Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih.
Vzpostavitev ali nadgradnja elektronskega poslovanja

Vzpostavitev ali nadgradnja elektronskega poslovanja 2017–2018. (Vir slike: Pixabay)

Naj za začetek pojasnimo, da naslov objavljenih besedil ni vedno enak naslovu spletne strani. Seveda pa ni nič narobe, če sta naslova popolnoma enaka. Medtem ko je prvi namenjen predvsem bralcem, pa drugi poleg tega cilja tudi (ali predvsem) na Googlove iskalne pajke. V tokratnem prispevku se bomo osredotočili predvsem na slednjega; na naslov strani in njegov vpliv na SEO optimiziranost spletnega mesta.

Naslov besedila

Kot že rečeno, naslov besedila in naslov strani nista nujno enaka in se razlikujeta po funkciji.

Izbira naslova besedila je ključna, ko želimo pritegniti pozornost bralca. Statistika namreč pravi, da od 8 bralcev, ki preberejo naslov, le 2 nato prebereta tudi preostanek besedila. Naslov besedila vzbudi pričakovanje, morda upanje, po drugi strani pa lahko vzbudi tudi nezainteresiranost, celo dolgočasnost, če ni izbran pravilno.

Naslov besedila se izpiše v HTML znački H1, kot pokaže naslednji primer: <h1>Coworking</h1>. Praviloma ga bralec opazi kot odebeljen in hitro opazen tisk, ki izstopa tudi po velikosti, izpiše pa se po tem, ko uporabnik v Googlu izbere željeni zadetek, nanj klikne in se mu odpre nova spletna stran.

Primer izpisanega
naslova besedila:
primer naslova prispevka

Naslov strani

Naslov strani se izpiše v HTML znački TITLE:
<title>Coworking Zavoda mladi podjetnik, Ljubljana – Mladipodjetnik.si</title>.

Ima dve bistveni nalogi:

  1. Googlovim algoritmom pomaga presoditi, kakšna je tematika objavljenega besedila (posledično pomaga izboljšati SEO uvrstitve v spletnih iskalnikih);
  2. bralce pomaga prepričati, da med brskanjem po spletnem iskalniku kliknejo prav na vašo spletno stran.

Bralci na naslov strani najprej naletijo že med samim brskanjem po spletnih iskalnikih. V Googlu se naslov strani prikaže takole:

primer naslova v Googlu

Ko bralec na zadetek klikne, se naslov strani nato izpiše le v zavihku strani, in sicer na način, ki ga prikazuje spodnja slika.

Primer izpisanega
naslova strani v zavihku:
primer naslova strani

Na kaj je treba paziti pri izbiri naslova strani?

Zelo pomembno je, da naslov strani vključuje glavno ključno besedo ali besedo zvezo. Najbolje je, da ključno besedo oz. besedno zvezo postavite kar na prvo mesto. Gre namreč za najpomembnejši kazalnik Googlovim iskalnim pajkom, saj jim pove, kakšna je vsebina spletne strani.

V primeru, da opazite, da je željeno ključno besedo na prvo mesto že postavilo večje število konkurenčnih spletnih mest, je smiselno, da pred njo vstavite še besedo ali dve. S tem se boste nekoliko ločili in oddaljili od preostalih konkurentov. V kolikor ključne besede sploh ne boste vključili v naslov strani, obstaja verjetnost, da se na željeno besedo ali besedno zvezo ne boste uvrstili na najvišja mesta v Googlu. Lahko se zgodi, da boste zato uvrščeni prav na samo dno, kar vam bo bistveno zmanjšalo obisk spletnega mesta.

Google bo seveda upošteval obiskanost vaše spletne strani. Prav nič vam ne bo pomagalo, če bo vaša spletna stran v Googlu rangirala na visokih mestih, a nanjo ne bo kliknil skorajda nihče. Izbrati morate torej naslov, ki ne bo zavajal, ki bo zanimiv in privlačen ter bo na vašo spletno stran privabil veliko število bralcev. Visok odstotek klikov na spletno stran pa vam bo še dodatno izboljšal uvrstitev v spletnih iskalnikih.

Ko izberete ustrezen naslov strani, na konec dodajte še ime vaše blagovne znamke. Na ta način boste krepili njeno prepoznavnost, kar spodbuja tudi Google, ki v primeru, da lastniki spletnih strani tega ne storijo sami, ime blagovne znamke na konec doda kar sam.

Dolžina naslova strani

Od maja 2016 dalje dolžina naslova strani ni več določena tako fiksno, kot je bila pred tem. Kakšen naslov se bo prikazal bralcu, je odvisno predvsem od tega, katero napravo za brskanje po spletu uporablja. Pri računalnikih in tabličnih računalnikih se bo prikazal daljši zapis, medtem ko bo na mobilnih napravah vidnega manj besedila in lahko del besedila tudi zmanjka. Prav zaradi tega se priporoča, da najpomembnejši del naslova strani vstavite bolj pri začetku.

Primer zapisa
glede na medij:

  • računalnik
  • tablični računalnik
  • pametni telefon
naslov strani - prikaz v 3 različicah

Prav zaradi tega se priporoča, da najpomembnejši del vstavite v prvo polovico naslova strani.

Vir: Yoast.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov. Preberite več >>


Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Pred kratkim je podjetje Google potrdilo, da je v svoj iskalnik umestilo daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kako se lahko pripravite? Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje