
Nov MP intervju: Rok Furlan (desno) in Denis Pavliha (levo) – timeGap.
timeGap, sistem za vodenje rezervacij in mobilno rezerviranje, je programska oprema, namenjena ponudnikom različnih storitev in njihovim uporabnikom. Ali nam lahko na kratko predstavite produkt in opišete, na kakšen način deluje komunikacija med ponudniki storitev in uporabniki?
Sistem lahko razdelimo na dva dela: prvega predstavlja programska oprema za ponudnike storitev (gostinske lokale, frizerje, zdravstvene ordinacije, hotele idr.), ki jim omogoča vodenje in učinkovito upravljanje vseh rezervacij.
Drugi del sistema pa je mobilna aplikacija, ki omogoča komur koli, da se brezplačno naroči k izbranemu ponudniku.
Imate izdelek, ki je namenjen širokemu krogu uporabnikov iz kar najrazličnejših panog. Kateri problem rešuje?
Naš sistem omogoča ponudnikom učinkovito vodenje vseh rezervacij. Najpomembnejša lastnost je ta, da se lahko katera koli stranka, uporabnik mobilne aplikacije timeGap, kadar koli naroči (rezervira) k izbranemu ponudniku. Ponudnik pa rezervacijo prejme neposredno v programsko opremo timeGap, s čimer mu ni potrebno voditi rezervacij v npr. za to neprimernih koledarjih ali zvezkih.
Predstavljajte si, da se vam zvečer odlomi zob. Še isti trenutek lahko preverite, ali ima vaš zobozdravnik naslednje jutro kakšen prost termin in si izbrani termin takoj rezervirate. Čim bo prišel zobozdravnik v ordinacijo, bo v svoji programski opremi videl novo rezervacijo in vam termin potrdil (ali pa ga zavrnil in predlagal drugo uro – možnosti je vsekakor več).
Moramo pa seveda poudariti, da je celoten koledar posameznega ponudnika na voljo izključno njemu. Uporabniki mobilne aplikacije lahko preverijo zgolj to, ali jim je posamezni želeni termin na voljo za rezervacijo. Če je termin prost, ga lahko rezervirajo, v nasprotnem primeru pa sistem samodejno predlaga kakšen drug prost termin.
Spletna stran | timegap.eu |
Dejavnost | Informacijske rešitve |
Pravna oblika | Samostojni podjetnik |
Ponudniki storitev bodo s pomočjo vašega produkta zagotovo prihranili kar nekaj denarja in časa. Koliko stane uporaba aplikacije? Ali je za uporabnike brezplačna?
Uporaba mobilne aplikacije je za uporabnike brezplačna. Aplikacija je trenutno izdelana za telefone z operacijskim sistemom Android in je že brezplačno na voljo na marketu Google Play, v kratkem pa bo na voljo tudi aplikacija za iPhone/iPad/iPod v okviru iTunes Store.
Za vse, ki nimajo takšnega telefona, pa je omogočen dostop z računalnika (prek spletne strani www.timeGap.eu), ponudnikom pa omogočamo tudi, da si lahko ikono, ki omogoča dostop do sistema, brezplačno vgradijo na svojo spletno stran.
Najemnina na mesečni ravni za ponudnike storitev znaša 20 € + DDV. Katere so glavne prednosti, zaradi katerih se bo ponudnik odločil za uporabo timeGap?
Ponudniki lahko z uporabo timeGap pridobijo izjemno učinkovit sistem za upravljanje z rezervacijami, s čimer prihranijo čas. Rezervacije namreč prejmejo neposredno v programsko opremo. Poleg tega jim omogoča promoviranje svoje dejavnosti: v mobilni aplikaciji strank lahko npr. sporočajo svoje promocijske akcije ter vse njihove kontaktne podatke.
Naš sistem je še posebej primeren za gostinske lokale: prek njega lahko v mobilno aplikacijo dnevno vnašajo menije (za 7 dni vnaprej). Za stranke to pomeni, da si pred časom kosila lahko ogledajo, kaj je na jedilniku, in si enostavno zagotovijo prosto mizo v želenem terminu.
Ali razmišljate o prisotnosti na tujih trgih?
Vse naše rešitve so izdelane tako, da omogočajo enostaven vstop na nov trg: ker smo majhna ekipa, smo izredno prilagodljivi in lahko v kratkem času prilagodimo timeGap v skladu s specifiko, ki jo zahteva tuji trg. Podpora za večjezično delovanje je vgrajena že od samega začetka.
Kje ste dobili idejo za tovrstni projekt in koliko časa ste potrebovali od ideje do izdelave končnega produkta? Ali ste ga financirali sami?
Ideja izhaja iz potreb ponudnikov po naprednem sistemu za rezervacije, saj točno takšne rešitve pri nas še nismo zasledili. Poleg tega izhajamo tudi iz potreb uporabnikov: današnje tehnologije nam omogočajo izvajanje storitev iz udobja naših mobilnih telefonov, zato smo eno tovrstnih storitev razvili tudi sami. Od ideje do končnega izdelka smo potrebovali približno pol leta, projekt smo v celoti financirali sami.
Kdo vse je sodeloval pri projektu? Ali nam lahko na kratko predstavite člane ekipe in njihove zadolžitve? Razmišljate o širitvi ekipe?
Rok Furlan (desno), inž.inform., je zadolžen za razvoj programske opreme in strežniškega dela timeGap. Denis Pavliha (levo), univ.dipl.inž.el., pa je zadolžen za razvoj mobilne aplikacije in spletnih vsebin. Trenutno o širitvi ekipe še ne razmišljava.
Ali imate morda še kakšen nasvet za vse tehnološke navdušence, ki imajo idejo, a še niso uspeli zbrati poguma za njeno uresničitev?
Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!
Ker smo šele na začetku poti, smo tudi mi še vedno v fazi, ko se ne branimo dobronamernih nasvetov. Tistim, ki pa so šele v fazi ideje, vsekakor radi predlagamo, naj se vanjo ne zaljubijo in naj raje, kot da izhajajo iz ideje, izhajajo iz rešitve nekega problema. Identifikacija segmenta, ki potrebuje rešitev problema, je pri uspehu najverjetneje pomembnejša od same ideje. Vsekakor pa je za realizacijo potrebna vztrajnost, relevantno znanje, predvsem pa ekipa, ki v idejo (po tem, ko jo seveda temeljito preveri) verjame in z njo živi.