
MP intervju: Iztok Rekelj – Maeve d.o.o.
Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?
Podjetje Maeve je družba za finančno svetovanje, ki je specializirana za področje osebnih financ. Naša prednost je, da združujemo vse finančne inštitucije pod eno streho (banke, leasing hiše, vrednostni papirji, plemenite kovine, investicijska zavarovanja in pravno svetovanje).
Kako si prišel do ideje?
V Sloveniji je trend, da vsi samo prodajajo in redko kdo kvalitetno svetuje. Po terenu imamo veliko zavarovalnih agentov (prodajalcev), ki niti ne vedo, kaj stranka dejansko potrebuje in so usmerjeni samo v prodajo določenega produkta. Na drugi strani imamo banke, ki prodajajo spet svoj produkt, upravljavske družbe, ki tržijo samo sklade itd. Naše delo je drugačno, temelji na dolgoročnem sodelovanju, rednem kontaktu s stranko in skozi kvalitetno svetovanje do prodaje primernega produkta. Kot smo omenili, zastopamo različne finančne inštitucije, ker na vso situacijo gledamo široko in lahko stranki ponudimo najbolj optimalno ponudbo zanjo. V povprečju se posamezna stranka pri nas oglasi 3 krat letno na posvet.
Spletna stran | www.maeve.si |
Starost | 27 |
Dejavnost | Finančno svetovanje |
Pravna oblika | Družba z omejeno odgovornostjo |
Število sodelavcev | 5 |
Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?
Energijo mi dajejo pozitivne in zadovoljne stranke, motivacijo pa svoj osebni razvoj.
S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?
Vsak problem sem jemal kot lekcijo in se iz nje nekaj naučil, definitivno pa se strinjam, da je premalo pomoči s strani države glede razvoja novih podjetij z dobrimi projekti in vizijo. V Sloveniji je problem tudi v tem, da vsi gledajo in delajo kratkoročno, redko kdo pa se zaveda posledic takšnega dela…
Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja iz svojega področja?
Smer ekonomija, različna izobraževanja in pridobljeni certifikati so temelj dela. Veliko več poudarka pa dajemo praksi, pozitivnem razmišljanju, vztrajnosti in delu.
Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?
Določeni vzvodi za odprtje firme in razvoj so seveda bili. Način našega dela je predvsem prilagajanje glede na gospodarski trg in razvoj različnih produktov vzporedno s trgom. Konkurence toliko ne spremljamo, saj razvijamo lastno vizijo dela in razvoja blagovne znamke Maeve d.o.o.
Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?
Biti vztrajen, se dobro prilagajati, ponujati vedno več, biti svojim strankam vedno na voljo (ko vse raste ali ko vse pada), biti zaupanja vreden in seveda stati za svojimi odločitvami.
Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Marže so odlične, če stranki dobro in pravilno svetujemo glede vloženih sredstev. Glede na to, da smo zelo realni in zastavimo vedno realne cilje, jih tudi dosežemo in so stranke posledično izredno zadovoljne.
Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?
Vse se je začelo in se dogaja z določenim namenom, tako da ne bi ničesar spreminjal.
Kakšni so obeti tvoje nadaljne podjetniške poti?
Odlični. Glede na trenutno stanje smo podjetje z 200% letno rastjo in to pričakujemo tudi v prihodnje.
Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!
Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.
Najpomembneje je verjeti vase in v svojo idejo, biti vztrajen in slediti svojim ciljem.
Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?
Dobičkonosni, vendar realni.
Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?
Glede na starost ni težko, ker sem mlad in poln energije. Zasičenost trga za nas ne obstaja, ker imamo politiko dela drugačno in so naše stranke povsem gole ali s polno produkti v žepu. Pomemben je kvaliteten servis, kar ga mi imamo.