
GOAT Mug (Vir slike: goat-story.com)
Kako bi z dvema stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje prednosti?
Out Box je agencija in produkcijska skupina, ki za svoje naročnike uporablja kreativne in viralne načine promocije. Vedno se trudimo razmišljati Out of the Box.
Ushakes je prehranski nadomestek, ki aktivni populaciji omogoča, da kljub hitremu in aktivnemu načinu življenja živi zdravo. Vitaminska sestava pripomore k boljšemu izgledu in večji učinkovitosti na delovnem mestu.
Kako si prišel do ideje?
Out Box: do ideje ni bilo težko priti, počnemo tisto, kar smo sprva delali za hobi. To kar delamo nas zares veseli in ravno zato smo lahko tako dobri.
Ushakes: prepoznali smo potrebo na trgu in prepoznali znanje, ki obstaja na področju prehranskih dopolnil, združili slovenske in avstrijske doktorje, strokovnjake in razvili produkt, ki ga sedaj priporočajo mnogi zdravniki in strokovnjaki s področja nutricistike.
Spletna stran |
ushakes.com in out-box.si |
Starost | 25 let |
Dejavnost | Prehranski nadomestki in video produkcija |
Pravna oblika | Družba z omejeno odgovornostjo |
Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?
Veseli me, da nekaj ustvarim sam. Poleg tega si sam postavljam cilje, delovni čas . . . Sem sam svoj gospodar.
S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?
Verjetno ste mislili se soočam. 🙂 Menim, da sem zelo na začetku svoje podjetniške poti in problemov in težav je zelo veliko. Pomanjkanje izkušenj, kapitala, nesporazumi znotraj podjetja idr.
Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?
Večino znanja pridobivam s samoizobraževanjem – z izkušnjami in napakami, ki jih občutim na lastni koži. Znanje je ključni dejavnik za uspeh. Če imaš več znanja kot konkurenca, boš uspel. Po izobrazbi sem ekonomist, svoja specifična znanja pa izpopolnjujem na področju marketinga, produkcije, prehranskih dopolnil, računalniška znanja idr.
Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?
V začetni fazi je bila spontana odločitev, kasneje je bilo potrebno narediti tudi poslovne načrte.
Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?
Biti boljši od konkurence. 🙂
Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!
Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Maržo za panogo je težko določiti. Sam moraš poskrbeti za svojo maržo. Določiti dobro ceno in varčevati pri stroških. Bolje ti to uspeva, večjo imaš maržo.
Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?
Jih je bilo toliko, da težko povem. Mislim pa, da sem se iz napak veliko naučil.
Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Tujina, povečati obseg poslovanja, trgu ponuditi nove storitve in proizvode.