
Vir slike: Pixabay.com
»Treba si je znati postaviti prioritete.«
Barbara Corcoran pravi, da se nanjo pogosto obračajo mladi podjetniki, ki jo prosijo le za urico njenega časa. Včasih ji je bilo težko reči ne, zato je svoj čas podarjala vsem. Kmalu pa je ugotovila, da tako ne bo šlo več naprej. Pravi, da je pomembno postaviti sebe na prvo mesto in si določiti prioritete.
Zdaj, ko ji kdo napiše tovrstno prošnjo, nanj še vedno odgovori. V kratkem dopisu se zahvali za pobudo, vendar na lep način zavrne srečanje. Če je le možno, v odgovoru predlaga, na koga se lahko ta oseba obrne, da bo dobila iskano pomoč.
Na tak način je našla ravnovesje med tem, da skrbno ravna s svojim časom, hkrati pa še vedno vzdržuje dobre odnose z ljudmi okoli sebe.
Barbara Corcoran je ameriška poslovna ženska, investitorka, govornica, avtorica in televizijska osebnost.
»Filtri, na podlagi katerih se odločite, če so ljudje resni v svojih namenih.«
Com Mirza pravi, da ga veliko ljudi kontaktira, ker želijo kakšen nasvet ali pa ga prosijo za sofinanciranje določene dejavnosti. Razvil je določene filtre, skozi katere gre vsak, ki mu piše. Pravi, da na tak način spozna, če so posameznikovi nameni resni.
»Najprej odgovorim, če mi lahko pišejo še enkrat, vendar nekoliko kasneje. Če se javijo, jih prosim, da mi napišejo kratek dopis, kaj želijo od mene, da ugotovim, če je to vredno mojega časa. Če se mi zdi zanimivo, se z njimi dogovorim za klic, ki traja največ 10 minut in znotraj katerega imajo možnost, da mi stvar razložijo bolj natančno. Če se prošnja nanaša na financiranje, večinoma povprašam po poslovnem načrtu. Če ga nimajo, se tukaj pogovor konča.«
Mirza pravi, da je ključnega pomena, da vsak zase ustvari ustrezne filtre, sicer bodo ljudje po nepotrebnem tratili vaš čas. Po drugi strani pa ceni vztrajne in dobro pripravljene posameznike. Takim da vedno možnost, da pridejo v stik z njim.
Com Mirza je podjetnik, investitor, mentor in filantropist.
»Načrte, ki jih imate z vašim podjetjem, jasno opredelite.«
Shaun Rawls je prepričan, da so strukture in sistemi pomembni, če želimo ostati učinkoviti in osredotočeni na bistveno.
Pravi, da bolj, kot se gibljete med ljudmi, bolj jih spoznate in veste, katera vprašanja jim postaviti, da boste od njih dobili bistvene podatke. Pomembno je, da imate v sklopu svojega poslovanja jasne načrte, kaj si želite doseči. Ko to ugotovite, točno veste, kaj in koga v določenem trenutku potrebujete. Tako boste lahko zelo hitro ugotovili, če vam bo predlog, ki vam ga nekdo ponuja, pomagal pri doseganju vaših ciljev.
Shaun Rawls je avtor, vodja in ustanovitelj podjetja Rawls Consulting.
»Naučite se hitro podati ključne informacije.«
Tai Lopez trdi, da je največja napaka ljudi, ki hočejo pritegniti vašo pozornost ta, da preveč dolgovezijo, namesto da bi takoj prešli k bistvu. Če hočete nekoga prepričati in v hipu pritegniti njegovo pozornost, morate biti čim bolj neposredni. Če želite npr. nekoga na ulici nekaj vprašati, nikoli ne začnite z: »Ali vam lahko vzamem 5 minut vašega časa?«, ampak raje direktno povejte, kar ste nameravali.
Predlaga, da če imate v načrtu v kratkem nekoga pritegniti s svojo idejo, napišite na list scenarij, kako boste to povedali in to večkrat v mislih ponovite. Tako boste, ko bo prišel vaš trenutek, izpadli bolj prepričljivi in možnost, da vas bo druga stran pozitivno sprejela, bo večja.
Tai Lopez je investitor, podjetnik in avtor.
»Skrajšajte čas za sestanke.«
Tim Draper pravi, da se, po tem ko posameznik naveže stik z njim, odloči za eno od dveh variant: ali mu razloži, zakaj mu pri določeni stvari ne more pomagati ali pa ga vpraša za več informacij o neki temi.
Ko se odloči, da si bo vzel čas, da z nekom sestankuje, si za to nikoli ne vzame celo uro, ampak kvečjemu 20 do 30 minut. Vsem uspešnim posameznikom svetuje, naj se zavedajo, da je njihov čas dragocen, zato ga morajo znati varovati.
Tim Draper je investitor in ustanovitelj podjetja Draper Associates and Draper University.
Vir: businessinsider.com