KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Zgodbe šestih mladih inovativnih podjetnikov

Starost v podjetništvu ne igra pomembne vloge. Nekateri uspejo šele kasneje v življenju, drugi pa že zelo zgodaj. Predstavljamo vam zgodbe posameznikov, ki so se v podjetništvo podali že pred 21. letom. Naj vam bodo v navdih.
Uspeh v mladih letih (Vir: Pixabay)

Uspeh v mladih letih (Vir: Pixabay)

Inovativne ideje so tisto, zaradi česar se svet konstantno razvija in spreminja na vseh področjih. Vendar zgolj ideje niso dovolj. Pomembno je, da je ideja realizirana, za kar so potrebni inovativni posamezniki, ki prevzamejo pobudo. Predstavljamo vam šest zgodb podjetnikov, ki so že v zgodnjih letih naredili pomembne korake za dosego uspeha.

Jack Kim

Jack Kim se je rodil v Koreji, v ZDA pa so se z družino preselili, ko je bil v 6. razredu osnovne šole. Pri 16 letih, ko je bil v prvem letniku srednje šole, je Kim postavil spletno stran, preko katere je služil denar. Po določenem času se je odločil, da bo to metodo izkoristil za zbiranje denarja za dobrodelne namene.

Na tak način je s šestimi drugimi študenti ustanovil podjetje Benelab. Gre za neprofitno podjetje, katerega cilj je pridobivati donacije za dobrodelne namene. Princip pridobivanja finančnih sredstev je podoben kot pri podjetjih Google in Yahoo, ki jima oglaševalci plačujejo, da se njihovi oglasi prikažejo na prvih straneh iskalnika. Čeprav Kim ni vedel, kakšna bo prihodnost podjetja, ko bo končal srednjo šolo, Benelab še vedno uspešno posluje.

Milan Kordestani

Leta 2015, pri svojih 19 letih, je Milan Kordestani ustanovil podjetje Milan Farms. Podjetje se ukvarja s prodajo perutnine, vzrejene na ekološki način, in žafrana. Kordestanijeva osnovna ideja je bila zagotoviti kupcu, da se lahko odloči za nakup ekološke, varne hrane. Želel je, da ima kupec pregled nad tem, na kakšen način je perutnina vzrejena in kako pride do njega. Čeprav gre še vedno za zagonsko podjetje, se je njegova dejavnost že razširila: mladi podjetnik ima danes v lasti že tri geografsko ločene kmetije, ki stranke preskrbujejo s perutnino, jajci in žafranom.

Rachel Zietz

Rachel Zietz je pri svojih komaj 13 letih postavila spletno trgovino na drobno. Ker je bila razočarana nad ponudbo obstoječih spletnih strani, ceno in kvaliteto izdelkov, se je odločila za drugačen pristop. Komaj dve leti od postavitve spletne trgovine je imelo podjetje prihodke v vrednosti milijona dolarjev. Pravi, da delo, ki ga opravlja na tem področju, zanjo sploh ni pravo delo, ampak užitek. Revija Time Magazine jo je razglasila za eno izmed najbolj vplivnih najstnikov leta 2016.

Inovativni najstniki (Vir: Pixabay)

Inovativni najstniki (Vir: Pixabay)

Ben Pasternak

Pri 20 letih je Ben, ki se je rodil v Sydneyju, postal soustanovitelj ameriškega tehnološkega in družbenega podjetja Monkey. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2016. V času srednje šole je izumil dve igri za mobilni operacijski sistem iOS: Impossible Rush in Impossible Dial. Igro Impossible Rush je zasnoval kar med poukom, saj se je dolgočasil med predavanji.

Tudi njega je revija Time Magazine uvrstila med najbolj vplivne najstnike leta 2016. Preko njegove aplikacije Monkey je bila opravljena več kot milijarda klicev, aplikacija pa ima več kot 3 milijone uporabnikov.

Haile Thomas

Ko je bila Haile stara komaj 12 let, je ustanovila podjetje Happy Organization. Njenemu očetu so v tistem času diagnosticirali diabetes tipa 2. Glede na to, da naj bi imela zdravila proti diabetesu veliko stranskih učinkov, je njegova žena in Hailena mama iskala možnosti, da bi se izognil jemanju teh zdravil. Haile je začela gledati dokumentarne oddaje v zvezi s prehrano. Z mamo sta začeli kuhati veganske jedi. Posledično se je zdravstveno stanje njenega očeta drastično izboljšalo.

To je Haile privedlo do ideje o pomenu zdrave prehrane. Zato je ustanovila organizacijo Happy, ki se ukvarja s kuharskimi tečaji, informativnimi delavnicami in poletnimi tabori za otroke, stare od 6 do 13 let. Haile je šefica veganske restavracije. Imela je tudi že svoj govor na konferenci TED, leta 2013 pa je bila tudi gostja prve dame Združenih držav Amerike Michelle Obama.

Ollie Forsyth

Ollie Forsyth je bil v šoli zaradi disleksije pogosto tarča posmeha sošolcev. Nekatere taka izkušnja zelo negativno zaznamuje, Ollie pa je iz nje črpal energijo, ki ga je že zgodaj gnala v podjetniške vode. Že pri 13 letih je postavil svojo prvo spletno trgovino z darili Ollie’s Shop. Že v prvem letu so njegovi prihodki znašali 18.700 dolarjev, potem pa so se vsako naslednje leto še podvojili.

Forsyth je tudi soustanovitelj zagonskega podjetja UniBell. Gre za platformo, preko katere lahko študenti kupujejo in prodajajo različne stvari. Pri 16 letih je Ollie odprl svojo drugo spletno trgovino Charmou.

Vir: addicted2success.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Najpogostejše napake pri registraciji znamke

Najpogostejše napake pri registraciji znamke

Znamka imetniku služi kot sredstvo identifikacije, hkrati pa omogoča tudi razločevanje njegovih proizvodov in storitev od tistih, ki jih trži njegova konkurenca. Ko se podjetnik odloči pričeti s postopkom registracije znamke, naj prej poskrbi, da se izogne nekaterim najpogostejšim napakam, ki so opisane v nadaljevanju. Preberite več >>

Zdravstveni napotki pri delu z računalnikom

Zdravstveni napotki pri delu z računalnikom

Čedalje več dela se opravlja s pomočjo računalnika. To za zaposlene pomeni, da vse več ur na dan preživijo pred zasloni, kar lahko zelo negativno vpliva na zdravje. Kako si lahko posameznik pomaga pri tem, da bi bile posledice takega dela kar najmanjše? Preberite več >>

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha. Preberite več >>

Lastnosti ljudi z visoko stopnjo čustvene inteligentnosti

Lastnosti ljudi z visoko stopnjo čustvene inteligentnosti

Ste se kdaj spraševali, zakaj so nekateri ljudje izjemno uspešni tako v zasebnem kot v poklicnem življenju? Morda so visoko čustveno inteligentni. Če vas zanima, kaj je čustvena inteligentnost in kako jo razvijati, berite naprej. Preberite več >>

7 razlogov, zakaj vsak podjetnik potrebuje blagovno znamko

7 razlogov, zakaj vsak podjetnik potrebuje blagovno znamko

Naj gre za bolj ali manj poznano ime, za podjetnika se registracija znamke lahko izkaže kot ključna investicija na njegovi podjetniški poti in mu prihrani marsikatero nevšečnost. Zato je pomembno, da podjetnik še pred podajo v podjetniške vode razume, zakaj so znamke pomemben element pri rasti in razvijanju njegovega poslovanja. Preberite več >>

La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

Med inovativnimi izdelki, ki so na voljo na policah megamarketov INTERSPAR v sklopu 3. sezone Štartaj Slovenija, je La Popsi – sadni zamrznjeni desert – prejemnik naziva hit produkt leta 2018. O ideji, poteku poslovanja in izzivih na poti do uspeha smo se pogovarjali s podjetnicama in prijateljicama Nežo in Karmen. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje