MP intervju: Aleš Ruter – CalypsoCrystal

CalypsoCrystal, ki izdeluje prestižne dodatke za mobilne telefone, tablice in računalnike, je bil prvi slovenski crowdfunding projekt. Po treh letih prisotnosti na trgu je postal sinonim za vrhunsko kvaliteto, dovršen dizajn in dobro zgodbo - elemente, ki pritegnejo še tako zahtevne kupce.
MP intervju: Aleš Ruter – CalypsoCrystal

MP intervju: Aleš Ruter – CalypsoCrystal

Pogovarjali smo se z Alešem Ruterjem, vodjo trženja in uporabniških izkušenj.

Prvi izdelek, ki ste ga leta 2010 poslali na trg je bilo kristalno stojalo s polnilcem za iPhone. Kako ste prišli na idejo izdelovati ravno dodatke za Applove produkte? Zakaj ne za Samsung, HTC?

S CrystalDockom smo začeli leta 2010, sama ideja za to pa je nastala leto poprej, v času steklarskih stavk. Kljub temu da je slovenska tradicija vrhunske izdelave kristala dobro znana, se je znašla v težavah. Naš cilj je bil postaviti kristal v nek nov segment, z lastno blagovno znamko in rodil se je kristalni polnilec za iPhone.

CalypsoCrystal je bil prvi slovenski crowdfunding projekt.

V grobem sta bila dva glavna vzroka, zakaj smo ga naredili ravno za iPhone. Kupci iPhone-a so najbolj nagnjeni k nakupom podobnih dodatkov za svoje telefone, poleg tega pa so imele vse druge naprave zelo različno pozicionirane in nestandardizirane priključke za polnjenje. Pri iPhone-u je bilo to elegantno rešeno na dnu naprave.

calypso-intervju

Nam zaupaš čez koliko rok gre Calypso produkt, preden pride v roke kupca?

Vsak CalypsoCrystal izdelek gre skozi več rok. Začne se pri dobaviteljih, ki nas oskrbujejo z materialom. Tega oblikujemo v polizdelke, iz katerih naši natančni mojstri izdelajo lepe končne izdelke.

Vsi so večkrat pregledani, da ustrezajo našim strogim zahtevam po kvaliteti. Na koncu so zapakirani v čudovito embalažo in razposlani na vse konce sveta. Težko je prešteti vse roke naših mojstrov in partnerjev, ki sodelujejo pri izdelavi naših izdelkov ali so kakorkoli drugače vpleteni naštete procese.

Novembra ste v svet poslali še en izdelek namenjen funkcionalnemu shranjevanju Applovih produktov, tokrat za Macbooke. V čem se CalypsoFlip razlikuje od običajne torbe za računalnik?

CalypsoFlip je prav posebna elegantna torba za prenosnike. Računalnik objame in ga varuje, hkrati pa omogoča, da ga ob uporabi ni potrebno vzeti iz torbe, saj je pokrov torbe z magneti priterjen na pokrov zaslona. Po končani uporabi pokrov enostavno zapremo in torba je zaprta ter pripravljena na transport.

Pokrov torbe lahko tudi odstranimo z zadnje strani zaslona in ga obrnemo ter zataknemo pod računalnik, s čimer se ta nekoliko privzdigne in nam poda bolj ergonomsko pozicijo za delo z računalnikom. Za CalypsoFlip smo izbrali najboljše črno italijansko usnje, na voljo pa je v šestih različnih barvah mehkega Alcantara interiorja.

calypso flip

Omenil si, da ste prisotni na več kot 60 trgih. Kateri so največji, na prvem mestu so verjetno ZDA, kajne?

Res je, največ prodamo v ZDA in Rusijo, sledijo pa Velika Britanija, Francija, Japonska, Hong Kong, Singapur… Sicer pa je prodaja zelo razpršena po celem svetu.

Koliko časa običajno preteče od ideje do njene realizacije in končnega produkta na trgu?

Po nekaj letih delovanja smo lansiranje novih izdelkov že dodobra optimizirali in sedaj ta postopek steče dokaj hitro. Rekel bi, da lahko v enem kvartalu pridemo od prvih prototipov do končnega izdelka predstavljenega na spletu in pripravljenega za prodajo. Res pa je, da v podjetju nenehno razmišljamo in raziskujemo nove priložnosti za širitve.

Pred kratkim ste v sodelovanju z mladima slovenskima oblikovalcema Petjo Zorec in Petrom Movrinom predstavili krzneno kolekcijo Calypso etuijev. Novica, da Peter po novem sodeluje z Lady Gaga je in zagotovo še bo pozitivno vplivala na prepoznavnost mlade znamke. Kje se vidite čez 3 leta?

Preverite tudi ostale intervjuje v zavihku MP zgodbe.

Sodelovanje s Petjo in Petrom je bilo res nekaj posebnega, oba sta polna idej in imata izjemen talent. Z njima smo oktobra lansirali kolekcijo Fury, ki predstavlja našo najprestižnejšo linijo. Za naprej pa bomo sledili naši zastavljeni smeri – ponuditi kupcem najlepše in najboljše modne dodatke za mobilne naprave, ročno izdelane iz najboljših materialov. Cilj je utrditi globalno prepoznavnost znamke, odpreti svoje trgovine v svetovnih prestolnicah ter razširiti ponudbo z novimi izdelki.

calypso krzno

Več o podjetju: Calypso Crystal

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje