Kako Google kaznuje uporabnike spletnih strani? (Vir: Pixabay)

Kako Google kaznuje uporabnike spletnih strani? (Vir: Pixabay)

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani.
Kako Google kaznuje uporabnike spletnih strani? (Vir: Pixabay)

Kako Google kaznuje uporabnike spletnih strani? (Vir: Pixabay)

Google je najpogosteje uporabljen iskalnik. Njegova funkcija je v razporejanju spletnih strani v določenem vrstnem redu glede na določen iskalni niz. Prizadeva si za tako razporeditev, da bi se med prvimi rezultati nahajale spletne strani, ki so najbolj relevantne za uporabnika in ki se najbolj skladajo z željami, zaradi katerih se je ta lotil poizvedovanja na določeno temo. Google pri razporejanju spletnih strani uporablja določene kriterije oz. algoritme, ki pa se stalno spreminjajo in prilagajajo aktualnim ugotovitvam in trendom.

Lastniki spletnih strani so se kmalu začeli zavedati, kako pomembno je, da se njihova stran rangira čim višje. Tako jo doseže večje število uporabnikom. Posledično to pomeni večjo prepoznavnost podjetja in / oz. več opravljenih nakupov. Lastniki spletnih strani so zato začeli poizvedovati, na podlagi katerih kriterijev Google razvršča spletne strani. Strokovnjaki na področju optimizacije spletnih strani so začeli iskati načine, kako bi lastnikom pomagali pri čim boljši uvrstitvi in umetno privzdignili njihovo spletno stran. Google pa je kmalu ugotovil, kaj se dogaja. Tako je skozi leta algoritme čedalje bolj izboljševal, da bi v kar največji meri preprečil možnost goljufij na tem področju.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

Googlovi ukrepi za preprečevanje goljufij

Google je sčasoma začel izvajati številne ukrepe, s katerimi bi preprečil prevare in uporabnikom olajšal proces iskanja. V te namene stalno spreminja in posodablja algoritme. Uvaja jih ne da bi javnost obvestil o tem, kakšne spremembe se dogajajo.

Tako daje Google čedalje večji poudarek kakovostni vsebini. Pri tem upošteva tako dolžino stavkov kot pravilno uporabo slovnice v besedilih. Pozoren je postal tudi na povezave do drugih spletnih strani, ki se v tekstu nahajajo izven konteksta, pa tudi na nenaravno rabo jezika. Pomemben dejavnik razvrščanja spletnih strani je sama zgradba le-te. Obiskovalec spletne strani naj bi zgolj z enim ali dvema klikoma prišel do vsebine, ki ga zanima oz. našel odgovor na svoje vprašanje.

Na kakšen način Google kaznuje?

Google strani, ki niso skladne z določenimi algoritmi, kaznuje tako, da jih uvrsti nižje na seznamu zadetkov. Težava se pojavi, ker lahko kaznuje tudi tiste spletne strani, ki sicer niso naredile nobene napake. Posledice nižje uvrstitve so za poslovanje spletne strani lahko precej velik udarec.

Dostikrat je težko pojasniti, zakaj se določena spletna stran naenkrat nahaja nižje v iskalniku. Morda gre za nove algoritme, mogoče vaša konkurenca uporablja precej boljše taktike in vas je prehitela. Včasih pa Google spletne strani poiskusno prerazporedi drugače, kot so bile sprva postavljene. Nato opazuje obiskanost spletnih strani, ki jih je pomaknil višje. Če se izkaže, da so bolj obiskane od tiste, ki se je pred tem nahajala na tem mestu, zamenjan vrsti red obstane.

Vaša spletna stran je bila lahko kaznovana tudi na podlagi osebnega preverjanja enega izmed zaposlenih na Googlu. Lahko je morebitno neprimerno vsebino na njej prijavil eden izmed obiskovalcev in o njej obvestil Google, ki je na podlagi prijave opravil pregled.

Naučite se SEO optimizacije na delavnici, ki jo bo vodil izkušeni predavatelj Igor Bajsič  >>

Kateri so najpogostejši razlogi za kaznovanje spletnih strani?

  • pomanjkanje (kvalitetne) vsebine: Gre za pomanjkljivost, ki jo je izmed vseh najlažje odpraviti. Če vaša spletna stran vsebuje številne podstrani, na njih pa je precej malo (kakovostne) vsebine, jo bodo obiskovalci hitro zapustili. Tako bo Google dobil podatek, da spletna stran ne daje relevantnih informacij;
  • brezplačno gostovanje: Če uporabljate brezplačno gostovanje, je vaša stran tarča različnih “spam” vsebin, ki jih ne morete nadzorovati. Te so precej moteče za obiskovalce in kvarijo ugled vašega podjetja;
  • preveč povezav: Čim se na spletni strani nahaja preveč povezav na druge strani, to za uvrstitev ni dobro. Google je postal pozoren na tovrstno umetno povzdigovanje strani. Ne pretiravajte torej s prevelikim številom linkov;
  • virusi: Če se na vaši spletni strani nahajajo viruse, ki lahko škodujejo računalnikom uporabnikov, se jih čim prej znebite.
  • podvojena vsebina: Google preferira unikatnost besedil, zato se ne poslužujte kopiranja vsebine z drugih internetnih virov. Za to boste po vsej verjetnosti kaznovani z nižjo uvrstitvijo.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Več >

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Več >

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Več >

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Več >

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Več >

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Več >

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Več >

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Več >

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

V želji, da bodo spletne strani čim bolj prijazne do obiskovalcev, bodo pri Googlu v prihodnjih mesecih objavili serijo izobraževalnih videoposnetkov o optimizaciji spletnih strani (SEO). Izobraževanja bodo na voljo brezplačno, namenjena pa bodo lastnikom spletnih strani, ki želijo izboljšati razumljivost svojih strani in uvrstitve v iskalniku. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki