MP intervju: Gašper Korošec – Barabin

Čarobna dvorana, zasnovana domišljijsko in barvito, ob spremljavi čudovite glasbe nudi veliko veselja za otroško zabavo. In kaj vse je potrebno za zasnovo takega prostora, ki razveseljuje otroke ob rojstnih dnevih in drugih priložnostih za proslavljanje –, iz golega podjetniškega vidika?
MP intervju: Gašper Korošec – Barabin

MP intervju: Gašper Korošec – Barabin (Vir fotografije: osebni arhiv)

Dvorano, ki jo je mogoče najeti minimalno za tri ure, je Gašper Korošeč opremil kar se da magično. Projekt, ki ga je zasnoval v Grosuplju, tako na inovativni ravni poskrbi za nekaj ur trajajočo zabavo otrok in obenem zadovoljni oddih staršev. Pa si poglejmo nekaj podjetniških dejstev, ki se nanašajo na realizacijo omenjene poslovne ideje.

Kateri dejavniki so bili ključni za zagon projekta Barabin?

Sam projekt je bil v moji glavi že nekaj časa, lahko bi se reklo let, glavni pobudnik pa je bila seveda moja žena. K temu so me prisilile tudi sedanje razmere, saj sem bil v iskanju boljše prihodnosti zase, predvsem pa za svojo družino. Kajti vemo, da časi niso rožnati in zaposlitve stalne oz. zagotovljene ni, zato sem vse moje prihranke vložil v dvorano in se s tem podal na pot podjetnika.

Igra vaše strokovno ozadje pri tem kakšno pomembno vlogo?

Lahko bi se reklo, da imam na tem področju tudi nekaj predznanja, kajti po izobrazbi sem diplomirani komercialist, tržnik in znam iz okolja, v katerem živim, razbrati, kaj ta v tistem trenutku najbolj potrebuje. In tako je nastal projekt igralnice Barabin, kajti začutil sem, da tega na področju Grosupljega in okolice še ni in zgrabil priložnost. Seveda je to še projekt v povojih, potrebnih bo še kar nekaj dodelav in predvsem kot se reče ‘podjetniških kilometrov’, da bo projekt zaživel v pravi luči. Se pa seveda trudiva z ženo, da nama bi to uspelo čim boljše in čim bolj uspešno.

Dvorana Barabin je opremljena z napihljivimi igrali in raznovrstnimi otroškimi igrami. Kako ste financirali omenjene rekvizite?

Kot sem že omenil, je projekt nastal izključno iz mojih prihrankov, sicer se bom poskušal potegovati tudi za evropska sredstva, v skladu za mlade perspektivne podjetnike, vendar se na to ne zanašam. Vemo, da birokratski mlini meljejo počasi, bom pa vesel vsake tovrstne pomoči.

                                       

So se pri samem planiranju vašega poslovnega projekta pojavljale kakršne koli težave finančne narave? Kako ste jih presegali?

Seveda pri vsakem novem podjetniku, predvsem pa mladem, nastanejo finančne težave. Če bi rekel, da jih nimam, bi se zlagal. Do tega prihaja, dokler se podjetje ne postavi na noge in za njega izvejo morebitne stranke. Na začetku moraš poprijeti za vsako delo in tako priskrbeti finančna sredstva za podjetje. Tako lahko rešiš novo ustanovljeno mlado podjetje, seveda pa moraš imeti tudi malo sreče.

Glede na to, da je kupna moč ljudi v zadnjem času močno upadla, se to pozna tudi na delovanju poslovnih subjektov. Na kakšen način je konkretno v vašem poslu čutiti kopreno recesije, ki še vedno prekriva družbeno-gospodarsko sfero?

To se danes kar močno občuti, predvsem pri novem podjetju, kateremu stranke še ne zaupajo dovolj. Tudi sam sem raje začel z nižjimi cenami in določenimi promocijskimi popusti, kar mislim, da je osnovni pogoj, da postaneš konkurenčen na trgu, seveda pa sem spada tudi kvalitetno izvajanje storitev. Morate vedeti, da si danes ne moremo privoščiti previsokih cen, kajti kupna moč ljudi pada z dneva v dan.

                                                 Fotografija: osebni arhiv

Natančno opredeljena ciljna skupina?

Naša ciljna skupina so predvsem mlade družine, z enim ali več otroki, predvsem do starosti 7 oz. 8 let. Starejše otroke, od 2. razreda osnovne šole naprej, podobne igralnice ne zanimajo več. Seveda sem spadajo tudi razni sorodniki, dedki, babice in ostali družinski člani. Ni pa to nujno, odločajo se tudi družine,  ki imajo doma premalo prostora v stanovanju in bi želeli bolj dinamično praznovati otroški rojstni dan.

Kolikšen ocenjujete, da je obisk oz. najem Barabina na tedenski ravni? Predvidevam, da je sama dvorana najbolj zasedena ob vikendih?

Tako je, največje je povpraševanje ob vikendih, takrat so družine doma in si lažje vzamejo čas za praznovanje rojstnega dne. Med tednom praznujejo predvsem otroci, ki so že v šoli oziroma so tik pred vstopom v njo. Seveda pa je to tudi odvisno od zasedenosti terminov med vikendom, tako da morajo na koncu nekateri rezervirati termin tudi med tednom.

Nadaljnje želje in načrti za Barabin-a?

Moje želje so predvsem zadovoljstvo naših malčkov in pa njihovih staršev. Želim si predvsem čim boljšo predstavitev igralnice Barabin javnosti oz. našim potencialnim strankam, je pa treba določene detajle izpiliti do konca tako, da bodo naše stranke kar se da zadovoljne. Če bom rekel, da si ne želim čim večjega obiska, se bom zlagal – kdo si pa tega ne želi za svoje podjetje?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje