Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik.
SEO, Optimizacija spletnih strani

Zanimive aktualne SEO statistike. (Vir slike: Pixabay)

V zadnjem letu je prišlo na področju optimizacije spletnih strani (angl. search engine optimization, SEO) do velikih sprememb – od višjih uvrstitev za spletne strani, ki so prilagojene mobilnih napravam, do porasta daljših vsebin in večje priljubljenosti video posnetkov.

Po nekaterih informacijah optimizacijo spletnih strani v Sloveniji uporablja že skoraj četrtina vseh podjetij. Še niste med njimi? Udeležite se MP delavnice: Optimizacija spletnih strani. Igor Bajsić iz podjetja SEOPRO vam bo pokazal, kako lahko z relativno preprostimi triki svojo spletno stran v iskalnikih povzdignite na prva mesta.

Ker Google stalno nadgrajuje in prilagaja svoje algoritme glede na vedenje uporabnikov, morate biti pri optimizaciji spletnih strani agilni in fleksibilni. Pri tem vam lahko pomagajo naslednje zanimive in aktualne statistike.

28 zanimivih SEO statistik

  • Google je zmanjšal število organskih povezav, prikazanih v okviru rezultatov iskanja, z 10 na povprečno 8,5.
  • Podjetja, katerih imena vsebujejo močno ključno besedo, se uvrščajo 1,5 mesta višje kot podjetja, ki v ime niso vključila ključnih besed.

Kvalitetne vsebine so izjemno pomembne

  • Po besedah predstavnika podjetja Google sta najpomembnejša faktorja za razvrščanje spletnih strani kvalitetne vsebine in gradnja povratnih povezav (angl. link building).
  • Raziskava podjetja Backlinko kaže, da daljše vsebine dosegajo višje uvrstitve. Povprečni rezultat na prvi strani Googlovega iskalnika vsebuje 1890 besed.
  • V študiji iz leta 2015 so strokovnjaki iz podjetij Moz in BuzzSumo analizirali deljenje in povratne povezave do več kot milijona člankov. Ugotovili so, da so vsebine, ki so daljše od tisoč besed, v primerjavi s krajšimi vsebinami veliko bolj deljive.
  • Že omenjena študija podjetja Backlinko je pokazala tudi, da uporaba fotografije v okviru vsebine zviša uvrstitev te vsebine v iskalnikih.
  • Posodabljanje in ponovno objavljanje starih objav z novimi vsebinami in fotografijami lahko poveča organsko iskanje za kar 111 odstotkov.
  • Tudi tržniki opažajo, da je optimizacija spletnih strani vedno bolj učinkovita. 82 odstotkov opaža porast učinkovitosti, 42 odstotkov tega deleža pa celo znaten porast.

Najbolj priljubljen sistem za upravljanje vsebin je WordPress

  • Skupen organski obisk iz iskalnika se je v drugem četrtletju leta 2016 zmanjšal za 7 odstotkov v primerjavi s predhodnim letom. Organski rezultati se soočajo z vedno večjo konkurenco v obliki plačanih oglasov, še posebej na mobilnih napravah.
  • 72 odstotkov potrošnikov, ki so se odločili za lokalno iskanje, je obiskalo trgovino v radiju 8 kilometrov.
  • Decembra 2016 je sistem za upravljanje vsebin (angl. content management system, CMS) uporabljalo že 47 odstotkov vseh spletnih strani.
  • Decembra 2016 je 58,5 odstotka spletnih strani, ki se zanašajo na sistem za upravljanje vsebin, uporabljalo razvojno platformo WordPress. Druga najpopularnejša CMS platforma je Joomla s 7,2-odstotnim tržnim deležem. Na tretjem mestu je Drupal s 4,8 odstotka.

  • 27 odstotkov svetovnih spletnih strani kot svojo razvojno platformo uporablja WordPress.
SEO, Optimizacija spletnih strani

Sistem za upravljanje vsebin uporablja že skoraj polovica spletnih strani. (Vir slike: Pixabay)

Družabna omrežja, mobilno iskanje in glasovno iskanje

  • V drugem četrtletju leta 2016 je z družabnih omrežij na spletne strani prišlo le 2,8 odstotka obiskovalcev.
  • V tretjem četrtletju prejšnjega leta so 61 odstotkov obiskov z družabnih omrežij predstavljali obiski s Facebooka.
  • Do leta 2019 bodo 85 odstotkov ameriškega spletnega prometa predstavljale video vsebine.

  • Število iskanj »blizu mene« v iskalniku Google se je v prejšnjem letu podvojilo.
  • 55 odstotkov uporabnikov ne ve, katere povezave med rezultati so plačani oglasi.
  • 81 odstotkov tržnikov je integriralo trženje prek družabnih omrežij v tradicionalni marketing, da bi bilo njihove spletne strani lažje najti.
  • Glasovno iskanje po podatkih raziskave The Internet Trends predstavlja že 10 odstotkov vseh iskanj.
  • Skoraj 40 odstotkov ljudi na povprečen dan uporablja iskalnike samo prek mobilnih naprav.
  • Leta 2017 bo kar 75 odstotkov uporabe svetovnega spleta predstavljala mobilna uporaba; v primerjavi z 71 odstotki leta 2016. Število posameznikov, ki dostopajo do spleta prek mobilnih naprav, se namreč še vedno povečuje.
  • 62 odstotkov tržnikov v podjetjih, ki poslujejo s podjetji (angl. busines-to-business, B2B), in 51 odstotkov tržnikov v podjetjih, ki poslujejo s potrošniki (angl. business-to-customer, B2C) je optimiziralo svoje bloge za mobilne naprave, da bi izboljšali SEO uvrstitev.

Googlov primat

  • 76 odstotkov vseh iskanj prek računalnika je opravljenih z iskalnikom Google. Na drugem mestu je Bing z 8 odstotki, sledita pa še Baidu s 7,5 odstotka in Yahoo s 7 odstotki.
  • Kar 94 odstotkov iskanj prek mobilnih naprav je opravljenih z iskalnikom Google. Sledita Yahoo s 3 odstotki in Bing z 1 odstotkom.
  • Google vsak dan opravi več kot 57 tisoč iskanj na sekundo.
  • Google opravi najmanj 2 bilijona iskanj na leto.

  • V letu 2016 so Googlovi prihodki s področja spletnih digitalnih oglasov znašali 63,11 milijard dolarjev. To je 19-odstotni porast glede na leto 2015. Ta znesek predstavlja 32,4 odstotka svetovnega trga digitalnih oglasov, ki je v letu 2016 obsegal 229,25 milijarde dolarjev.

Zaključek

Ker se Googlovi algoritmi za razvrščanje spletnih strani stalno spreminjajo, je za vaš uspeh pomembno, da se posvetite predstavljenim statistikam. Razumevanje podatkov in tega, kako lahko z njihovo pomočjo oblikujete privlačno spletno stran, je ključnega pomena za vašo SEO strategijo.

Začnite z nekaj predstavljenimi statistikami s področja optimizacije spletnih strani in se poglobite vanje. Ko ugotovite, kako jih lahko uspešno izkoristite pri svojem delu, nadaljujte z naslednjimi.

Če se šele spoznavate z optimizacijo spletnih strani ali pa želite svoje znanje nadgraditi, se udeležite MP delavnice: Optimizacija spletnih strani z Igorjem Bajsićem.

Vir: Web Presence Solutions

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje