravljati s časom

Uspešnim podjetnikom velikokrat primanjkuje časa. Prav zato je pomembno, da se naučijo učinkovito upravljati z njim. Kaj jim svetujejo tisti uspešni posamezniki, ki jim gre to področje dobro od rok?
Znate učinkovito upravljati s svojim časom? (Vir: Pixabay)

Znate učinkovito upravljati s svojim časom? (Vir: Pixabay)

»Treba si je znati postaviti prioritete.«

Barbara Corcoran pravi, da se nanjo pogosto obračajo mladi podjetniki, ki jo prosijo le za urico njenega časa. Včasih ji je bilo težko reči ne, zato je svoj čas podarjala vsem. Kmalu pa je ugotovila, da tako ne bo šlo več naprej. Pravi, da je pomembno postaviti sebe na prvo mesto in si določiti prioritete.

Zdaj, ko ji kdo napiše tovrstno prošnjo, nanj še vedno odgovori. V kratkem dopisu se zahvali za pobudo, vendar na lep način zavrne srečanje. Če je le možno, v odgovoru predlaga, na koga se lahko ta oseba obrne, da bo dobila iskano pomoč.

Na tak način je našla ravnovesje med tem, da skrbno ravna s svojim časom, hkrati pa še vedno vzdržuje dobre odnose z ljudmi okoli sebe.

Barbara Corcoran je ameriška poslovna ženska, investitorka, govornica, avtorica in televizijska osebnost.

»Filtri, na podlagi katerih se odločite, če so ljudje resni v svojih namenih.«

Com Mirza pravi, da ga veliko ljudi kontaktira, ker želijo kakšen nasvet ali pa ga prosijo za sofinanciranje določene dejavnosti. Razvil je določene filtre, skozi katere gre vsak, ki mu piše. Pravi, da na tak način spozna, če so posameznikovi nameni resni.

»Najprej odgovorim, če mi lahko pišejo še enkrat, vendar nekoliko kasneje. Če se javijo, jih prosim, da mi napišejo kratek dopis, kaj želijo od mene, da ugotovim, če je to vredno mojega časa. Če se mi zdi zanimivo, se z njimi dogovorim za klic, ki traja največ 10 minut in znotraj katerega imajo možnost, da mi stvar razložijo bolj natančno. Če se prošnja nanaša na financiranje, večinoma povprašam po poslovnem načrtu. Če ga nimajo, se tukaj pogovor konča.«

Mirza pravi, da je ključnega pomena, da vsak zase ustvari ustrezne filtre, sicer bodo ljudje po nepotrebnem tratili vaš čas. Po drugi strani pa ceni vztrajne in dobro pripravljene posameznike. Takim da vedno možnost, da pridejo v stik z njim.

Com Mirza je podjetnik, investitor, mentor in filantropist.

»Načrte, ki jih imate z vašim podjetjem, jasno opredelite.«

Shaun Rawls je prepričan, da so strukture in sistemi pomembni, če želimo ostati učinkoviti in osredotočeni na bistveno.

Pravi, da bolj, kot se gibljete med ljudmi, bolj jih spoznate in veste, katera vprašanja jim postaviti, da boste od njih dobili bistvene podatke. Pomembno je, da imate v sklopu svojega poslovanja jasne načrte, kaj si želite doseči. Ko to ugotovite, točno veste, kaj in koga v določenem trenutku potrebujete. Tako boste lahko zelo hitro ugotovili, če vam bo predlog, ki vam ga nekdo ponuja, pomagal pri doseganju vaših ciljev.

Shaun Rawls je avtor, vodja in ustanovitelj podjetja Rawls Consulting.

»Naučite se hitro podati ključne informacije.«

Tai Lopez trdi, da je največja napaka ljudi, ki hočejo pritegniti vašo pozornost ta, da preveč dolgovezijo, namesto da bi takoj prešli k bistvu. Če hočete nekoga prepričati in v hipu pritegniti njegovo pozornost, morate biti čim bolj neposredni. Če želite npr. nekoga na ulici nekaj vprašati, nikoli ne začnite z: »Ali vam lahko vzamem 5 minut vašega časa?«, ampak raje direktno povejte, kar ste nameravali.

Predlaga, da če imate v načrtu v kratkem nekoga pritegniti s svojo idejo, napišite na list scenarij, kako boste to povedali in to večkrat v mislih ponovite. Tako boste, ko bo prišel vaš trenutek, izpadli bolj prepričljivi in možnost, da vas bo druga stran pozitivno sprejela, bo večja.

Tai Lopez je investitor, podjetnik in avtor.

»Skrajšajte čas za sestanke.«

Tim Draper pravi, da se, po tem ko posameznik naveže stik z njim, odloči za eno od dveh variant: ali mu razloži, zakaj mu pri določeni stvari ne more pomagati ali pa ga vpraša za več informacij o neki temi.

Ko se odloči, da si bo vzel čas, da z nekom sestankuje, si za to nikoli ne vzame celo uro, ampak kvečjemu 20 do 30 minut. Vsem uspešnim posameznikom svetuje, naj se zavedajo, da je njihov čas dragocen, zato ga morajo znati varovati.

Tim Draper je investitor in ustanovitelj podjetja Draper Associates and Draper University.

Vir: businessinsider.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Konferenca o evropskem podpornem sistemu start-upov in inovacij

Konferenca o evropskem podpornem sistemu start-upov in inovacij

V Tehnološkem parku Ljubljana je prejšnji teden potekala dvodnevna Konferenca o start-up podjetjih in prenosu tehnologij v inovacijskih ekosistemih v jugovzhodni Evropi in v alpskem prostoru. Kakšni so izsledki predavanj? Preberite več >>

Voditelj prihodnosti je srčni voditelj

Voditelj prihodnosti je srčni voditelj

Vodstvo vpliva na klimo v celotnem podjetju, ta pa določa počutje in delovanje zaposlenih. Kako lahko z določenim načinom vodenja izboljšate poslovne rezultate in zakaj se tradicionalni način vodenja v današnjih časih ne obnese več? Preberite več >>

Kako svojo podjetniško ekipo pripeljati do odličnih rezultatov?

Kako svojo podjetniško ekipo pripeljati do odličnih rezultatov?

Da bi lahko uspešno vodili podjetje, je nujno, da znate iz zaposlenih izvabiti njihove najboljše lastnosti in potenciale. Pri tem je ključno, da spoznate, kako zaposlene motivirati, navdušiti in jih pripraviti do tega, da vam bodo sledili. Preberite več >>

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Zakaj cene spletnega oglaševanja naraščajo? Od česa so odvisne? Kako oglaševalske platforme optimalno izkoristiti za spletni marketing? Strokovnjaki vam ponujajo odgovore na vprašanja, s katerimi se sooča praktično vsak podjetnik. Preberite več >>

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

Grosupeljčanki Andreja Uranič in Ana Berišaj imata radi funkcionalne elemente in prečudovite linije, s katerimi navdušujeta svoje stranke in potrošnike. Podjetniško udejstvovanje sta nadgradili z ustanovitvijo GIG coworkinga v Grosupljem. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje