MP intervju: Gašper Korošec – Barabin

Čarobna dvorana, zasnovana domišljijsko in barvito, ob spremljavi čudovite glasbe nudi veliko veselja za otroško zabavo. In kaj vse je potrebno za zasnovo takega prostora, ki razveseljuje otroke ob rojstnih dnevih in drugih priložnostih za proslavljanje –, iz golega podjetniškega vidika?
MP intervju: Gašper Korošec – Barabin

MP intervju: Gašper Korošec – Barabin (Vir fotografije: osebni arhiv)

Dvorano, ki jo je mogoče najeti minimalno za tri ure, je Gašper Korošeč opremil kar se da magično. Projekt, ki ga je zasnoval v Grosuplju, tako na inovativni ravni poskrbi za nekaj ur trajajočo zabavo otrok in obenem zadovoljni oddih staršev. Pa si poglejmo nekaj podjetniških dejstev, ki se nanašajo na realizacijo omenjene poslovne ideje.

Kateri dejavniki so bili ključni za zagon projekta Barabin?

Sam projekt je bil v moji glavi že nekaj časa, lahko bi se reklo let, glavni pobudnik pa je bila seveda moja žena. K temu so me prisilile tudi sedanje razmere, saj sem bil v iskanju boljše prihodnosti zase, predvsem pa za svojo družino. Kajti vemo, da časi niso rožnati in zaposlitve stalne oz. zagotovljene ni, zato sem vse moje prihranke vložil v dvorano in se s tem podal na pot podjetnika.

Igra vaše strokovno ozadje pri tem kakšno pomembno vlogo?

Lahko bi se reklo, da imam na tem področju tudi nekaj predznanja, kajti po izobrazbi sem diplomirani komercialist, tržnik in znam iz okolja, v katerem živim, razbrati, kaj ta v tistem trenutku najbolj potrebuje. In tako je nastal projekt igralnice Barabin, kajti začutil sem, da tega na področju Grosupljega in okolice še ni in zgrabil priložnost. Seveda je to še projekt v povojih, potrebnih bo še kar nekaj dodelav in predvsem kot se reče ‘podjetniških kilometrov’, da bo projekt zaživel v pravi luči. Se pa seveda trudiva z ženo, da nama bi to uspelo čim boljše in čim bolj uspešno.

Dvorana Barabin je opremljena z napihljivimi igrali in raznovrstnimi otroškimi igrami. Kako ste financirali omenjene rekvizite?

Kot sem že omenil, je projekt nastal izključno iz mojih prihrankov, sicer se bom poskušal potegovati tudi za evropska sredstva, v skladu za mlade perspektivne podjetnike, vendar se na to ne zanašam. Vemo, da birokratski mlini meljejo počasi, bom pa vesel vsake tovrstne pomoči.

                                       

So se pri samem planiranju vašega poslovnega projekta pojavljale kakršne koli težave finančne narave? Kako ste jih presegali?

Seveda pri vsakem novem podjetniku, predvsem pa mladem, nastanejo finančne težave. Če bi rekel, da jih nimam, bi se zlagal. Do tega prihaja, dokler se podjetje ne postavi na noge in za njega izvejo morebitne stranke. Na začetku moraš poprijeti za vsako delo in tako priskrbeti finančna sredstva za podjetje. Tako lahko rešiš novo ustanovljeno mlado podjetje, seveda pa moraš imeti tudi malo sreče.

Glede na to, da je kupna moč ljudi v zadnjem času močno upadla, se to pozna tudi na delovanju poslovnih subjektov. Na kakšen način je konkretno v vašem poslu čutiti kopreno recesije, ki še vedno prekriva družbeno-gospodarsko sfero?

To se danes kar močno občuti, predvsem pri novem podjetju, kateremu stranke še ne zaupajo dovolj. Tudi sam sem raje začel z nižjimi cenami in določenimi promocijskimi popusti, kar mislim, da je osnovni pogoj, da postaneš konkurenčen na trgu, seveda pa sem spada tudi kvalitetno izvajanje storitev. Morate vedeti, da si danes ne moremo privoščiti previsokih cen, kajti kupna moč ljudi pada z dneva v dan.

                                                 Fotografija: osebni arhiv

Natančno opredeljena ciljna skupina?

Naša ciljna skupina so predvsem mlade družine, z enim ali več otroki, predvsem do starosti 7 oz. 8 let. Starejše otroke, od 2. razreda osnovne šole naprej, podobne igralnice ne zanimajo več. Seveda sem spadajo tudi razni sorodniki, dedki, babice in ostali družinski člani. Ni pa to nujno, odločajo se tudi družine,  ki imajo doma premalo prostora v stanovanju in bi želeli bolj dinamično praznovati otroški rojstni dan.

Kolikšen ocenjujete, da je obisk oz. najem Barabina na tedenski ravni? Predvidevam, da je sama dvorana najbolj zasedena ob vikendih?

Tako je, največje je povpraševanje ob vikendih, takrat so družine doma in si lažje vzamejo čas za praznovanje rojstnega dne. Med tednom praznujejo predvsem otroci, ki so že v šoli oziroma so tik pred vstopom v njo. Seveda pa je to tudi odvisno od zasedenosti terminov med vikendom, tako da morajo na koncu nekateri rezervirati termin tudi med tednom.

Nadaljnje želje in načrti za Barabin-a?

Moje želje so predvsem zadovoljstvo naših malčkov in pa njihovih staršev. Želim si predvsem čim boljšo predstavitev igralnice Barabin javnosti oz. našim potencialnim strankam, je pa treba določene detajle izpiliti do konca tako, da bodo naše stranke kar se da zadovoljne. Če bom rekel, da si ne želim čim večjega obiska, se bom zlagal – kdo si pa tega ne želi za svoje podjetje?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Podjetje Črno zrno slovenskim ljubiteljem kave prinaša paleto različnih vrst kave iz Kolumbije. Zanimiva zgodba se vrti okoli Kolumbijca, ki že nekaj let živi v Sloveniji, v podjetju pa želijo v ospredje postaviti tudi tiste ljudi, ki so sicer v postopku pridelave kave nevidni. Preberite več >>

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

Na spletu je pred kratkim zaživela platforma 360Finance Guru, ki uporabnikom omogoča preprost pregled nad lastnim finančnim stanjem in njegovo oceno ter sprejemanje pametnih finančnih odločitev. Preberite več >>

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje