MP intervju: Bojan Blažica – POSADI.SI

Naravi se na svojevrsten način lahko približate tudi s pametnim telefonom, in sicer s prvo slovensko mobilno aplikacijo za vrtnarjenje Posadi.si. Na trg jo je pred kratkim lansirala šestčlanska ekipa mladih, sama aplikacija pa vam bo v veliko pomoč pri dejavnosti vrtnarjenja.
MP intervju: Bojan Blažica – POSADI.SI

MP intervju: Bojan Blažica – POSADI.SI (Fotografija: osebni arhiv Posadi.si)

Pri tem v primeru, da ste popoln začetnik oz. začetnica ni potrebno imeti nikakršnih zadržkov, saj ciljno skupino aplikacije predstavljajo tako sveži kot izkušeni vrtnarji in vrtnarice. O razvoju mobilne aplikacije in zametkih ideje za le-to, smo se pogovarjali z idejnim vodjo projekta, doktorjem informacijskih in komunikacijskih znanosti, Bojanom Blažico.

Posadi.si sestavlja šest mladih interdisciplinarnih profilov. Kdo vse predstavlja integralni del vaše šesterice?

V ekipi so še Vanja Blažica, Marko Novak, Tilen Blažica, Peter Krivec in Robert Malečkar. Vsi se med seboj že dolgo poznamo in smo pripravljeni poprijeti za vsako delo, v grobem pa lahko rečem, da je Marko naš glavni programer, pri čemer mu z Robertom pomagava, Tilen prinaša v ekipo pravniška znanja in s Petrom skrbi za marketing, večinoma preko socialnih omrežij, Vanja pa bo kot meteorologinja poskrbela za vremensko napoved in model za namakanje.

Kje se skrivajo zametki vaše ideje, ki ste jo pred kratkim uspešno testirali in posledično kmalu tudi realizirali?

Ideja se je porodila ob pogledu na očetov setveni koledar poln zapiskov in opomb ter ob njegovem navdušenem razlaganju teh zapiskov: kdaj in kam je lani sadil, kaj je zraslo, kaj ne, kako je letos spremenil načrt, pristop in tako naprej. Vse skupaj je bilo primerno za digitalizacijo, za pripravo aplikacije. Julija lani sva se z Markom udeležila Startup Weekenda in tam predstavila idejo. Odziv je bil odličen; med udeleženci, predvsem pa med ljudmi, ki smo jih anketirali, kar nam je dalo zagon za nadaljnje delo.

Brezplačna aplikacija Posadi.si, ki ste jo po vzoru številnih setvenih koledarjev dopolnili tudi s spletno stranjo z integriranim forumom, predstavlja visoko stopnjo asistence pri vrtnarjenju. Kakšne probleme vse, menite, da omenjena aplikacija (še) rešuje?

Res je, aplikacija skupaj s spletno stranjo in forumom v prvi vrsti predstavlja celostno rešitev problema informiranja vrtnarjev. To velja tako za začetnike, ki iščejo osnovne informacije o tem, kako k vrtnarstvu sploh pristopiti in kje pravzaprav začeti, kot tudi izkušene mojstre, ki občasno naletijo na kakšen nov problem in želijo svoje znanje razširiti ali ga deliti z drugimi. Posadi.si smo si zamislili tako, da vrtnarja popelje skozi celoten proces vrtnarjenja. Od planiranja vrta pozimi, preko sajenja, zalivanja, obdelovanja ter pobiranja, predelave in izmenjave pridelkov. Ob tem bo lahko vrtnar svoje uspehe in znanje delil z ostalimi, nakupoval opremo in semena in še kaj se bo verjetno našlo.

                                              Fotografija: Vanja Blažica

Na kakšen način je formirana unikatna konkurenčna prednost portala in aplikacije Posadi.si?

Kot sem že omenil, Posadi.si uporabnika spremlja in podpira skozi celoten proces vrtnarjenja – od planiranja vrta, do priprave jedi iz pridelane zelenjave. Prednost je v boljši dostopnosti informacij, na primer v tem, da uporabnikom ni treba brskati po nepreglednih forumih, da pridejo do želenega odgovora. Dodatna prednost je tudi v tem, da se Posadi.si razvija v dialogu z uporabniki. Tako smo na primer na zahtevo uporabnikov pridobili dovoljenje za uporabo setvenega koledarja Marije Thun.

Kako opredeljujete svojo ciljno skupino? Predvidevam namreč, da je le-ta omejena tudi s posedovanjem pametnega telefona …

Posadi.si je uporaben tako za vrtnarje začetnike kot za izkušene vrtnarje. Večinoma so to ženske in moški v tridesetih letih, mlade družine, ki si želijo okusne in zdrave zelenjave, vrtnarjenje jim je v veselje in jih sprošča. Posedovanje telefona je nujno zgolj za aplikacijo, medtem ko je napredni forum za izmenjavo znanj dostopen tudi na spletu. V planu imamo tudi popolnoma spletno različico za vse, ki nimajo primernega telefona. Kot zanimivost – pred kratkim nas je uporabnica razveselila z novico, da je zaradi Posadi.si kupila tablico.

                    Fotografija: Vanja Blažica

Glede na samo področje vaše poslovne ideje me zanima, ali ste tudi sami kot ekipa v prostem času navdušeni vrtičkarji?

Vsi smo iz ‘vrtnarskih’ družin in smo šli skozi vajeništvo in še vedno pomagamo na vrtovih naših staršev, a lastnih vrtov še nimamo. Zaenkrat nekaj začimbnic na balkonu stanovanja, v prihodnje pa kaj več, ko bo priložnost za to.

So v vaših nadaljnjih vizijah morda skriti tudi načrti širjenja v tujino ali boste ostali fokusirani na ciljno skupino znotraj slovenskih meja?

Tudi tujino imamo v mislih. Del ekipe je bil izbran v TechPeaks ‘pospeševalnik ljudi’ v Trentu (http://techpeaks.eu/). Ker je regija središče plezalnega športa, smo prijavili projekt aplikacije za plezanje, saj bomo lahko testirali potencial ideje, ob tem pa vneto nadaljevali z razvojem Posadi.si. TeachPeaks je globoko povezan z lokalno strokovno in ekonomsko skupnostjo regije Trentino, kar nam lahko odpre marsikatera vrata pri širitvi na italijanski trg. Prednost tega programa je tudi ta, da v njem sodelujejo mladi podjetniki iz 18 različnih držav in ravno ta poznanstva nam lahko olajšajo prodor tudi drugod po svetu. Priložnost sodelovanja se je pokazala že v vikendu med 28. in 30. 3., ko je v Trentu potekal Startup Weekend, kjer smo predstavili idejo projekta Posadi.si. Naši skupini so se pridružili še člani iz Italije, Madžarske in Romunije in postavili smo osnovo za mednarodno različico Posadi.si – Tomup.co. Na našem facebook profilu je objavljena tudi anketa v angleščini in italijanščini, s katero bomo ugotovili, če in kako se vrtnarji v tujini razlikujejo od naših.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje