Kako s pomočjo LinkedIna izboljšati ugled podjetja?

Kako s pomočjo LinkedIna izboljšati ugled podjetja? (Vir slike: Mmt.li)

Kako s pomočjo LinkedIna izboljšati ugled podjetja?

V poslovnem svetu je dandanes prisotnost na svetovnem spletu že skorajda nujna. Da bi potencialnim strankam kar najbolje pokazali, kaj jim lahko ponudite si lahko za začetek pomagate tudi z urejeno LinkedIn stranjo.
Kako s pomočjo LinkedIna izboljšati ugled podjetja?

Kako s pomočjo LinkedIna izboljšati ugled podjetja? (Vir slike: Mmt.li)

Dobro vzdrževana LinkedIn stran lahko močno pripomore k dobremu ugledu vašega podjetja ter vsem zainteresiranim omogoča, da spremljajo novice, dogodke in ostale relevantne vsebine, ki se odvijajo v okviru vaše organizacije.

V kolikor ste tudi vi eden izmed mnogih, ki v poslovne namene uporablja spletno platformo LinkedIn, si preberite 5 nasvetov o tem, kako lahko izboljšate prepoznavnost svoje blagovne znamke v poslovnem svetu.

#1: Optimizirajte svojo LinkedIn stran

LinkedIn profili podjetij so zelo prijazni SEO optimizaciji: Google iskalnik na svoji strani v predogled ponuja do 156 znakov iz vašega opisa dejavnosti, zato poskrbite, da bo le-ta vseboval močne stavke, bogate s pomembnimi ključnimi besedami.

Svoj profil lahko dobro optimizirate in tako na spletno stran svojega podjetja privabite kakšnega novega obiskovalca. Ne pozabite objaviti povezav do svojih produktov, storitev, morebitnih dogodkov, ki jih organizirate ipd. Na koncu pa objavite še vaš naslov in kontaktne podatke, saj želite, da bodo potencialni kupci kar najlažje stopili v stik z vami.

#2: Izkoristite interaktivnost, ki jo ponuja LinkedIn

Pred časom je LinkedIn uvedel nekaj sprememb in odtlej lahko tudi podjetja, ki imajo ustvarjen profil, delujejo kot so prej lahko samo posamezniki. To podjetjem omogoča več možnosti za interakcijo z ljudmi, saj se lahko poslužujejo različnih načinov komuniciranja z njimi: lahko objavljajo in delijo vsebino, odgovarjajo na komentarje ipd.

V kolikor želite potencialnim strankam dokazati, da ste zaupanja vredno podjetje, se priporoča, da z javnostjo preko LinkedIna delite tudi mnenja vaših strank, njihove bloge, informacije o vaših produktih, pa tudi mnenja vaših zaposlenih. Na ta način se boste v očeh vaših javnosti pokazali kot profesionalno podjetje, ki ve, kaj dela.

#3: Pridobite si več sledilcev

Da bi pridobili več sledilcev, ki bi redno spremljali vaše objave na LinkedInu, se lahko poslužite naslednjih strategij.

– Na svojo spletno stran dodajte gumb s povezavo do vašega LinkedIn profila, saj vas bodo tako obiskovalci lahko enostavno našli in se povezali z vami.

– V proces objavljanja vsebin vključite svoje zaposlene in jim dovolite, da na LinkedInu objavljajo zadnje posodobitve in odkritja, do katerih se je dokopala vaša ekipa.

– Ustvarite mrežo kanalov, preko katerih bo javnost lahko komunicirala z vašim podjetjem. Bodisi preko elektronske pošte, bodisi preko spletne strani, bodisi preko LinkedIn profila.

#4: Upoštevajte pravilo 4-1-1

Pravilo 4-1-1, ki se je sprva nanašalo na Twitter, je dokaj enostavno in se ga lahko uporablja tudi na LinkedInu. Z upoštevanjem omenjenega pravila boste na vašem profilu vedno imeli zanimiv tok dogajanja, hkrati pa bralcem dali vtis, da ste resno podjetje, ki se zaveda dejstva, da ni edino na svetu in ki spoštuje zdravo konkurenco.

Pravilo 4-1-1 pravi, da morate za vsako sporočilo, ki se nanaša na vaše podjetje, deliti 1 relevantno objavo in objaviti 4 vsebine drugih avtorjev. To bo povečalo interaktivnost vašega podjetja s ciljno publiko in o vas počasi, a vztrajno širilo dobro besedo.

#5: Uporabljajte Linkedin Analytics

Preberite tudi: Blaž Kos – Socialni kapital in LinkedIn

Izkoristite dostop do orodja LinkedIn Analytics, ki vam omogoča spremljanje napredka in doseganje boljših rezultatov na vašem profilu. Na ta način lahko izveste veliko zanimivosti o vaši ciljni publiki in temu primerno prilagodite vsebino, da bo ta bolj ustrezala vašim bralcem in hkrati pritegnila še kakšnega novega.

Vir: Social Media Examiner

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki