MP intervju: Gašper Korošec – Barabin

MP intervju: Gašper Korošec – Barabin (Vir fotografije: osebni arhiv)

MP intervju: Gašper Korošec – Barabin

Čarobna dvorana, zasnovana domišljijsko in barvito, ob spremljavi čudovite glasbe nudi veliko veselja za otroško zabavo. In kaj vse je potrebno za zasnovo takega prostora, ki razveseljuje otroke ob rojstnih dnevih in drugih priložnostih za proslavljanje –, iz golega podjetniškega vidika?
MP intervju: Gašper Korošec – Barabin

MP intervju: Gašper Korošec – Barabin (Vir fotografije: osebni arhiv)

Dvorano, ki jo je mogoče najeti minimalno za tri ure, je Gašper Korošeč opremil kar se da magično. Projekt, ki ga je zasnoval v Grosuplju, tako na inovativni ravni poskrbi za nekaj ur trajajočo zabavo otrok in obenem zadovoljni oddih staršev. Pa si poglejmo nekaj podjetniških dejstev, ki se nanašajo na realizacijo omenjene poslovne ideje.

Kateri dejavniki so bili ključni za zagon projekta Barabin?

Sam projekt je bil v moji glavi že nekaj časa, lahko bi se reklo let, glavni pobudnik pa je bila seveda moja žena. K temu so me prisilile tudi sedanje razmere, saj sem bil v iskanju boljše prihodnosti zase, predvsem pa za svojo družino. Kajti vemo, da časi niso rožnati in zaposlitve stalne oz. zagotovljene ni, zato sem vse moje prihranke vložil v dvorano in se s tem podal na pot podjetnika.

Igra vaše strokovno ozadje pri tem kakšno pomembno vlogo?

Lahko bi se reklo, da imam na tem področju tudi nekaj predznanja, kajti po izobrazbi sem diplomirani komercialist, tržnik in znam iz okolja, v katerem živim, razbrati, kaj ta v tistem trenutku najbolj potrebuje. In tako je nastal projekt igralnice Barabin, kajti začutil sem, da tega na področju Grosupljega in okolice še ni in zgrabil priložnost. Seveda je to še projekt v povojih, potrebnih bo še kar nekaj dodelav in predvsem kot se reče ‘podjetniških kilometrov’, da bo projekt zaživel v pravi luči. Se pa seveda trudiva z ženo, da nama bi to uspelo čim boljše in čim bolj uspešno.

Dvorana Barabin je opremljena z napihljivimi igrali in raznovrstnimi otroškimi igrami. Kako ste financirali omenjene rekvizite?

Kot sem že omenil, je projekt nastal izključno iz mojih prihrankov, sicer se bom poskušal potegovati tudi za evropska sredstva, v skladu za mlade perspektivne podjetnike, vendar se na to ne zanašam. Vemo, da birokratski mlini meljejo počasi, bom pa vesel vsake tovrstne pomoči.

                                       

So se pri samem planiranju vašega poslovnega projekta pojavljale kakršne koli težave finančne narave? Kako ste jih presegali?

Seveda pri vsakem novem podjetniku, predvsem pa mladem, nastanejo finančne težave. Če bi rekel, da jih nimam, bi se zlagal. Do tega prihaja, dokler se podjetje ne postavi na noge in za njega izvejo morebitne stranke. Na začetku moraš poprijeti za vsako delo in tako priskrbeti finančna sredstva za podjetje. Tako lahko rešiš novo ustanovljeno mlado podjetje, seveda pa moraš imeti tudi malo sreče.

Glede na to, da je kupna moč ljudi v zadnjem času močno upadla, se to pozna tudi na delovanju poslovnih subjektov. Na kakšen način je konkretno v vašem poslu čutiti kopreno recesije, ki še vedno prekriva družbeno-gospodarsko sfero?

To se danes kar močno občuti, predvsem pri novem podjetju, kateremu stranke še ne zaupajo dovolj. Tudi sam sem raje začel z nižjimi cenami in določenimi promocijskimi popusti, kar mislim, da je osnovni pogoj, da postaneš konkurenčen na trgu, seveda pa sem spada tudi kvalitetno izvajanje storitev. Morate vedeti, da si danes ne moremo privoščiti previsokih cen, kajti kupna moč ljudi pada z dneva v dan.

                                                 Fotografija: osebni arhiv

Natančno opredeljena ciljna skupina?

Naša ciljna skupina so predvsem mlade družine, z enim ali več otroki, predvsem do starosti 7 oz. 8 let. Starejše otroke, od 2. razreda osnovne šole naprej, podobne igralnice ne zanimajo več. Seveda sem spadajo tudi razni sorodniki, dedki, babice in ostali družinski člani. Ni pa to nujno, odločajo se tudi družine,  ki imajo doma premalo prostora v stanovanju in bi želeli bolj dinamično praznovati otroški rojstni dan.

Kolikšen ocenjujete, da je obisk oz. najem Barabina na tedenski ravni? Predvidevam, da je sama dvorana najbolj zasedena ob vikendih?

Tako je, največje je povpraševanje ob vikendih, takrat so družine doma in si lažje vzamejo čas za praznovanje rojstnega dne. Med tednom praznujejo predvsem otroci, ki so že v šoli oziroma so tik pred vstopom v njo. Seveda pa je to tudi odvisno od zasedenosti terminov med vikendom, tako da morajo na koncu nekateri rezervirati termin tudi med tednom.

Nadaljnje želje in načrti za Barabin-a?

Moje želje so predvsem zadovoljstvo naših malčkov in pa njihovih staršev. Želim si predvsem čim boljšo predstavitev igralnice Barabin javnosti oz. našim potencialnim strankam, je pa treba določene detajle izpiliti do konca tako, da bodo naše stranke kar se da zadovoljne. Če bom rekel, da si ne želim čim večjega obiska, se bom zlagal – kdo si pa tega ne želi za svoje podjetje?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki