V lov na službo prek LinkedIna!

Dobro izpolnjen LinkedIn profil vas lahko pripelje tudi do nove karierne poti. Zbrali smo nekaj napotkov (Vir slike: YouTube).

V lov na službo prek LinkedIna!

Kdor ne išče službe, zlahka pozabi na moč LinkedIna. Na njem ste prisotni, sprejemate stike, ki vas povabijo, to pa je tudi vse. LinkedIn ima veliko večjo moč. Zato ustvarite tak profil, ki vam bo prinesel kakovostne stike in morda tudi novo karierno pot.
V lov na službo prek LinkedIna!

Dobro izpolnjen LinkedIn profil vas lahko pripelje tudi do nove karierne poti. Zbrali smo nekaj napotkov (Vir slike: YouTube).

Bolj, kot bo vaš profil izpopolnjen, večja bo verjetnost, da vas bodo podjetja oziroma njihovi kadroviki našli. Vedeti si želijo čim več o vaših pridobljenih znanjih in izkušnjah, zato ne skoparite s podatki. Prepoznali vas ne bodo le delodajalci, temveč tudi LinkedIn, ki bo vaš dokončan profil delil naprej.

Ustvarite prilagojen URL, ki naj bo sestavljen iz vašega imena in priimka. Prilagodite ga pod zavihkom Edit Profile.

Uporabite profesionalno fotografijo. Če ne veste, kakšne fotografije so primerne za to omrežje, pokukajte na druge profile. Uporabite lahko tudi fotografijo, ki vas prikazuje v »akciji«, med delom. Če ste upravljavec z družabnimi omrežji, je vaš najpomembnejši delovni pripomoček računalnik – slikajte se med delom. A brez sebkov (ang. selfie).

Napišite zanimiv naslov. Naslov ni zgolj naziv delovnega mesta, ki ga opravljate (oziroma ste ga v preteklosti). Če iščete službo, predstavite svojo konkurenčno prednost (kakšni so vaši delovni dosežki?). Bolj, kot boste specifični, večjo možnost boste imeli, da se boste ločili od konkurence in zasijali v očeh iskalcev novega kadra.

Kakšen naziv izbrati, vam bodo razkrili opisi delovnih mest, za katere se potegujete. Katere besede izstopajo? To so besede, nazivi, ki jih kadroviki iščejo. Poskrbite, da boste te besede pravilno umestili med opis svojih izkušenj in povzetka. Povzetek naj bo dolg od 3 do 5 odstavkov. Odstavek naj bo vizualno ločen s posebno oznako na začetku. Bralcu naj dajo informacije o vaših izkušnjah, unikatnih kvalifikacijah in seznamu branž, v katerih ste delali in pridobivali znanja. Poudarite podatke – če je možno izpostavite številke, ki so relevantne za vaš posel. Navdušite bralca.

Izognite se uporabi besed, katerih pomen je že popolnoma izzvenel. Besede, kot so kreativen, učinkovit, analitičen, strateški, strokovnjak, inovativen, imajo eno skupno lastnost: to so besede, ki so najpogosteje uporabljene na Linkedinu. Bodite bolj kreativni!

Vaš življenjepis ni zgolj seznam vaših delovnih zadolžitev, je mesto, kjer lahko najlažje poudarite svoje največje dosežke. Podobno je tudi na LinkedInu: poskrbite, da bo odseval vaše dosežke – to lahko storite s posebnimi oznakami.

Pri navajanju svojih dosežkov pišite v prvi osebi ednini. Dodajte svojo osebnost. Pokažite ljudem svoje vrednote in svoje strasti. Dopišite, kaj delate v prostem času. Ljudje si vas želijo spoznati.

Dodajte projekte, na katerih ste sodelovali, jezike, ki jih znate, ali pa prostovoljske akcije, pri katerih ste sodelovali.

Pišite! LinkedIn je tudi platforma, na kateri lahko zapišete svoja dognanja, izkušnje in druge dosežke. Delite svoj pogled na branžo, v kateri delate. Objave na LinkedInu so dober način, kako vas bodo opazili tudi drugi.

Imate dovolj relevantnih povezav? Pokukajte v predlagane stike, povežite se z njimi in preglejte, kdo vse je na tem omrežju.

Profil uredite tudi v nastavitvah: kaj lahko tisti, katerih profil si boste ogledovali, vidijo o vas. Želite biti diskretni? Tudi to vam LinkedIn omogoča. Dodajte še elektronski naslov, na katerega vam bodo ljudje, ki se zanimajo za sodelovanje z vami, pisali.

In še en nasvet: če boste nenehno zavračali prošnje stikov, bo LinkedIn vašemu računu naredil konec. Ugasnil ga bo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki