Zgodbe šestih mladih inovativnih podjetnikov

Starost v podjetništvu ne igra pomembne vloge. Nekateri uspejo šele kasneje v življenju, drugi pa že zelo zgodaj. Predstavljamo vam zgodbe posameznikov, ki so se v podjetništvo podali že pred 21. letom. Naj vam bodo v navdih.
Uspeh v mladih letih (Vir: Pixabay)

Uspeh v mladih letih (Vir: Pixabay)

Inovativne ideje so tisto, zaradi česar se svet konstantno razvija in spreminja na vseh področjih. Vendar zgolj ideje niso dovolj. Pomembno je, da je ideja realizirana, za kar so potrebni inovativni posamezniki, ki prevzamejo pobudo. Predstavljamo vam šest zgodb podjetnikov, ki so že v zgodnjih letih naredili pomembne korake za dosego uspeha.

Jack Kim

Jack Kim se je rodil v Koreji, v ZDA pa so se z družino preselili, ko je bil v 6. razredu osnovne šole. Pri 16 letih, ko je bil v prvem letniku srednje šole, je Kim postavil spletno stran, preko katere je služil denar. Po določenem času se je odločil, da bo to metodo izkoristil za zbiranje denarja za dobrodelne namene.

Na tak način je s šestimi drugimi študenti ustanovil podjetje Benelab. Gre za neprofitno podjetje, katerega cilj je pridobivati donacije za dobrodelne namene. Princip pridobivanja finančnih sredstev je podoben kot pri podjetjih Google in Yahoo, ki jima oglaševalci plačujejo, da se njihovi oglasi prikažejo na prvih straneh iskalnika. Čeprav Kim ni vedel, kakšna bo prihodnost podjetja, ko bo končal srednjo šolo, Benelab še vedno uspešno posluje.

Milan Kordestani

Leta 2015, pri svojih 19 letih, je Milan Kordestani ustanovil podjetje Milan Farms. Podjetje se ukvarja s prodajo perutnine, vzrejene na ekološki način, in žafrana. Kordestanijeva osnovna ideja je bila zagotoviti kupcu, da se lahko odloči za nakup ekološke, varne hrane. Želel je, da ima kupec pregled nad tem, na kakšen način je perutnina vzrejena in kako pride do njega. Čeprav gre še vedno za zagonsko podjetje, se je njegova dejavnost že razširila: mladi podjetnik ima danes v lasti že tri geografsko ločene kmetije, ki stranke preskrbujejo s perutnino, jajci in žafranom.

Rachel Zietz

Rachel Zietz je pri svojih komaj 13 letih postavila spletno trgovino na drobno. Ker je bila razočarana nad ponudbo obstoječih spletnih strani, ceno in kvaliteto izdelkov, se je odločila za drugačen pristop. Komaj dve leti od postavitve spletne trgovine je imelo podjetje prihodke v vrednosti milijona dolarjev. Pravi, da delo, ki ga opravlja na tem področju, zanjo sploh ni pravo delo, ampak užitek. Revija Time Magazine jo je razglasila za eno izmed najbolj vplivnih najstnikov leta 2016.

Inovativni najstniki (Vir: Pixabay)

Inovativni najstniki (Vir: Pixabay)

Ben Pasternak

Pri 20 letih je Ben, ki se je rodil v Sydneyju, postal soustanovitelj ameriškega tehnološkega in družbenega podjetja Monkey. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2016. V času srednje šole je izumil dve igri za mobilni operacijski sistem iOS: Impossible Rush in Impossible Dial. Igro Impossible Rush je zasnoval kar med poukom, saj se je dolgočasil med predavanji.

Tudi njega je revija Time Magazine uvrstila med najbolj vplivne najstnike leta 2016. Preko njegove aplikacije Monkey je bila opravljena več kot milijarda klicev, aplikacija pa ima več kot 3 milijone uporabnikov.

Haile Thomas

Ko je bila Haile stara komaj 12 let, je ustanovila podjetje Happy Organization. Njenemu očetu so v tistem času diagnosticirali diabetes tipa 2. Glede na to, da naj bi imela zdravila proti diabetesu veliko stranskih učinkov, je njegova žena in Hailena mama iskala možnosti, da bi se izognil jemanju teh zdravil. Haile je začela gledati dokumentarne oddaje v zvezi s prehrano. Z mamo sta začeli kuhati veganske jedi. Posledično se je zdravstveno stanje njenega očeta drastično izboljšalo.

To je Haile privedlo do ideje o pomenu zdrave prehrane. Zato je ustanovila organizacijo Happy, ki se ukvarja s kuharskimi tečaji, informativnimi delavnicami in poletnimi tabori za otroke, stare od 6 do 13 let. Haile je šefica veganske restavracije. Imela je tudi že svoj govor na konferenci TED, leta 2013 pa je bila tudi gostja prve dame Združenih držav Amerike Michelle Obama.

Ollie Forsyth

Ollie Forsyth je bil v šoli zaradi disleksije pogosto tarča posmeha sošolcev. Nekatere taka izkušnja zelo negativno zaznamuje, Ollie pa je iz nje črpal energijo, ki ga je že zgodaj gnala v podjetniške vode. Že pri 13 letih je postavil svojo prvo spletno trgovino z darili Ollie’s Shop. Že v prvem letu so njegovi prihodki znašali 18.700 dolarjev, potem pa so se vsako naslednje leto še podvojili.

Forsyth je tudi soustanovitelj zagonskega podjetja UniBell. Gre za platformo, preko katere lahko študenti kupujejo in prodajajo različne stvari. Pri 16 letih je Ollie odprl svojo drugo spletno trgovino Charmou.

Vir: addicted2success.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

Ugled vašega podjetja je njegova največja vrednost. V času, ko se informacije širijo s svetlobno hitrostjo, lahko vaš ugled zelo hitro pripomore k napredku poslovanja, ali pa ravno nasprotno: k njegovemu propadu. Naučite se strategij, da zaščitite dober ugled. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje