
MP intervju: Gašper Korošec – Barabin (Vir fotografije: osebni arhiv)
Dvorano, ki jo je mogoče najeti minimalno za tri ure, je Gašper Korošeč opremil kar se da magično. Projekt, ki ga je zasnoval v Grosuplju, tako na inovativni ravni poskrbi za nekaj ur trajajočo zabavo otrok in obenem zadovoljni oddih staršev. Pa si poglejmo nekaj podjetniških dejstev, ki se nanašajo na realizacijo omenjene poslovne ideje.
Kateri dejavniki so bili ključni za zagon projekta Barabin?
Sam projekt je bil v moji glavi že nekaj časa, lahko bi se reklo let, glavni pobudnik pa je bila seveda moja žena. K temu so me prisilile tudi sedanje razmere, saj sem bil v iskanju boljše prihodnosti zase, predvsem pa za svojo družino. Kajti vemo, da časi niso rožnati in zaposlitve stalne oz. zagotovljene ni, zato sem vse moje prihranke vložil v dvorano in se s tem podal na pot podjetnika.
Igra vaše strokovno ozadje pri tem kakšno pomembno vlogo?
Lahko bi se reklo, da imam na tem področju tudi nekaj predznanja, kajti po izobrazbi sem diplomirani komercialist, tržnik in znam iz okolja, v katerem živim, razbrati, kaj ta v tistem trenutku najbolj potrebuje. In tako je nastal projekt igralnice Barabin, kajti začutil sem, da tega na področju Grosupljega in okolice še ni in zgrabil priložnost. Seveda je to še projekt v povojih, potrebnih bo še kar nekaj dodelav in predvsem kot se reče ‘podjetniških kilometrov’, da bo projekt zaživel v pravi luči. Se pa seveda trudiva z ženo, da nama bi to uspelo čim boljše in čim bolj uspešno.
Dvorana Barabin je opremljena z napihljivimi igrali in raznovrstnimi otroškimi igrami. Kako ste financirali omenjene rekvizite?
Kot sem že omenil, je projekt nastal izključno iz mojih prihrankov, sicer se bom poskušal potegovati tudi za evropska sredstva, v skladu za mlade perspektivne podjetnike, vendar se na to ne zanašam. Vemo, da birokratski mlini meljejo počasi, bom pa vesel vsake tovrstne pomoči.
So se pri samem planiranju vašega poslovnega projekta pojavljale kakršne koli težave finančne narave? Kako ste jih presegali?
Seveda pri vsakem novem podjetniku, predvsem pa mladem, nastanejo finančne težave. Če bi rekel, da jih nimam, bi se zlagal. Do tega prihaja, dokler se podjetje ne postavi na noge in za njega izvejo morebitne stranke. Na začetku moraš poprijeti za vsako delo in tako priskrbeti finančna sredstva za podjetje. Tako lahko rešiš novo ustanovljeno mlado podjetje, seveda pa moraš imeti tudi malo sreče.
Glede na to, da je kupna moč ljudi v zadnjem času močno upadla, se to pozna tudi na delovanju poslovnih subjektov. Na kakšen način je konkretno v vašem poslu čutiti kopreno recesije, ki še vedno prekriva družbeno-gospodarsko sfero?
To se danes kar močno občuti, predvsem pri novem podjetju, kateremu stranke še ne zaupajo dovolj. Tudi sam sem raje začel z nižjimi cenami in določenimi promocijskimi popusti, kar mislim, da je osnovni pogoj, da postaneš konkurenčen na trgu, seveda pa sem spada tudi kvalitetno izvajanje storitev. Morate vedeti, da si danes ne moremo privoščiti previsokih cen, kajti kupna moč ljudi pada z dneva v dan.
Fotografija: osebni arhiv
Natančno opredeljena ciljna skupina?
Naša ciljna skupina so predvsem mlade družine, z enim ali več otroki, predvsem do starosti 7 oz. 8 let. Starejše otroke, od 2. razreda osnovne šole naprej, podobne igralnice ne zanimajo več. Seveda sem spadajo tudi razni sorodniki, dedki, babice in ostali družinski člani. Ni pa to nujno, odločajo se tudi družine, ki imajo doma premalo prostora v stanovanju in bi želeli bolj dinamično praznovati otroški rojstni dan.
Kolikšen ocenjujete, da je obisk oz. najem Barabina na tedenski ravni? Predvidevam, da je sama dvorana najbolj zasedena ob vikendih?
Tako je, največje je povpraševanje ob vikendih, takrat so družine doma in si lažje vzamejo čas za praznovanje rojstnega dne. Med tednom praznujejo predvsem otroci, ki so že v šoli oziroma so tik pred vstopom v njo. Seveda pa je to tudi odvisno od zasedenosti terminov med vikendom, tako da morajo na koncu nekateri rezervirati termin tudi med tednom.
Nadaljnje želje in načrti za Barabin-a?
Moje želje so predvsem zadovoljstvo naših malčkov in pa njihovih staršev. Želim si predvsem čim boljšo predstavitev igralnice Barabin javnosti oz. našim potencialnim strankam, je pa treba določene detajle izpiliti do konca tako, da bodo naše stranke kar se da zadovoljne. Če bom rekel, da si ne želim čim večjega obiska, se bom zlagal – kdo si pa tega ne želi za svoje podjetje?