MP intervju: Iztok Rekelj – Maeve

Podjetje Maeve je družba za finančno svetovanje, specializirana za področje osebnih financ. Njihova prednost je, da združujejo vse finančne inštitucije pod eno streho, od bank, leasing hiš do investicijskih zavarovanj in pravnega svetovanja.
MP intervju: Iztok Rekelj - Maeve

MP intervju: Iztok Rekelj – Maeve d.o.o.

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

Podjetje Maeve je družba za finančno svetovanje, ki je specializirana za področje osebnih financ. Naša prednost je, da združujemo vse finančne inštitucije pod eno streho (banke, leasing hiše, vrednostni papirji, plemenite kovine, investicijska zavarovanja in pravno svetovanje).

Kako si prišel do ideje?

V Sloveniji je trend, da vsi samo prodajajo in redko kdo kvalitetno svetuje. Po terenu imamo veliko zavarovalnih agentov (prodajalcev), ki niti ne vedo, kaj stranka dejansko potrebuje in so usmerjeni samo v prodajo določenega produkta. Na drugi strani imamo banke, ki prodajajo spet svoj produkt, upravljavske družbe, ki tržijo samo sklade itd. Naše delo je drugačno, temelji na dolgoročnem sodelovanju, rednem kontaktu s stranko in skozi kvalitetno svetovanje do prodaje primernega produkta. Kot smo omenili, zastopamo različne finančne inštitucije, ker na vso situacijo gledamo široko in lahko stranki ponudimo najbolj optimalno ponudbo zanjo. V povprečju se posamezna stranka pri nas oglasi 3 krat letno na posvet.

Spletna stran www.maeve.si
Starost 27
Dejavnost Finančno svetovanje
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 5

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Energijo mi dajejo pozitivne in zadovoljne stranke, motivacijo pa svoj osebni razvoj.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Vsak problem sem jemal kot lekcijo in se iz nje nekaj naučil, definitivno pa se strinjam, da je premalo pomoči s strani države glede razvoja novih podjetij z dobrimi projekti in vizijo. V Sloveniji je problem tudi v tem, da vsi gledajo in delajo kratkoročno, redko kdo pa se zaveda posledic takšnega dela…

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja iz svojega področja?

Smer ekonomija, različna izobraževanja in pridobljeni certifikati so temelj dela. Veliko več poudarka pa dajemo praksi, pozitivnem razmišljanju, vztrajnosti in delu.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Določeni vzvodi za odprtje firme in razvoj so seveda bili. Način našega dela je predvsem prilagajanje glede na gospodarski trg in razvoj različnih produktov vzporedno s trgom. Konkurence toliko ne spremljamo, saj razvijamo lastno vizijo dela in razvoja blagovne znamke Maeve d.o.o.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Biti vztrajen, se dobro prilagajati, ponujati vedno več, biti svojim strankam vedno na voljo (ko vse raste ali ko vse pada), biti zaupanja vreden in seveda stati za svojimi odločitvami.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Marže so odlične, če stranki dobro in pravilno svetujemo glede vloženih sredstev. Glede na to, da smo zelo realni in zastavimo vedno realne cilje, jih tudi dosežemo in so stranke posledično izredno zadovoljne.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Vse se je začelo in se dogaja z določenim namenom, tako da ne bi ničesar spreminjal.

Kakšni so obeti tvoje nadaljne podjetniške poti?

Odlični. Glede na trenutno stanje smo podjetje z 200% letno rastjo in to pričakujemo tudi v prihodnje.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Najpomembneje je verjeti vase in v svojo idejo, biti vztrajen in slediti svojim ciljem.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Dobičkonosni, vendar realni.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Glede na starost ni težko, ker sem mlad in poln energije. Zasičenost trga za nas ne obstaja, ker imamo politiko dela drugačno in so naše stranke povsem gole ali s polno produkti v žepu. Pomemben je kvaliteten servis, kar ga mi imamo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje