![MP intervju: Aleš Ruter – CalypsoCrystal MP intervju: Aleš Ruter – CalypsoCrystal](https://mladipodjetnik.si/wp-content/uploads/2017/05/7c368a1ff93aeba02edb4bb6f44d2755357d446b73e22f20cac55a3e_32f8a6e0-2f19-4ef4-ac9c-1987aae6973c.jpeg)
MP intervju: Aleš Ruter – CalypsoCrystal
Pogovarjali smo se z Alešem Ruterjem, vodjo trženja in uporabniških izkušenj.
Prvi izdelek, ki ste ga leta 2010 poslali na trg je bilo kristalno stojalo s polnilcem za iPhone. Kako ste prišli na idejo izdelovati ravno dodatke za Applove produkte? Zakaj ne za Samsung, HTC?
S CrystalDockom smo začeli leta 2010, sama ideja za to pa je nastala leto poprej, v času steklarskih stavk. Kljub temu da je slovenska tradicija vrhunske izdelave kristala dobro znana, se je znašla v težavah. Naš cilj je bil postaviti kristal v nek nov segment, z lastno blagovno znamko in rodil se je kristalni polnilec za iPhone.
CalypsoCrystal je bil prvi slovenski crowdfunding projekt.
V grobem sta bila dva glavna vzroka, zakaj smo ga naredili ravno za iPhone. Kupci iPhone-a so najbolj nagnjeni k nakupom podobnih dodatkov za svoje telefone, poleg tega pa so imele vse druge naprave zelo različno pozicionirane in nestandardizirane priključke za polnjenje. Pri iPhone-u je bilo to elegantno rešeno na dnu naprave.
Nam zaupaš čez koliko rok gre Calypso produkt, preden pride v roke kupca?
Vsak CalypsoCrystal izdelek gre skozi več rok. Začne se pri dobaviteljih, ki nas oskrbujejo z materialom. Tega oblikujemo v polizdelke, iz katerih naši natančni mojstri izdelajo lepe končne izdelke.
Vsi so večkrat pregledani, da ustrezajo našim strogim zahtevam po kvaliteti. Na koncu so zapakirani v čudovito embalažo in razposlani na vse konce sveta. Težko je prešteti vse roke naših mojstrov in partnerjev, ki sodelujejo pri izdelavi naših izdelkov ali so kakorkoli drugače vpleteni naštete procese.
Novembra ste v svet poslali še en izdelek namenjen funkcionalnemu shranjevanju Applovih produktov, tokrat za Macbooke. V čem se CalypsoFlip razlikuje od običajne torbe za računalnik?
CalypsoFlip je prav posebna elegantna torba za prenosnike. Računalnik objame in ga varuje, hkrati pa omogoča, da ga ob uporabi ni potrebno vzeti iz torbe, saj je pokrov torbe z magneti priterjen na pokrov zaslona. Po končani uporabi pokrov enostavno zapremo in torba je zaprta ter pripravljena na transport.
Pokrov torbe lahko tudi odstranimo z zadnje strani zaslona in ga obrnemo ter zataknemo pod računalnik, s čimer se ta nekoliko privzdigne in nam poda bolj ergonomsko pozicijo za delo z računalnikom. Za CalypsoFlip smo izbrali najboljše črno italijansko usnje, na voljo pa je v šestih različnih barvah mehkega Alcantara interiorja.
Omenil si, da ste prisotni na več kot 60 trgih. Kateri so največji, na prvem mestu so verjetno ZDA, kajne?
Res je, največ prodamo v ZDA in Rusijo, sledijo pa Velika Britanija, Francija, Japonska, Hong Kong, Singapur… Sicer pa je prodaja zelo razpršena po celem svetu.
Koliko časa običajno preteče od ideje do njene realizacije in končnega produkta na trgu?
Po nekaj letih delovanja smo lansiranje novih izdelkov že dodobra optimizirali in sedaj ta postopek steče dokaj hitro. Rekel bi, da lahko v enem kvartalu pridemo od prvih prototipov do končnega izdelka predstavljenega na spletu in pripravljenega za prodajo. Res pa je, da v podjetju nenehno razmišljamo in raziskujemo nove priložnosti za širitve.
Pred kratkim ste v sodelovanju z mladima slovenskima oblikovalcema Petjo Zorec in Petrom Movrinom predstavili krzneno kolekcijo Calypso etuijev. Novica, da Peter po novem sodeluje z Lady Gaga je in zagotovo še bo pozitivno vplivala na prepoznavnost mlade znamke. Kje se vidite čez 3 leta?
Preverite tudi ostale intervjuje v zavihku MP zgodbe.
Sodelovanje s Petjo in Petrom je bilo res nekaj posebnega, oba sta polna idej in imata izjemen talent. Z njima smo oktobra lansirali kolekcijo Fury, ki predstavlja našo najprestižnejšo linijo. Za naprej pa bomo sledili naši zastavljeni smeri – ponuditi kupcem najlepše in najboljše modne dodatke za mobilne naprave, ročno izdelane iz najboljših materialov. Cilj je utrditi globalno prepoznavnost znamke, odpreti svoje trgovine v svetovnih prestolnicah ter razširiti ponudbo z novimi izdelki.
Več o podjetju: Calypso Crystal