Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami zaradi slabe lokacije malo obiska in malo dobička, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka.
Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO - 1. del

Optimizacija spletnih strani (Vir slike: Pixabay.com)

Prav iz tega vidika je bistvena SEO optimizacija, ki poskrbi, da stran na spletnih iskalnikih rangira visoko in tako dobiva obisk kar iz samega iskalnika.

Na splošno ločimo ON-site in OFF-site optimizacijo. V nadaljevanju si oglejte nekaj nasvetov za izboljšanje tako imenovane ON-site optimizacije, ki je bistvena za dobro rangiranje spletne strani v iskalnikih. Natančneje: oglejte si, kako pravilno spisati in objaviti nove vsebine na spletni strani, da bodo te kar najbolj vplivale na izboljšanje SEO pozicij v iskalnikih.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

(1) Najprej poskrbite za naslov prispevka

Ta predstavlja najpomembnejši faktor ON-site optimizacije, zato je najbolje, da željene ključne besede vključite v prvih 3-5 besed v naslovu, ki so za Google bistvene. Na ta način googlovim iskalnim pajkom jasno poveste, kaj je tematika prispevka in kaj je za vas najbolj relevantno.

(2) Obenem poskrbite še za prijazen URL naslov prispevka

Podobno kot naslov prispevka je tudi URL naslov prispevka zelo pomemben člen ON-site optimizacije. Vsak prispevek mora imeti za iskalne pajke prijazen URL naslov, ki vsebuje pomembno ključno besedo. Tudi tu je za Google najpomembnejših prvih 3-5 besed.

(3) Naslove v prispevku označite s html oznako <h1>

Jasno označen naslov v prispevku o sami vsebini besedila veliko pove bralcem, še več pa Googlovim iskalnim pajkom, ki neutrudno prečesavajo in preiskujejo vsebine na spletnih straneh.

(4) Poigrajte se z medijskimi vsebinami

Naj bodo to fotografije, slike, grafi, tabele ali videovsebine iz YouTube: z uporabo tovrstnih medijev boste bralcem približali vsebino ter posledično povečali čas, ki ga bodo preživeli na spletni strani in povečali verjetnost, da obiščejo še katero izmed vaših preostalih strani. Oba faktorja sta namreč bistvena za dobro SEO uvrstitev.

(5) Podnaslove v prispevku označite s html oznako <h2>

Da bo besedilo pregledno, ga s pomočjo podnaslovov razdelite na več podpoglavij. Pomembno je seveda, da vsaj v en podnaslov vključite tudi svojo ključno besedo.

(6) Ključne besede postavite v prvih 100 besedah

Njihovo kasnejše omenjanje ne bo napravilo bistvene spremembe pri njihovi uvrstitvi v spletnih iskalnikih, saj jih bodo googlovi iskalni pajki označili za manj relevantne.

(7) Dodajte zunanje povezave na druge relevantne spletne strani

Spletne strani z zunanjimi povezavami rangirajo bolje kot tiste, ki tovrstnih povezav nimajo. Zato je priporočljivo v prispevek vnesti vsaj nekaj takšnih povezav.

(8) Prav tako dodajte tudi 2-3 notranji povezavi

Vsaj 2 do 3 notranje povezave naj vsebuje vsak prispevek, ki ga objavite na svoji spletni strani. Odličen primer vstavljanja notranjih povezav je Wikipedija.

(9) Ključno besedo zapišite tudi s sinonimi

Google poleg ključnih besed v besedilu pregleduje tudi preostale besede in besedne zveze. Tako lažje razreši morebitne dileme, kot je npr. primer besedo “apple” – ta namreč lahko v angleščini opisuje jabolko ali pa predstavlja priljubljeno ameriško blagovno znamko.

Zaradi takšnih in podobnih situacij zato v vsak prispevek vključite tudi dodatne sinonime za ključne besede ali tako imenovane LSI ključne besede (ang. LSI Keywords ali Latent semantic indexing keywords).

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani,vodil jo bo izkušeni predavatelj in SEO mojster Igor Bajsič!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Oznake: , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje