Vse več je spletnih kupcev, ste pripravljeni na njih?

Slovenci bolj zaupamo domačim spletnim trgovcem (Vir slike: YouTube).

Vse več je spletnih kupcev, ste pripravljeni na njih?

Vse manj je tistih, ki izkušenj s spletnimi nakupi še nimajo in vse več je tistih, ki opravijo vsaj en spletni nakup mesečno, kaže raziskava spletnih nakupovalnih navad v Sloveniji, ki jo opravljata podjetji Ceneje in Valicon. Kar nekaj rezerve je še tu, razkriva poročilo.
Vse več je spletnih kupcev, ste pripravljeni na njih?

Slovenci bolj zaupamo domačim spletnim trgovcem (Vir slike: YouTube).

Pomembnejši poudarki za spletne trgovce
– Delež intenzivnih spletnih kupcev, ki mesečno opravijo vsaj en nakup prek spleta, se je glede na leto 2013 povečal za 58 odstotkov
– Trije od desetih uporabnikov spleta opravijo vsaj en spletni nakup mesečno
– Vse manj je tistih, ki izkušenj s spletnimi nakupi nimajo, in sicer za 30 odstotkov
– Le še 16 odstotkov uporabnikov spleta pravi, da ne kupujejo prek spleta

Slovenci bolj zaupamo domačim trgovcem, saj skoraj polovica (43 odstotkov) vseh uporabnikov spleta nakupuje izključno v slovenskih spletnih trgovinah. Postopoma pridobivajo na zaupanju tudi tuje, je razvidno iz podatkov raziskave, saj se je delež tistih, ki vsaj enega od desetih nakupov opravijo v tujini, v primerjavi z lani povečal za skoraj 12 odstotkov, in tako predstavljajo že 57 odstotkov vseh uporabnikov interneta. Tistih, ki več kot polovico nakupov opravijo prek tujih spletnih trgovin, je za dva odstotka več kot lani (letos 21 odstotkov).

Slovenski spletni trgovci že prihodnje leto z evropsko značko zaupanja

Sicer pa se s podobno »težavo« glede nezaupanja soočajo tudi druge članice Evropske unije. Evropska komisija namreč v eni od zadnjih raziskav ugotavlja, da čezmejna spletna trgovina v Evropi še ni dovolj razvita, saj kar 61 odstotkov evropskih potrošnikov bolj zaupa domačim spletnim trgovcem kot tistim v drugih državah članicah. K temu, pravi Maurits Bruggink, generalni sekretar evropske krovne institucije za področje spletne in večkanalne trgovine (Emota), sledi tudi evropska značka zaupanja, ki jo podeljuje ravno Emota in »jamči varen nakup pri že več kot 15 tisoč evropskih spletnih trgovcih«. Emoti se bo Slovenija pridružila prihodnje leto, član institucije in nacionalni podeljevalec evropske značke pa bo podjetje Ceneje. Značka bo trgovcem v regiji omogočila povečanje kredibilnosti izven nacionalnih meja in s tem širši doseg potrošnikov na ravni Evropske unije.

S spletno prodajo se ukvarja vse več slovenskih podjetij >>

Letna rast med 20 in 25 odstotki

»Na razvoj spletne trgovine intenzivno vpliva predvsem penetracija novih tehnologij, ki sooblikujejo naš potrošniški vsakdan. Sodobna trgovina prihodnosti ne bo omejena samo na nacionalne trge in tudi ne zgolj na splet, temveč jo bo zaznamovala mreža fizičnih lokacij in spletnih prodajnih rešitev,« meni Darko Dujič, izvršni direktor podjetja Ceneje. Dujič ocenjuje, da je letna rast spletne trgovine pri nas kot tudi v drugih državah srednje Evrope med 20 in 25 odstotki.

Da so trgovci na manjših nacionalnih trgih v nekolikšni prednosti, je prepričan Stefan Jorgensen, ustanovitelj uspešne globalne platforme Itembase.com. Tamkajšnji trgovci namreč hitreje razumejo, da morajo delovati mednarodno, če želijo nadaljevati z rastjo poslovanja. Prav zato imajo po njegovem mnenju slovenska podjetja, ki že zgodaj razmišljajo o internacionalizaciji, velik potencial, da presenetijo.

Danski viking: kako biti prvi pri spletni prodaji

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki