Zamujanje na sestanke bo uničilo vaš odnos s poslovnim partnerjem

Pri delu na skupnih projektih se medsebojno spoštovanje med sodelavci pogosto izkaže za izjemno pomemben faktor, ki bo odločal o tem, ali bo končni rezultat dela ekipe uspešen ali ne.
Zamujanje na sestanke bo uničilo vaš odnos s poslovnim partnerjem

Zamujanje na sestanke bo uničilo vaš odnos s poslovnim partnerjem (Vir slike: HubSpot.com)

Pri ravnanju s poslovnimi partnerji, potencialnimi strankami, investitorji, sodelavci in ostalimi moramo vedno spoštovati njihovo pripravljenost, da si vzamejo čas za nas, kar lahko storimo na povsem preprost način, in sicer tako, da na dogovorjene sestanke nikoli ne zamujamo. Če bomo mi spoštovali njih in njihov čas, bodo tudi oni spoštovali nas. In nasprotno: če bomo neprestano zamujali, se bo naš odnos s sodelavcem slej ko prej skrhal, saj se bo počutil zapostavljenega in nespoštovanega.

Poglejmo si nekaj uporabnih nasvetov, ki vam bodo pomagali izboljšati ugled ter bodo hkrati tudi povečali vašo produktivnost in učinkovitost pri opravljanju dela.

1. Uporabljajte koledar z opomniki

Spletna orodja (kot je na primer Google Calendar) so lahko odličen pripomoček za vse, ki radi pozabljate na pomembne dogodke. Z njihovo pomočjo ste lahko vedno pripravljeni na katerokoli opravilo, saj ob pravem času prejmete opomnik, bodisi na računalnik, bodisi na mobilnik.

2. Sestanek načrtujte tako, da bo zanj dovolj časa

Napornim dnevom ne dodajajte novih obveznosti, saj obstaja velika verjetnost, da bo vse skupaj potekalo površno in neučinkovito. Raje se dogovorite za tisti datum, ki bo ustrezal tako vam kot tudi vašim sogovornikom.

3. V primeru, da boste zamudili, na to opozorite

Sporočite, da ste že na poti in da vas je zaustavila gneča, ali pa da ste pravkar sredi parkiranja. Vaši sogovorniki se tako ne bodo čutili zapostavljene, temveč cenjene in spoštovane, svoj dodatni čas pa bodo lahko namenili kakšnemu klicu ali pisanju e-pošte.

4. Izogibajte se prestavljanju in odpovedovanju sestankov

V kolikor pa to vendarle morate storiti, to storite čim prej. V nasprotnem primeru boste sogovorniku dali misliti, da ni na vašem prioritetnem seznamu. Tega pa ne želite, kajne?

5. Bodite konsistentni tudi pri odgovarjanju na elektronsko pošto in glasovna sporočila

Vsakdo pričakuje hiter odgovor, a to včasih vendarle ni mogoče. V tem primeru sogovorniku sporočite, da se boste njegovi prošnji posvetili v določenem roku, torej tedaj, ko boste imeli dovolj časa.

6. Na pot se odpravite nekoliko prej

Vzemite si vsaj 15 minut dodatnega časa, ki vam bodo omogočile mirnejšo in varnejšo pot, brez hitenja. Ker boste na cilj prispeli v pravem času, pa boste imeli še nekaj časa, da se še dodatno pripravite na sestanek.

Vir: maxmednik.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

Ugled vašega podjetja je njegova največja vrednost. V času, ko se informacije širijo s svetlobno hitrostjo, lahko vaš ugled zelo hitro pripomore k napredku poslovanja, ali pa ravno nasprotno: k njegovemu propadu. Naučite se strategij, da zaščitite dober ugled. Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje