
Optimizacija spletnih strani (Vir slike: Pixabay.com)
Prav iz tega vidika je bistvena SEO optimizacija, ki poskrbi, da stran na spletnih iskalnikih rangira visoko in tako dobiva obisk kar iz samega iskalnika.
Na splošno ločimo ON-site in OFF-site optimizacijo. V nadaljevanju si oglejte nekaj nasvetov za izboljšanje tako imenovane ON-site optimizacije, ki je bistvena za dobro rangiranje spletne strani v iskalnikih. Natančneje: oglejte si, kako pravilno spisati in objaviti nove vsebine na spletni strani, da bodo te kar najbolj vplivale na izboljšanje SEO pozicij v iskalnikih.
(1) Najprej poskrbite za naslov prispevka
Ta predstavlja najpomembnejši faktor ON-site optimizacije, zato je najbolje, da željene ključne besede vključite v prvih 3-5 besed v naslovu, ki so za Google bistvene. Na ta način googlovim iskalnim pajkom jasno poveste, kaj je tematika prispevka in kaj je za vas najbolj relevantno.
(2) Obenem poskrbite še za prijazen URL naslov prispevka
Podobno kot naslov prispevka je tudi URL naslov prispevka zelo pomemben člen ON-site optimizacije. Vsak prispevek mora imeti za iskalne pajke prijazen URL naslov, ki vsebuje pomembno ključno besedo. Tudi tu je za Google najpomembnejših prvih 3-5 besed.
(3) Naslove v prispevku označite s html oznako <h1>
Jasno označen naslov v prispevku o sami vsebini besedila veliko pove bralcem, še več pa Googlovim iskalnim pajkom, ki neutrudno prečesavajo in preiskujejo vsebine na spletnih straneh.
(4) Poigrajte se z medijskimi vsebinami
Naj bodo to fotografije, slike, grafi, tabele ali videovsebine iz YouTube: z uporabo tovrstnih medijev boste bralcem približali vsebino ter posledično povečali čas, ki ga bodo preživeli na spletni strani in povečali verjetnost, da obiščejo še katero izmed vaših preostalih strani. Oba faktorja sta namreč bistvena za dobro SEO uvrstitev.
(5) Podnaslove v prispevku označite s html oznako <h2>
Da bo besedilo pregledno, ga s pomočjo podnaslovov razdelite na več podpoglavij. Pomembno je seveda, da vsaj v en podnaslov vključite tudi svojo ključno besedo.
(6) Ključne besede postavite v prvih 100 besedah
Njihovo kasnejše omenjanje ne bo napravilo bistvene spremembe pri njihovi uvrstitvi v spletnih iskalnikih, saj jih bodo googlovi iskalni pajki označili za manj relevantne.
(7) Dodajte zunanje povezave na druge relevantne spletne strani
Spletne strani z zunanjimi povezavami rangirajo bolje kot tiste, ki tovrstnih povezav nimajo. Zato je priporočljivo v prispevek vnesti vsaj nekaj takšnih povezav.
(8) Prav tako dodajte tudi 2-3 notranji povezavi
Vsaj 2 do 3 notranje povezave naj vsebuje vsak prispevek, ki ga objavite na svoji spletni strani. Odličen primer vstavljanja notranjih povezav je Wikipedija.
(9) Ključno besedo zapišite tudi s sinonimi
Google poleg ključnih besed v besedilu pregleduje tudi preostale besede in besedne zveze. Tako lažje razreši morebitne dileme, kot je npr. primer besedo “apple” – ta namreč lahko v angleščini opisuje jabolko ali pa predstavlja priljubljeno ameriško blagovno znamko.
Zaradi takšnih in podobnih situacij zato v vsak prispevek vključite tudi dodatne sinonime za ključne besede ali tako imenovane LSI ključne besede (ang. LSI Keywords ali Latent semantic indexing keywords).
Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani,vodil jo bo izkušeni predavatelj in SEO mojster Igor Bajsič!