
Kako s pomočjo LinkedIna izboljšati ugled podjetja? (Vir slike: Mmt.li)
Dobro vzdrževana LinkedIn stran lahko močno pripomore k dobremu ugledu vašega podjetja ter vsem zainteresiranim omogoča, da spremljajo novice, dogodke in ostale relevantne vsebine, ki se odvijajo v okviru vaše organizacije.
V kolikor ste tudi vi eden izmed mnogih, ki v poslovne namene uporablja spletno platformo LinkedIn, si preberite 5 nasvetov o tem, kako lahko izboljšate prepoznavnost svoje blagovne znamke v poslovnem svetu.
#1: Optimizirajte svojo LinkedIn stran
LinkedIn profili podjetij so zelo prijazni SEO optimizaciji: Google iskalnik na svoji strani v predogled ponuja do 156 znakov iz vašega opisa dejavnosti, zato poskrbite, da bo le-ta vseboval močne stavke, bogate s pomembnimi ključnimi besedami.
Svoj profil lahko dobro optimizirate in tako na spletno stran svojega podjetja privabite kakšnega novega obiskovalca. Ne pozabite objaviti povezav do svojih produktov, storitev, morebitnih dogodkov, ki jih organizirate ipd. Na koncu pa objavite še vaš naslov in kontaktne podatke, saj želite, da bodo potencialni kupci kar najlažje stopili v stik z vami.
#2: Izkoristite interaktivnost, ki jo ponuja LinkedIn
Pred časom je LinkedIn uvedel nekaj sprememb in odtlej lahko tudi podjetja, ki imajo ustvarjen profil, delujejo kot so prej lahko samo posamezniki. To podjetjem omogoča več možnosti za interakcijo z ljudmi, saj se lahko poslužujejo različnih načinov komuniciranja z njimi: lahko objavljajo in delijo vsebino, odgovarjajo na komentarje ipd.
V kolikor želite potencialnim strankam dokazati, da ste zaupanja vredno podjetje, se priporoča, da z javnostjo preko LinkedIna delite tudi mnenja vaših strank, njihove bloge, informacije o vaših produktih, pa tudi mnenja vaših zaposlenih. Na ta način se boste v očeh vaših javnosti pokazali kot profesionalno podjetje, ki ve, kaj dela.
#3: Pridobite si več sledilcev
Da bi pridobili več sledilcev, ki bi redno spremljali vaše objave na LinkedInu, se lahko poslužite naslednjih strategij.
– Na svojo spletno stran dodajte gumb s povezavo do vašega LinkedIn profila, saj vas bodo tako obiskovalci lahko enostavno našli in se povezali z vami.
– V proces objavljanja vsebin vključite svoje zaposlene in jim dovolite, da na LinkedInu objavljajo zadnje posodobitve in odkritja, do katerih se je dokopala vaša ekipa.
– Ustvarite mrežo kanalov, preko katerih bo javnost lahko komunicirala z vašim podjetjem. Bodisi preko elektronske pošte, bodisi preko spletne strani, bodisi preko LinkedIn profila.
#4: Upoštevajte pravilo 4-1-1
Pravilo 4-1-1, ki se je sprva nanašalo na Twitter, je dokaj enostavno in se ga lahko uporablja tudi na LinkedInu. Z upoštevanjem omenjenega pravila boste na vašem profilu vedno imeli zanimiv tok dogajanja, hkrati pa bralcem dali vtis, da ste resno podjetje, ki se zaveda dejstva, da ni edino na svetu in ki spoštuje zdravo konkurenco.
Pravilo 4-1-1 pravi, da morate za vsako sporočilo, ki se nanaša na vaše podjetje, deliti 1 relevantno objavo in objaviti 4 vsebine drugih avtorjev. To bo povečalo interaktivnost vašega podjetja s ciljno publiko in o vas počasi, a vztrajno širilo dobro besedo.
#5: Uporabljajte Linkedin Analytics
Preberite tudi: Blaž Kos – Socialni kapital in LinkedIn
Izkoristite dostop do orodja LinkedIn Analytics, ki vam omogoča spremljanje napredka in doseganje boljših rezultatov na vašem profilu. Na ta način lahko izveste veliko zanimivosti o vaši ciljni publiki in temu primerno prilagodite vsebino, da bo ta bolj ustrezala vašim bralcem in hkrati pritegnila še kakšnega novega.
Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>