MP intervju: Rok Furlan in Denis Pavliha – timeGap

V tokratnem intervjuju sta nam svoj produkt - timeGap - na kratko predstavila podjetnika Rok Furlan in Denis Pavliha. Gre za programsko opremo in mobilno aplikacijo, namenjeno ponudnikom različnih storitev in njihovim uporabnikom.
MP intervju: Rok Furlan in Denis Pavliha - timeGap

Nov MP intervju: Rok Furlan (desno) in Denis Pavliha (levo) – timeGap.

timeGap, sistem za vodenje rezervacij in mobilno rezerviranje, je programska oprema, namenjena ponudnikom različnih storitev in njihovim uporabnikom. Ali nam lahko na kratko predstavite produkt in opišete, na kakšen način deluje komunikacija med ponudniki storitev in uporabniki?

Sistem lahko razdelimo na dva dela: prvega predstavlja programska oprema za ponudnike storitev (gostinske lokale, frizerje, zdravstvene ordinacije, hotele idr.), ki jim omogoča vodenje in učinkovito upravljanje vseh rezervacij.

Drugi del sistema pa je mobilna aplikacija, ki omogoča komur koli, da se brezplačno naroči k izbranemu ponudniku.

Imate izdelek, ki je namenjen širokemu krogu uporabnikov iz kar najrazličnejših panog. Kateri problem rešuje?

Naš sistem omogoča ponudnikom učinkovito vodenje vseh rezervacij. Najpomembnejša lastnost je ta, da se lahko katera koli stranka, uporabnik mobilne aplikacije timeGap, kadar koli naroči (rezervira) k izbranemu ponudniku. Ponudnik pa rezervacijo prejme neposredno v programsko opremo timeGap, s čimer mu ni potrebno voditi rezervacij v npr. za to neprimernih koledarjih ali zvezkih.

Predstavljajte si, da se vam zvečer odlomi zob. Še isti trenutek lahko preverite, ali ima vaš zobozdravnik naslednje jutro kakšen prost termin in si izbrani termin takoj rezervirate. Čim bo prišel zobozdravnik v ordinacijo, bo v svoji programski opremi videl novo rezervacijo in vam termin potrdil (ali pa ga zavrnil in predlagal drugo uro – možnosti je vsekakor več).

Moramo pa seveda poudariti, da je celoten koledar posameznega ponudnika na voljo izključno njemu. Uporabniki mobilne aplikacije lahko preverijo zgolj to, ali jim je posamezni želeni termin na voljo za rezervacijo. Če je termin prost, ga lahko rezervirajo, v nasprotnem primeru pa sistem samodejno predlaga kakšen drug prost termin.

Spletna stran timegap.eu
Dejavnost Informacijske rešitve
Pravna oblika Samostojni podjetnik

Ponudniki storitev bodo s pomočjo vašega produkta zagotovo prihranili kar nekaj denarja in časa. Koliko stane uporaba aplikacije? Ali je za uporabnike brezplačna?

Uporaba mobilne aplikacije je za uporabnike brezplačna. Aplikacija je trenutno izdelana za telefone z operacijskim sistemom Android in je že brezplačno na voljo na marketu Google Play, v kratkem pa bo na voljo tudi aplikacija za iPhone/iPad/iPod v okviru iTunes Store.

Za vse, ki nimajo takšnega telefona, pa je omogočen dostop z računalnika (prek spletne strani www.timeGap.eu), ponudnikom pa omogočamo tudi, da si lahko ikono, ki omogoča dostop do sistema, brezplačno vgradijo na svojo spletno stran.

Najemnina na mesečni ravni za ponudnike storitev znaša 20 € + DDV. Katere so glavne prednosti, zaradi katerih se bo ponudnik odločil za uporabo timeGap?

Ponudniki lahko z uporabo timeGap pridobijo izjemno učinkovit sistem za upravljanje z rezervacijami, s čimer prihranijo čas. Rezervacije namreč prejmejo neposredno v programsko opremo. Poleg tega jim omogoča promoviranje svoje dejavnosti: v mobilni aplikaciji strank lahko npr. sporočajo svoje promocijske akcije ter vse njihove kontaktne podatke.

Naš sistem je še posebej primeren za gostinske lokale: prek njega lahko v mobilno aplikacijo dnevno vnašajo menije (za 7 dni vnaprej). Za stranke to pomeni, da si pred časom kosila lahko ogledajo, kaj je na jedilniku, in si enostavno zagotovijo prosto mizo v želenem terminu.

Ali razmišljate o prisotnosti na tujih trgih?

Vse naše rešitve so izdelane tako, da omogočajo enostaven vstop na nov trg: ker smo majhna ekipa, smo izredno prilagodljivi in lahko v kratkem času prilagodimo timeGap v skladu s specifiko, ki jo zahteva tuji trg. Podpora za večjezično delovanje je vgrajena že od samega začetka.

Kje ste dobili idejo za tovrstni projekt in koliko časa ste potrebovali od ideje do izdelave končnega produkta? Ali ste ga financirali sami?

Ideja izhaja iz potreb ponudnikov po naprednem sistemu za rezervacije, saj točno takšne rešitve pri nas še nismo zasledili. Poleg tega izhajamo tudi iz potreb uporabnikov: današnje tehnologije nam omogočajo izvajanje storitev iz udobja naših mobilnih telefonov, zato smo eno tovrstnih storitev razvili tudi sami. Od ideje do končnega izdelka smo potrebovali približno pol leta, projekt smo v celoti financirali sami.

Kdo vse je sodeloval pri projektu? Ali nam lahko na kratko predstavite člane ekipe in njihove zadolžitve? Razmišljate o širitvi ekipe?

Rok Furlan (desno), inž.inform., je zadolžen za razvoj programske opreme in strežniškega dela timeGap. Denis Pavliha (levo), univ.dipl.inž.el., pa je zadolžen za razvoj mobilne aplikacije in spletnih vsebin. Trenutno o širitvi ekipe še ne razmišljava.

Ali imate morda še kakšen nasvet za vse tehnološke navdušence, ki imajo idejo, a še niso uspeli zbrati poguma za njeno uresničitev?

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Ker smo šele na začetku poti, smo tudi mi še vedno v fazi, ko se ne branimo dobronamernih nasvetov. Tistim, ki pa so šele v fazi ideje, vsekakor radi predlagamo, naj se vanjo ne zaljubijo in naj raje, kot da izhajajo iz ideje, izhajajo iz rešitve nekega problema. Identifikacija segmenta, ki potrebuje rešitev problema, je pri uspehu najverjetneje pomembnejša od same ideje. Vsekakor pa je za realizacijo potrebna vztrajnost, relevantno znanje, predvsem pa ekipa, ki v idejo (po tem, ko jo seveda temeljito preveri) verjame in z njo živi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje