Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami zaradi slabe lokacije malo obiska in malo dobička, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka.
Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO - 1. del

Optimizacija spletnih strani (Vir slike: Pixabay.com)

Prav iz tega vidika je bistvena SEO optimizacija, ki poskrbi, da stran na spletnih iskalnikih rangira visoko in tako dobiva obisk kar iz samega iskalnika.

Na splošno ločimo ON-site in OFF-site optimizacijo. V nadaljevanju si oglejte nekaj nasvetov za izboljšanje tako imenovane ON-site optimizacije, ki je bistvena za dobro rangiranje spletne strani v iskalnikih. Natančneje: oglejte si, kako pravilno spisati in objaviti nove vsebine na spletni strani, da bodo te kar najbolj vplivale na izboljšanje SEO pozicij v iskalnikih. 

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani >>

(1) Najprej poskrbite za naslov prispevka

Ta predstavlja najpomembnejši faktor ON-site optimizacije, zato je najbolje, da željene ključne besede vključite v prvih 3-5 besed v naslovu, ki so za Google bistvene. Na ta način googlovim iskalnim pajkom jasno poveste, kaj je tematika prispevka in kaj je za vas najbolj relevantno. 

(2) Obenem poskrbite še za prijazen URL naslov prispevka

Podobno kot naslov prispevka je tudi URL naslov prispevka zelo pomemben člen ON-site optimizacije. Vsak prispevek mora imeti za iskalne pajke prijazen URL naslov, ki vsebuje pomembno ključno besedo. Tudi tu je za Google najpomembnejših prvih 3-5 besed. 

(3) Naslove v prispevku označite s html oznako <h1>

Jasno označen naslov v prispevku o sami vsebini besedila veliko pove bralcem, še več pa Googlovim iskalnim pajkom, ki neutrudno prečesavajo in preiskujejo vsebine na spletnih straneh.

(4) Poigrajte se z medijskimi vsebinami

Naj bodo to fotografije, slike, grafi, tabele ali videovsebine iz YouTube: z uporabo tovrstnih medijev boste bralcem približali vsebino ter posledično povečali čas, ki ga bodo preživeli na spletni strani in povečali verjetnost, da obiščejo še katero izmed vaših preostalih strani. Oba faktorja sta namreč bistvena za dobro SEO uvrstitev.

(5) Podnaslove v prispevku označite s html oznako <h2>

Da bo besedilo pregledno, ga s pomočjo podnaslovov razdelite na več podpoglavij. Pomembno je seveda, da vsaj v en podnaslov vključite tudi svojo ključno besedo.

(6) Ključne besede postavite v prvih 100 besedah

Njihovo kasnejše omenjanje ne bo napravilo bistvene spremembe pri njihovi uvrstitvi v spletnih iskalnikih, saj jih bodo googlovi iskalni pajki označili za manj relevantne. 

(7) Dodajte zunanje povezave na druge relevantne spletne strani

Spletne strani z zunanjimi povezavami rangirajo bolje kot tiste, ki tovrstnih povezav nimajo. Zato je priporočljivo v prispevek vnesti vsaj nekaj takšnih povezav.

(8) Prav tako dodajte tudi 2-3 notranji povezavi

Vsaj 2 do 3 notranje povezave naj vsebuje vsak prispevek, ki ga objavite na svoji spletni strani. Odličen primer vstavljanja notranjih povezav je Wikipedija. 

(9) Ključno besedo zapišite tudi s sinonimi

Google poleg ključnih besed v besedilu pregleduje tudi preostale besede in besedne zveze. Tako lažje razreši morebitne dileme, kot je npr. primer besedo “apple” – ta namreč lahko v angleščini opisuje jabolko ali pa predstavlja priljubljeno ameriško blagovno znamko.

Zaradi takšnih in podobnih situacij zato v vsak prispevek vključite tudi dodatne sinonime za ključne besede ali tako imenovane LSI ključne besede (ang. LSI Keywords ali Latent semantic indexing keywords).

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje