MP intervju: Rok Furlan in Denis Pavliha - timeGap

Nov MP intervju: Rok Furlan (desno) in Denis Pavliha (levo) – timeGap.

MP intervju: Rok Furlan in Denis Pavliha – timeGap

V tokratnem intervjuju sta nam svoj produkt - timeGap - na kratko predstavila podjetnika Rok Furlan in Denis Pavliha. Gre za programsko opremo in mobilno aplikacijo, namenjeno ponudnikom različnih storitev in njihovim uporabnikom.
MP intervju: Rok Furlan in Denis Pavliha - timeGap

Nov MP intervju: Rok Furlan (desno) in Denis Pavliha (levo) – timeGap.

timeGap, sistem za vodenje rezervacij in mobilno rezerviranje, je programska oprema, namenjena ponudnikom različnih storitev in njihovim uporabnikom. Ali nam lahko na kratko predstavite produkt in opišete, na kakšen način deluje komunikacija med ponudniki storitev in uporabniki?

Sistem lahko razdelimo na dva dela: prvega predstavlja programska oprema za ponudnike storitev (gostinske lokale, frizerje, zdravstvene ordinacije, hotele idr.), ki jim omogoča vodenje in učinkovito upravljanje vseh rezervacij.

Drugi del sistema pa je mobilna aplikacija, ki omogoča komur koli, da se brezplačno naroči k izbranemu ponudniku.

Imate izdelek, ki je namenjen širokemu krogu uporabnikov iz kar najrazličnejših panog. Kateri problem rešuje?

Naš sistem omogoča ponudnikom učinkovito vodenje vseh rezervacij. Najpomembnejša lastnost je ta, da se lahko katera koli stranka, uporabnik mobilne aplikacije timeGap, kadar koli naroči (rezervira) k izbranemu ponudniku. Ponudnik pa rezervacijo prejme neposredno v programsko opremo timeGap, s čimer mu ni potrebno voditi rezervacij v npr. za to neprimernih koledarjih ali zvezkih.

Predstavljajte si, da se vam zvečer odlomi zob. Še isti trenutek lahko preverite, ali ima vaš zobozdravnik naslednje jutro kakšen prost termin in si izbrani termin takoj rezervirate. Čim bo prišel zobozdravnik v ordinacijo, bo v svoji programski opremi videl novo rezervacijo in vam termin potrdil (ali pa ga zavrnil in predlagal drugo uro – možnosti je vsekakor več).

Moramo pa seveda poudariti, da je celoten koledar posameznega ponudnika na voljo izključno njemu. Uporabniki mobilne aplikacije lahko preverijo zgolj to, ali jim je posamezni želeni termin na voljo za rezervacijo. Če je termin prost, ga lahko rezervirajo, v nasprotnem primeru pa sistem samodejno predlaga kakšen drug prost termin.

Spletna stran timegap.eu
Dejavnost Informacijske rešitve
Pravna oblika Samostojni podjetnik

Ponudniki storitev bodo s pomočjo vašega produkta zagotovo prihranili kar nekaj denarja in časa. Koliko stane uporaba aplikacije? Ali je za uporabnike brezplačna?

Uporaba mobilne aplikacije je za uporabnike brezplačna. Aplikacija je trenutno izdelana za telefone z operacijskim sistemom Android in je že brezplačno na voljo na marketu Google Play, v kratkem pa bo na voljo tudi aplikacija za iPhone/iPad/iPod v okviru iTunes Store.

Za vse, ki nimajo takšnega telefona, pa je omogočen dostop z računalnika (prek spletne strani www.timeGap.eu), ponudnikom pa omogočamo tudi, da si lahko ikono, ki omogoča dostop do sistema, brezplačno vgradijo na svojo spletno stran.

Najemnina na mesečni ravni za ponudnike storitev znaša 20 € + DDV. Katere so glavne prednosti, zaradi katerih se bo ponudnik odločil za uporabo timeGap?

Ponudniki lahko z uporabo timeGap pridobijo izjemno učinkovit sistem za upravljanje z rezervacijami, s čimer prihranijo čas. Rezervacije namreč prejmejo neposredno v programsko opremo. Poleg tega jim omogoča promoviranje svoje dejavnosti: v mobilni aplikaciji strank lahko npr. sporočajo svoje promocijske akcije ter vse njihove kontaktne podatke.

Naš sistem je še posebej primeren za gostinske lokale: prek njega lahko v mobilno aplikacijo dnevno vnašajo menije (za 7 dni vnaprej). Za stranke to pomeni, da si pred časom kosila lahko ogledajo, kaj je na jedilniku, in si enostavno zagotovijo prosto mizo v želenem terminu.

Ali razmišljate o prisotnosti na tujih trgih?

Vse naše rešitve so izdelane tako, da omogočajo enostaven vstop na nov trg: ker smo majhna ekipa, smo izredno prilagodljivi in lahko v kratkem času prilagodimo timeGap v skladu s specifiko, ki jo zahteva tuji trg. Podpora za večjezično delovanje je vgrajena že od samega začetka.

Kje ste dobili idejo za tovrstni projekt in koliko časa ste potrebovali od ideje do izdelave končnega produkta? Ali ste ga financirali sami?

Ideja izhaja iz potreb ponudnikov po naprednem sistemu za rezervacije, saj točno takšne rešitve pri nas še nismo zasledili. Poleg tega izhajamo tudi iz potreb uporabnikov: današnje tehnologije nam omogočajo izvajanje storitev iz udobja naših mobilnih telefonov, zato smo eno tovrstnih storitev razvili tudi sami. Od ideje do končnega izdelka smo potrebovali približno pol leta, projekt smo v celoti financirali sami.

Kdo vse je sodeloval pri projektu? Ali nam lahko na kratko predstavite člane ekipe in njihove zadolžitve? Razmišljate o širitvi ekipe?

Rok Furlan (desno), inž.inform., je zadolžen za razvoj programske opreme in strežniškega dela timeGap. Denis Pavliha (levo), univ.dipl.inž.el., pa je zadolžen za razvoj mobilne aplikacije in spletnih vsebin. Trenutno o širitvi ekipe še ne razmišljava.

Ali imate morda še kakšen nasvet za vse tehnološke navdušence, ki imajo idejo, a še niso uspeli zbrati poguma za njeno uresničitev?

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Ker smo šele na začetku poti, smo tudi mi še vedno v fazi, ko se ne branimo dobronamernih nasvetov. Tistim, ki pa so šele v fazi ideje, vsekakor radi predlagamo, naj se vanjo ne zaljubijo in naj raje, kot da izhajajo iz ideje, izhajajo iz rešitve nekega problema. Identifikacija segmenta, ki potrebuje rešitev problema, je pri uspehu najverjetneje pomembnejša od same ideje. Vsekakor pa je za realizacijo potrebna vztrajnost, relevantno znanje, predvsem pa ekipa, ki v idejo (po tem, ko jo seveda temeljito preveri) verjame in z njo živi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki