MP intervju: Andrej Orožen – Dewesoft

Trboveljsko podjetje Dewesoft, ponosni prejemnik Zlate gazele 2012, ki v sebi nosi noto izbora najboljših med hitro rastočimi podjetji, preseneča iz dneva v dan. Kipec zlate gazele je dobro leto nazaj prevzel direktor podjetja Dewesoft, Andrej Orožen.
MP intervju: Andrej Orožen – Dewesoft

MP intervju: Andrej Orožen – Dewesoft

Kipec zlate gazele je dobro leto nazaj prevzel direktor mladega, danes 12 let starega podjetja Dewesoft, Andrej Orožen, pri čemer je šlo za gazelo savinjsko-zasavske regije. Podjetje je bilo namreč izbrano izmed šestih finalistov, regijskih gazel, na prireditvi, ki je svoje dogajanje zavzela v stavbi Opera in balet. Dewesoft se v samem delovanju ne omejuje s kakršnimi koli okviri, saj so s svojimi inovacijami v programski opremi in s proizvodnjo merilnih instrumentov ter sistemov, naravnani predvsem na sodelovanje s tujimi prestižnimi subjekti.

Ste podjetje s fokusom v tujini. Prisotni ste na trgih v več kot dvajsetih državah, delate z izjemnimi blagovnimi znamkami in subjekti kot so: NASA, BMW, Ferrari, General Motors, Volvo in Boeing, ki uporabljajo vaše izdelke v prvi vrsti za opravljanje meritev delovanja svojih izdelkov. S katero od omenjenih korporacij svetovnega slovesa je najbolj zadovoljujoče sodelovati?

Sodelovati s podjetji, katerih del so razvojni oddelki, ki vodijo razvoj svetovne tehnologije, je vsekakor največji izziv. Takrat se zavedamo, da tudi sami dodamo nekaj k temu, da so na primer avtomobili varnejši, da je na cesti smrtnih žrtev manj in podobno. Včasih to pomeni več kot finančni rezultat ob koncu projekta.

dewesoft1

Kakšen vpliv imajo pri poslovnem sodelovanju kulturni vzorci raznovrstnih partnerjev iz različnih držav?

Glede na posebnosti pri poslovanju seveda prednjačijo stranke na azijskem trgu. Strogo spoštujejo pravila poslovne etike, kot tudi pravila obnašanja v vsakodnevni komunikaciji. Napake, ki se lahko pojavijo pri posamezni rešitvi, razumejo precej na osebni ravni in jih ne dovolijo ponoviti. Hitro se odločijo za prenehanje sodelovanja. Temu je sploh tako, ker za izdelke proizvedene v EU, pričakujejo popolno in brezhibno delovanje.

Vaša unikatna konkurenčna prednost?

Vsekakor unikatne in inovativne rešitve, ki so vgrajene v naše izdelke. Za to gre seveda zasluga odličnemu tehnološkemu razvoju in vzporedno s tem naši razvojni ekipi in tehničnemu vodji dr. Juretu Knezu. Vsako leto ponudimo trgu nove rešitve, nove izdelke in s tem večamo obseg poslovanja z obstoječimi kupci in širimo ponudbo na nove trge in ponujamo nove možnosti uporabe merilnih inštrumentov podjetja Dewesoft.

V petih letih je podjetje Dewesoft povečalo prodajo za 3,5-krat, v letu 2012 pa tudi število zaposlenih za dobrih 50 odstotkov. To je v trenutnih časih, prevlečenih z glazuro brezizhodnosti, pohvalno in hkrati presenetljivo. Kako vam to uspeva?

Hiter razvoj novih izdelkov pomeni večjo ponudbo, večjo prodajo in s tem tudi potrebo po novih članih ekipe. Še vedno je več kot pol zaposlenih v razvojni ekipi, kar nam daje dobro popotnico tudi za naprej.

dewesoft2

Ali menite, da obstaja pot iz krize, ki prežema Zasavje?

Kriza se končuje, kar dokazujejo posamezne države s svojimi rezultati. Tudi pri nas bo enako, vprašanje je le, kaj se bomo v času krize naučili in kako bomo postavili zadeve, da bo v nadaljevanju Slovenija uspešna. Če bo v tem času podjetništvo prepoznano kot nujno potreben segment gospodarstva, lahko pričakujemo rast tudi na tem področju. Velika podjetja seveda že igrajo svojo vlogo, a le stežka lahko ocenimo, ali se bodo množila in se še vedno povečevala.

Podjetniško jedro lahko ponudi veliko novih delovnih mest in ne smemo biti skeptični, ko razmišljamo, da lahko podjetje iz skromnega podjetniškega duha zraste tudi v svetovno prepoznavno podjetje. Še več, lahko postane tudi vodilno v svetu. V Sloveniji nam zato ne manjka volje, znanja ali logistike. Imamo vse, kar imajo naše sosednje države. Izkoristiti je potrebno našo prilagodljivost v tem, da uspemo sami in ne ostajamo samo dobavitelji tujim firmam in proizvajalci nezahtevnih komponent.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje