Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Podjetništvo je nepredvidljivo, če pa ste začetnik, se stvari hitro lahko odvijejo v napačno smer. Kako preprečiti, da ne bi delali napak kot začetnik? Rešitev je predvsem v učenju na (tujih) napakah.
Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Ste se v podjetništvo podali zaradi bogastva (Vir slike: YouTube).

Tudi če vam v prvem poskusu startup ne uspe (uspeh je sicer resda relativen pojem), se ne ustavite. Neuspeh je namreč del uspeha, pomembno pa je, da se na preteklih napakah česa naučite in jih ne ponavljate več. Poglejmo si tipične napake začetnikov.

Slaba odločitev pri zaposlovanju.

Ekipa je pomemben del (ne)uspeha; že ena slaba kadrovska odločitev lahko pripelje startup h koncu. Zaposlujte zaradi izkušenj in znanj, ne na podlagi prijateljskih ali sorodstvenih vezi. Tako, kot testirate newsletter (če ga pošiljate), testirajte tudi svojo ekipo. V kolikor se nek član ne vklopi vanjo, je morda čas za pogovor.

V podjetništvo se podate zaradi napačnih razlogov.

Če menite, da je to pot do hitrega bogastva, se motite; zaradi napačnih razlogov se boste hitro znašli v nerešljivih situacijah. Veliko podjetnikov pravi, da so se na to pot podali zaradi notranjega klica. Podjetništvo namreč zahteva številna odrekanja in če vam po mislih beži zgolj denar, boste hitro obupali.

Ne spremljate finančnega dogajanja.

Večina tistih, ki se je že podala na podjetniško pot, vam bo priznala, da se to pogosto zgodi. Posledice pa so lahko hude, saj lahko ostanete brez finančnega zaledja, četudi ustvarjate prihodke in dobiček.

Pozabite na zaščito svojega izdelka oziroma intelektualne lastnine.

Če ste razvili inovativen izdelek, na njegovo zaščito pa pozabili, se lahko zgodi, da vas bo pri tem prehitela vaša konkurenca. V tem primeru boste sami, ne glede na to, da ste vi dejanski izumitelj produkta, morali prenehati s proizvodnjo.

Na prodajni aspekt popolnoma pozabite.

Namesto da bi odšli ven, med ljudi in začeli prodati svoj produkt, se ekipe startupov pogosto zavlečejo v pisarne in delajo zgolj med štirimi stenami. Pojdite ven, med ljudi, raziskujte svoje kupce. Precej več boste izvedeli od njih kot pa od štirih sten.

Kupci, kupci in še enkrat kupci.

Vašega produkta oziroma storitve ne bo brez kupcev. Ti morajo naravnost oboževati vaš produkt – v celoti. Prisluhnite jim, se z njimi povežite. Poskrbite, da boste z njimi povezani na dnevni bazi.

Verjamete v poročila, ki pravijo, da vam gre enkratno, temu primerno se začnete tudi obnašati. Mnogi podjetniki vam bodo rekli, da v podjetništvu stanje ni nikoli zadovoljivo. V podjetništvu je vsak dan boj za preživetje, stvari gredo nenehno narobe. Ne zadovoljite se z dobrimi rezultati.

Do uspeha ne pridete v enem dnevu.

Tudi vašemu podjetju (žal) ne bo uspelo v prvem mesecu ali letu. Ko vam gre slabo, bodite dovolj pozitivno naravnani, da vse ovire vidite kot izziv, pot, ki vas pelje do uspeha. Strokovnjaki vam bodo na začetku poti namesto oblikovanja popolnega produkta svetovali raje izgradnjo minimalno sprejemljivega produkta (MVP). Zakaj? Ta pot ima manj katastrofalnih posledic, saj je manj časovno zamudna, poleg tega pa je potreben manjši finančni vložek, predvsem pa obstaja manjša možnost, da se boste opekli.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Večina komunikacije, ki jo imamo s svojimi potencialnimi kupci, poslovnimi partnerji in zaposlenimi, gre prek elektronskih sporočil. V svoje nabiralnike prejmemo tudi sporočila, ki po dolžini bolj spominjajo na članke kot pa sporočila z nujnimi informacijami. Preberite več >>

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

Če si želite uspeti, sledite nasvetom tistih, ki so uspeh že doživeli. Predstavljamo šest trikov, ki jih uporabljajo milijonarji, ki so začeli iz nič. Vključite jih v delovanje svojega podjetja in hitro se boste znašli na poti do uspeha. Preberite več >>

V novo leto z učinkovitejšimi sestanki

V novo leto z učinkovitejšimi sestanki

Ne glede na to, kako pomembni so sestanki, so pogosto povsem neučinkoviti. Izgubljanje rdeče niti pogovora, zamišljenost prisotnih in neupoštevanje zastavljenih ciljev lahko hitro privede do zapravljenega časa. Novo leto prinaša priložnost, ko lahko sestanke naredimo bolj učinkovite. Preberite več >>

Kateri so najslabši nasveti, ki so jih prejeli danes uspešni podjetniki?

Kateri so najslabši nasveti, ki so jih prejeli danes uspešni podjetniki?

Nasveti izkušenejših kolegov so nekaj, kar podjetniki vedno radi slišijo. Toda od časa do časa se zgodi, da nasvet, ki ga prejmejo, naredi več škode kot koristi. Tudi nekateri izmed danes zelo uspešnih podjetnikov so prejeli takšen nasvet, se ga na daleč izognili - ter uspeli. Preberite več >>

Zaposlujete? Preberite, kaj pričakujejo vaši bodoči sodelavci!

Zaposlujete? Preberite, kaj pričakujejo vaši bodoči sodelavci!

Konkurenca med mladimi, zlasti med najuspešnejšimi, je vse večja. Najpomembnejši dejavnik pri iskanju primerne zaposlitve, pravijo kandidati, je možnost pridobivanja in razvoja novih spretnosti, sledijo plača, dobro delovno vzdušje, odnosi in uravnoteženost delovnega in zasebnega življenja. Preberite več >>

4 načini, kako izboljšati proces brainstorminga

4 načini, kako izboljšati proces brainstorminga

Inovativne ideje so gonilo napredka in uspeha. Podajamo vam 5 predlogov, kaj lahko sami naredite za to, da bi izboljšali proces brainstorminga, ki bi vas pripeljal do čim boljših idej. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje