Z LinkedInom v poslovni svet

LinkedIn, spletno družbeno omrežje, namenjeno povezovanju profesionalcev, te dni dosega že preko 277 milijonov uporabnikov in je pomemben del poslovne podobe tako rekoč že vsakega podjetnika. Z njegovo pomočjo lahko izboljšate svoj ugled in si odprete marsikatera nova vrata v poslovni svet.
Z LinkedInom v poslovni svet

Z LinkedInom v poslovni svet (Vir slike: Optimum7.com)

Poglejmo si, na katere načine lahko izboljšate svoj LinkedIn profil in si tako izboljšate možnosti za uspeh v poslovnem svetu.

Poskrbite za urejen LinkedIn profil.

Nujno je, da vas potencialni poslovni partnerji ali morebitni investitorji hitro najdejo v množici vseh prijavljenih na LinkedInu, zato morate urediti svoj profil in vanj vpisati vse bistvene informacije. Ter poskrbeti, da bodo le-te redno osvežene!

Dobro premislite, preden se vključite v skupino na LinkedInu.

Vključevanje v različne skupine na LinkedInu je izrednega pomena za podjetnika. Prav zaradi tega pa je pomembno, da dobro premislite, v katero skupino se boste vključili. Na ta način lahko namreč spoznate prave ali napačne ljudi ter napravite tudi nekaj promocije za svoje podjetje – ali pa tudi ne. Vse je odvisno od tega, ali ste izbrali tisto skupino, ki je za vas najbolj primerna.

S pomočjo LinkedIna sledite trendom v vaši dejavnosti.

S funkcijo »LinkedIn Today« lahko spremljate najbolj priljubljene zgodbe, ki so tega dne deljene na tem družbenem omrežju. Na ta način boste ostali v stalnem kontaktu z industrijo in boste prej zaznali morebitne spremembe, ki se dogajajo na vašem poslovnem področju.

Preberite tudi: Kako s pomočjo LinkedIna izboljšati ugled podjetja? 

Izkoristite oglaševanje na LinkedInu.

LinkedIn svojim uporabnikom omogoča, da storitve in produkte oglašujejo točno določeni ciljni publiki, glede na različne kriterije: naziv delovnega mesta, industrijo, velikost podjetja, spol, lokacija bivanja ipd. Ker gre za nedavno pridobitev, zaenkrat na LinkedInu še ni opaziti takšne konkurence pri tovrstnem oglaševanju, kot je na primer na Googlu ali na Facebooku. Izkoristite priložnost!

Vir: Thoughts on Business

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje