Uspešni ljudje o tem, kako učinkovito upravljati s časom

Uspešnim podjetnikom velikokrat primanjkuje časa. Prav zato je pomembno, da se naučijo učinkovito upravljati z njim. Kaj jim svetujejo tisti uspešni posamezniki, ki jim gre to področje dobro od rok?
Znate učinkovito upravljati s svojim časom? (Vir: Pixabay)

Znate učinkovito upravljati s svojim časom? (Vir: Pixabay)

»Treba si je znati postaviti prioritete.«

Barbara Corcoran pravi, da se nanjo pogosto obračajo mladi podjetniki, ki jo prosijo le za urico njenega časa. Včasih ji je bilo težko reči ne, zato je svoj čas podarjala vsem. Kmalu pa je ugotovila, da tako ne bo šlo več naprej. Pravi, da je pomembno postaviti sebe na prvo mesto in si določiti prioritete.

Zdaj, ko ji kdo napiše tovrstno prošnjo, nanj še vedno odgovori. V kratkem dopisu se zahvali za pobudo, vendar na lep način zavrne srečanje. Če je le možno, v odgovoru predlaga, na koga se lahko ta oseba obrne, da bo dobila iskano pomoč.

Na tak način je našla ravnovesje med tem, da skrbno ravna s svojim časom, hkrati pa še vedno vzdržuje dobre odnose z ljudmi okoli sebe.

Barbara Corcoran je ameriška poslovna ženska, investitorka, govornica, avtorica in televizijska osebnost.

»Filtri, na podlagi katerih se odločite, če so ljudje resni v svojih namenih.«

Com Mirza pravi, da ga veliko ljudi kontaktira, ker želijo kakšen nasvet ali pa ga prosijo za sofinanciranje določene dejavnosti. Razvil je določene filtre, skozi katere gre vsak, ki mu piše. Pravi, da na tak način spozna, če so posameznikovi nameni resni.

»Najprej odgovorim, če mi lahko pišejo še enkrat, vendar nekoliko kasneje. Če se javijo, jih prosim, da mi napišejo kratek dopis, kaj želijo od mene, da ugotovim, če je to vredno mojega časa. Če se mi zdi zanimivo, se z njimi dogovorim za klic, ki traja največ 10 minut in znotraj katerega imajo možnost, da mi stvar razložijo bolj natančno. Če se prošnja nanaša na financiranje, večinoma povprašam po poslovnem načrtu. Če ga nimajo, se tukaj pogovor konča.«

Mirza pravi, da je ključnega pomena, da vsak zase ustvari ustrezne filtre, sicer bodo ljudje po nepotrebnem tratili vaš čas. Po drugi strani pa ceni vztrajne in dobro pripravljene posameznike. Takim da vedno možnost, da pridejo v stik z njim.

Com Mirza je podjetnik, investitor, mentor in filantropist.

»Načrte, ki jih imate z vašim podjetjem, jasno opredelite.«

Shaun Rawls je prepričan, da so strukture in sistemi pomembni, če želimo ostati učinkoviti in osredotočeni na bistveno.

Pravi, da bolj, kot se gibljete med ljudmi, bolj jih spoznate in veste, katera vprašanja jim postaviti, da boste od njih dobili bistvene podatke. Pomembno je, da imate v sklopu svojega poslovanja jasne načrte, kaj si želite doseči. Ko to ugotovite, točno veste, kaj in koga v določenem trenutku potrebujete. Tako boste lahko zelo hitro ugotovili, če vam bo predlog, ki vam ga nekdo ponuja, pomagal pri doseganju vaših ciljev.

Shaun Rawls je avtor, vodja in ustanovitelj podjetja Rawls Consulting.

»Naučite se hitro podati ključne informacije.«

Tai Lopez trdi, da je največja napaka ljudi, ki hočejo pritegniti vašo pozornost ta, da preveč dolgovezijo, namesto da bi takoj prešli k bistvu. Če hočete nekoga prepričati in v hipu pritegniti njegovo pozornost, morate biti čim bolj neposredni. Če želite npr. nekoga na ulici nekaj vprašati, nikoli ne začnite z: »Ali vam lahko vzamem 5 minut vašega časa?«, ampak raje direktno povejte, kar ste nameravali.

Predlaga, da če imate v načrtu v kratkem nekoga pritegniti s svojo idejo, napišite na list scenarij, kako boste to povedali in to večkrat v mislih ponovite. Tako boste, ko bo prišel vaš trenutek, izpadli bolj prepričljivi in možnost, da vas bo druga stran pozitivno sprejela, bo večja.

Tai Lopez je investitor, podjetnik in avtor.

»Skrajšajte čas za sestanke.«

Tim Draper pravi, da se, po tem ko posameznik naveže stik z njim, odloči za eno od dveh variant: ali mu razloži, zakaj mu pri določeni stvari ne more pomagati ali pa ga vpraša za več informacij o neki temi.

Ko se odloči, da si bo vzel čas, da z nekom sestankuje, si za to nikoli ne vzame celo uro, ampak kvečjemu 20 do 30 minut. Vsem uspešnim posameznikom svetuje, naj se zavedajo, da je njihov čas dragocen, zato ga morajo znati varovati.

Tim Draper je investitor in ustanovitelj podjetja Draper Associates and Draper University.

Vir: businessinsider.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2019

Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Raymond Aaron: Kam morate najprej zaviti, da bi dosegli podjetniško bogastvo?

Raymond Aaron: Kam morate najprej zaviti, da bi dosegli podjetniško bogastvo?

Zakaj direktne poti do podjetniškega bogastva vodijo v prepad in kam morate najprej zaviti, da bi ga dosegli? Raymond Aaron je #1 New York Times Bestselling avtor. To so njegove misli o tem, kako postati bogat. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

5 najboljših evropskih destinacij za digitalne nomade

5 najboljših evropskih destinacij za digitalne nomade

Evropa popotnikom nudi čudovite destinacije z možnostmi številnih doživetij in novih izkušenj, podjetnikom pa lokacije za učinkovito in navdiha polno delo! Če vam dejavnost omogoča opravljanje dela na daljavo, se odpravite v katero izmed 5 mest, ki so po mnenju podjetnika Erhana Korhalillerja dobra izbira za prav vsakega digitalnega nomada. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: ali lahko ustanovitelj podjetja prejema štipendijo?

Odgovor strokovnjaka: ali lahko ustanovitelj podjetja prejema štipendijo?

V današnjem prispevku se bomo posvetili vprašanju našega bralca, ki bi rad pridobil Zoisovo štipendijo, poleg tega pa bi postal tudi družbenik na novo ustanovljenega podjetja. Preberite več >>

Kako lahko z vsebinskim marketingom dosegate zastavljene cilje?

Kako lahko z vsebinskim marketingom dosegate zastavljene cilje?

Vsebinski marketing je danes eno najpomembnejših orodij digitalnega marketinga. Prek njega boste lahko učinkovito širili dober glas o podjetju in si posledično povečali prodajo. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: popoldanski s.p. in soglasje delodajalca

Odgovor strokovnjaka: popoldanski s.p. in soglasje delodajalca

V tokratni rubriki obravnavamo vprašanje stranke, ki jo je zanimalo, ali mora o odprtju popoldanskega s.p. obvestiti svojega delodajalca. Raziskali smo, kako je to področje urejeno v Zakonu o delovnih razmerjih.   Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje