MP intervju: Gregor Rebolj – Klika d.o.o.

Laboratorij za razvoj programske opreme, ki kreativno združuje najnaprednejšo tehnologijo in sodobno oblikovanje in trenutno v velikem številu išče nove perspektivne kadre, se loteva reševanja najzahtevnejših problemov informacijske narave.
MP intervju: Gregor Rebolj – Klika d.o.o.

MP intervju: Gregor Rebolj (levo) – Klika d.o.o. (Vir fotografije: osebni arhiv)

Korenine ustanovitve Klike segajo že v leto 2003, ko so Andrej Bratko, Luka Ferlan, Borut Jerič, Žiga Mahkovec in Gregor Rebolj združili moči v želji, da ustvarijo sodoben inovacijski center za razvoj programske opreme. Klika se med drugim lahko pohvali tudi z nazivom zlati Microsoftov partner, IBM-ov partner in certificirani programski razvijalec za operacijske sisteme iOS, Android in Windows. Za svoje delo je bilo podjetje tudi večkrat nagrajeno in prejelo nagradi NETKO in WEBSI.

Klika tako predstavlja kreativno okolje, kjer razvijajo tehnološko in oblikovno dovršene produkte in je usmerjena v razvoj napredne programske opreme, v prvi vrsti na področju razvoja mobilnih aplikacij v raznovrstnih industrijah, kot so: bančništvo, zavarovalništvo, turizem, telekomunikacije, založništvo, igralništvo in lokacijske storitve, ob tem pa v podjetju trenutno pospešeno iščejo večje število novih zaposlenih. Več o tem v spodnjem intervjuju z Gregorjem Reboljem, direktorjem Klike!

Klika se danes uvršča med večja računalniška podjetja v Sloveniji. Kaj mislite, da je najbolj botrovalo uspehu?

Kot ekipa, ki je kasneje ustanovila Kliko, smo se srečali na Hermes Softlabu, kjer smo takrat razvijali nov produkt. Ko se je zgodba leta 2003 začela zaključevati, smo prišli do zaključkov, da se dobro razumemo, da želimo ostati skupaj in hkrati razvijati nove, zanimive produkte. Začeli smo z manjšimi projekti, ki jih je bilo dovolj, da smo lahko počasi rastli. Sčasoma smo prišli do ugotovitve, da bi bilo bolje, da se nekdo od nas ukvarja polni delovni čas z vodenjem podjetja in prodajo. Sledila je preobrazba iz podizvajalca za druga IT podjetja v primarnega izvajalca, kar nam je omogočilo, da zgradimo odnos s stranko. Tudi trg smo začeli bolj ciljno osvajati. Na začetku smo večinoma imeli zelo različne stranke, in sicer iz ZDA, Nemčije in Avstrije, nato pa smo se začeli bolj sistematično ukvarjati s prehodom v tujino. S to preobrazbo se je takrat precej povečala tudi ekipa, za katero verjamem, da je glavni ‘krivec’ za uspeh podjetja.

Sodelujete tako z manjšimi poslovnimi subjekti, kot tudi velikimi korporacijami domačih in tujih korenin. Med vašimi strankami se nahajajo tako Zavarovalnica Triglav, Studio Moderna, Halcom, Delo in Dnevnik, kot tudi Ministrstvo za obrambo in Big Bang. V čem vidite razliko pri delu in komunikaciji med manjšimi podjetij in korporacijami? Bi pri tem izpostavili kakšno posebno razliko med domačimi in tujimi naročniki?

Ne glede na to, ali gre za majhno, veliko, domače ali tuje podjetje, povsod šteje samo rezultat. In Klika že od nekdaj slovi po temu, da lahko reši najzahtevnejše informacijske probleme v razumnem času. Tako imajo naše stranke na svoji strani zanesljivega partnerja, pa čeprav le-ta prihaja iz ‘eksotične’ države, kot je Slovenija.

                                               Fotografija: arhiv Klike d.o.o.

Klika ponuja tudi lastne rešitve, v prvi vrsti lahko izpostavimo Trafiko. Kakšen problem le-ta rešuje? Je slovenski trg že dovolj zrel za tak produkt?

Trafika je edinstvena mobilna platforma, ki založnikom časopisov, revij in katalogov omogoča preprosto in centralizirano objavo vsebin v elektronski obliki. Nekateri založniki si ne morejo privoščiti razvoja lastnih aplikacij in tukaj jim na pomoč priskoči Trafika. Na drugi strani pa bralcem omogoča dostop do praktično vseh slovenskih publikacij – kjerkoli in kadarkoli. Vsi, ki imajo pametno mobilno napravo, si lahko brezplačno prenesejo Trafiko in z njo dostopajo do digitalnih izvodov svojih priljubljenih publikacij.

Januarja 2012 je Klika postala del globalne skupine Sportradar, ki se ga ocenjuje kot največjega ponudnika športnih podatkov po svetu. S sedežem v Švici ima omenjeni poslovni subjekt namreč 700 zaposlenih in je eden vodilnih svetovnih ponudnikov podatkov in statistik, povezanih s športom, ter naprednih tehničnih rešitev. Kaj vam je omenjena združitev s tem gigantom predstavljala v praksi in katere ključne prvine menite, da vam je prinesla?

Ko smo se začeli bolj strukturirano širiti v tujino, smo se srečali s Sportradarjem in dobili naročilo za projekt. Po končanem projektu smo pričakovali, da bomo razširili sodelovanje, a so oni imeli drugačen načrt. Njihov cilj je bil, da se Klika bolj poveže v skupino Sportradar.

V Sportradarju skrbimo predvsem za področje mobilnih tehnologij, aktivno pa sodelujemo tako na razvojni, kot tudi organizacijski ravni. Znotraj skupine smo sicer zelo samostojna enota, saj za naše stalne stranke še vedno razvijamo projekte po naročilu. V praksi to pomeni, da je Sportradar dobil nov razvojni center, Klika pa dolgoročnega partnerja.

Kot je zaslediti, trenutno zaposlujete 75 posameznikov, ki v sebi nosijo talent in strast do sodobne tehnologije, obenem pa iščete večje število novo zaposlenih, ki bi jim lahko nudili dolgoročno zaposlitev za polni delovni čas, z delovnim mestom v Ljubljani. Nam lahko poveste, katere so tiste ključne lastnosti, vrednote in znanja, ki jih iščete pri bodočih zaposlenih? Imamo doma dovolj globok kadrovski bazen ali na nekaterih področjih že primanjkuje kadra?

Na Kliki je ključni poudarek na tem, da zaposlujemo res dobre inženirje, ki razmišljajo čim širše. Nam je najbolj pomembno, da zna zaposleni rešiti problem in ne toliko tehnologija, ki jo bo pri tem uporabil. Pri kandidatih pričakujemo strast do sodobnih tehnologij in razvoja napredne programske opreme, uživanje v reševanju težkih izzivov in pripravljenost na učenje novih tehnologij. Slovenija ima veliko dobrih računalničarjev, vendar na nekaterih področjih že zmanjkuje vrhunskega kadra. Vse, ki bi se nam radi pridružili, vabimo, da nam pošljejo svojo predstavitev na jobs@klika.si. Na naši spletni strani preverite aktualna delovna mesta, ponudbe za sodelovanje sprejemamo tudi, ko nimamo razpisanih delovnih mest.

V čem pa se Klika razlikuje od ostalih delodajalcev? Katere so tiste stvari, ki kandidate prepričajo, da pošljejo prijavo in se posledično pri vas zaposlijo?

Klika svojim zaposlenim ponuja dinamično in zanimivo delo, kjer izzivov nikoli ne zmanjka. Delo poteka v stimulativnem okolju, ki spodbuja spoznavanje in učenje novih tehnologij pod vodstvom in mentorstvom izkušenih strokovnjakov. Na svojih sodelavcih delamo dolgoročno. Sledimo njihovim željam in vlagamo v njih na področjih, kjer se želijo specializirati. Zaposlitev pri nas ne pomeni le dela, marveč tudi razvoj na osebnem in poslovnem področju.

Na Kliki obenem spodbujamo zdrav življenjski slog pri svojih zaposlenih, zato smo skupaj z njimi razvili različne instrumente, ki na dnevni ravni krepijo njihovo zdravje in ustvarjajo ugodne delovne razmere. Vsi zaposleni imajo omogočen gibljiv delovni čas in prilagodljiva delovna mesta. Spodbujamo rekreativno in športno dejavnost ter zdrave prehranjevalne navade med zaposlenimi. V ta namen so brezplačno na voljo večje količine svežega sadja in organizirana skupinska vadba. Na voljo je tudi velik družaben prostor, ki je opremljen z družabnimi igrami (pikado, biljard, namizni nogomet,…).

                                              Fotografija: arhiv Klike d.o.o.

Kakšna bo Klikina prihodnost? V katero smer menite, da bo šel razvoj?

Klika je bila že od samega začetka usmerjena k razvoju novih, zanimivih spletnih produktov in storitev. Z združitvijo s podjetjem Sportradar smo to usmeritev le še okrepili, saj imamo v skupini položaj razvojne skupine, ki skrbi za inovativne spletne in mobilne rešitve.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje