V novo leto z učinkovitejšimi sestanki

Ne glede na to, kako pomembni so sestanki, so pogosto povsem neučinkoviti. Izgubljanje rdeče niti pogovora, zamišljenost prisotnih in neupoštevanje zastavljenih ciljev lahko hitro privede do zapravljenega časa. Novo leto prinaša priložnost, ko lahko sestanke naredimo bolj učinkovite.
V novo leto z učinkovitejšimi sestanki

V ZDA se letno na račun neproduktivnih sestankov vrže stran 37 milijard dolarjev (Vir slike: Big Stock).

Verjetno so vam zgornje vrstice znane – ni pa nujno, da so vsi sestanki takšni. Zakaj nam ne bi sestanki vdahnili novo dozo motivacije in zagnanosti? Poglejmo si nekaj trikov za izboljšanje učinkovitosti sestankov.

Na račun sestankov ob 37 milijard dolarjev

Sestanki so namenjeni izboljšanju dela, posledično varčevanju časa in denarja, a le pod pogojem, da so izpeljani dobro. V večini primerov pa so le sami sebi namen ter zgolj polnijo naše delovne urnike. Predstavljajo se kot popolna izguba časa. Temu so pritrdili tudi ameriški delavci, ki so bili vključeni v raziskavo podjetij CT Business Travel in Neomam Studios. Polovica je namreč sestanke ocenila za nepotrebne in kot stran vržen čas. Mislite, da gre za zanemarljive ure? Motite se. Ta raziskava razkriva, da se mesečno izvede za 31 ur sestankov, letno pa se na račun neproduktivnih sestankov zapravi 37 milijard dolarjev (podatek velja za ZDA)!

Izberite vodjo, ki jo sodelavci spoštujejo

Torej, kako neproduktivne sestanke narediti produktivne? Naj jih ukinemo? Ne, potrebne pa so korenite spremembe. Ob sklicanem sestanku pripravite seznam točk, o katerih se boste pogovarjali. Tako bodo navzoči bolje pripravljeni. Izberite vodjo, ki bo vodil sestanke – osebo, ki jih lahko zaupate, obenem pa uživa spoštovanje s strani ekipe.

Mobilne napravice prepovedane

Prepovejte mobilne napravice – sestanki, ki jih prekinjajo klici in elektronska pošta, bodo povsem neučinkoviti. Posvetite se raje izzivom, zaradi katerih ste se sestali, vse ostalo bo najverjetneje lahko počakalo nekaj minut. Vabljene na sestanek predhodno obvestite, da so sestanki brez napravic, zato naj jih pustijo na svojih delovnih mizah ali pa dajo na stran v pisarni, kjer boste imeli sestanek. Obvezno jih utišajte.

Največ sedem povabljenih, naj ne bo gneče

Na sestanke povabite manjšo skupino ljudi, od štiri do največ sedem. Preveč kuharjev naredi zmedo v kuhinji, enako bo tudi na sestanku. Povabite zgolj tiste, ki se jih določena tematika resnično zadeva.

Za zamudnike posebni začetki sestankov

Bodite točni z začetkom in zaključkom. To naj upoštevajo tudi povabljeni. Če imate v ekipi neozdravljive zamudnike, postavite neobičajne začetke sestankov, na primer namesto ob 9. uri postavite uro tri minute čez devet.

Sestanki naj potekajo v sproščenem vzdušju

Spreminjajte lokacije sestankov, pojdite ven, na sprehod (z manjšo skupino ljudi, ki jo boste lahko obvladovali) ali pa v bližnji lokal. Naj bodo sestanki prijetno opravilo, ne stresen opravek.

Sestanki naj bodo čim krajši. Ljudje se lahko na krajših sestankih popolnoma posvetijo zadevam, hitreje delajo, klepetanje pa prihranijo za zaključek. Študije kažejo, da ljudje nehajo postavljati vprašanja in se fokusirajo na delo, zato je idealno, da sestanki ne trajajo dlje kot eno uro.

Zadnjih deset minut izkoristite za obnovo dogovorjenega. Zapomnite se, sodelovanje je bistveno za uspešen posel.

Uspešnejši sestanki vodijo učinkovitejše poslovanje >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. V MP sta vam v vsakem trenutku na voljo dva pravnika.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva, kjer bodo naši strokovnjaki z vami delili svoje 10 letne izkušnje iz sveta podjetništva.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Preberite več >>

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Preberite več >>

Zaprtje s.p.

Zaprtje s.p.

V članku je predstavljeno, kakšen je postopek v primeru zaprtja s.p.. Zaprtje s.p. je treba načrtovati vsaj 15 dni pred njegovim dejanskim zaprtjem v obliki sporočila o zaprtju s.p. na AJPES. Preberite več >>

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Večina komunikacije, ki jo imamo s svojimi potencialnimi kupci, poslovnimi partnerji in zaposlenimi, gre prek elektronskih sporočil. V svoje nabiralnike prejmemo tudi sporočila, ki po dolžini bolj spominjajo na članke kot pa sporočila z nujnimi informacijami. Preberite več >>

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Podjetništvo je nepredvidljivo, če pa ste začetnik, se stvari hitro lahko odvijejo v napačno smer. Kako preprečiti, da ne bi delali napak kot začetnik? Rešitev je predvsem v učenju na (tujih) napakah. Preberite več >>

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

Če si želite uspeti, sledite nasvetom tistih, ki so uspeh že doživeli. Predstavljamo šest trikov, ki jih uporabljajo milijonarji, ki so začeli iz nič. Vključite jih v delovanje svojega podjetja in hitro se boste znašli na poti do uspeha. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje