YouTube z naročnino, ki odpravi vse oglase

Poleg plačljive storitve, ki bo onemogočila predvajanje oglasov, YouTube predstavlja še YouTube Kids za uporabnike napravic z OS Android (Vir slike: YouTube).

YouTube z naročnino, ki odpravi vse oglase

YouTube je pred meseci predstavil plačljivo storitev Music Key, ki uporabnikom omogoča nemoteno poslušanje glasbe brez motečih oglasov. Zdaj napoveduje nekakšno nadgradnjo – storitev, ki bo omogočila popolno odstranitev oglasov z vseh video vsebin.
YouTube z naročnino, ki odpravi vse oglase

Poleg plačljive storitve, ki bo onemogočila predvajanje oglasov, YouTube predstavlja še YouTube Kids za uporabnike napravic z OS Android (Vir slike: YouTube).

Nova storitev bo namenjena vsem tistim, ki si na YouTubu ne želijo predvajanja oglasov. Podobno kot pri Music Key bo za novo storitev potrebno plačati mesečno naročnino. Kolikšna bo, ni jasno. Se pa zato porajajo namigovanja, da naj bi število mesečnih naročnikov na YouTubu brez oglasov vplivalo na število predvajanih oglasov uporabnikom, ki za novo storitev ne bi plačali. S tem bi se uporabniška izkušnja močno poslabšala.

Delni oglasi ostajajo

Nova storitev bo omogočila odstranitev vseh oglasov – pred video vsebino in med predvajanjem. Ne bo pa odstranila delnih oglasov, ki jih lahko opazimo med predvajanjem video vsebin. S tem so zaščitili ustvarjalce video vsebin, da lahko vseeno zaslužijo nekaj denarja. YouTube se je s podobno idejo že poigral leta 2013 s testno mesečno naročnino v višini 99 centov, ki je odstranila vse oglase z videovsebin.

Kako otroci uporabljajo YouTube? >>

V čem se nova storitev razlikuje od storitve Music Key? Pri storitvi Music Key oglasi ne izginejo povsod, temveč le pri tistih posnetkih, ki jih objavijo založbe. Zato popolnega umika oglasov pri Music Key ni moč pričakovati. Uporabnik mora zanjo mesečno odšteti osem dolarjev.

To je želja uporabnikov!

Kot je povedal YouTubovec Robert Kyncl, je nova storitev izredno pomembna, saj (nekateri) uporabniki ne želijo predvajanja motečih oglasnih sporočil. Dodal je, da se YouTubova rast nadaljuje kljub konkurenci, ki jo predstavljajo Facebook in druge storitve.

Novost tudi za otroke

YouTube, ki bo letos slavil 10. let od prvega naloženega video posnetka, je v teh dneh predstavil še različico za najmlajše, YouTube Kids. Storitev bo možno prenesti iz spletne tržnice Google Play, na voljo bo ekskluzivno za uporabnike napravic z OS Android na ameriškem trgu. Namenjena je otrokom, mlajšim od 12 let.

Plačajte, da se znebite YouTube oglasov!

Prilagojena njihovi uporabi in z mislijo na zaščito

Storitev bo prilagojena njihovi uporabi, imela bo večje fotografije, da bodo lažje pritisnili na ikono, možno bo tudi glasovno izbiranje. Imela bo zaščito pred neprimernimi vsebinami, starši pa bodo otrokova dejanja lahko nadzirali prek nastavitev, ki bodo zaščitene z geslom.

Aplikacija bo omogočala tudi časovno omejitev – po preteku nastavljenega časa se bo ugasnila in je ne bo možno uporabljati vse do novega vpisa gesla.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:, , , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki