MP intervju: Iztok Rekelj - Maeve

MP intervju: Iztok Rekelj – Maeve d.o.o.

MP intervju: Iztok Rekelj – Maeve

Podjetje Maeve je družba za finančno svetovanje, specializirana za področje osebnih financ. Njihova prednost je, da združujejo vse finančne inštitucije pod eno streho, od bank, leasing hiš do investicijskih zavarovanj in pravnega svetovanja.
MP intervju: Iztok Rekelj - Maeve

MP intervju: Iztok Rekelj – Maeve d.o.o.

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

Podjetje Maeve je družba za finančno svetovanje, ki je specializirana za področje osebnih financ. Naša prednost je, da združujemo vse finančne inštitucije pod eno streho (banke, leasing hiše, vrednostni papirji, plemenite kovine, investicijska zavarovanja in pravno svetovanje).

Kako si prišel do ideje?

V Sloveniji je trend, da vsi samo prodajajo in redko kdo kvalitetno svetuje. Po terenu imamo veliko zavarovalnih agentov (prodajalcev), ki niti ne vedo, kaj stranka dejansko potrebuje in so usmerjeni samo v prodajo določenega produkta. Na drugi strani imamo banke, ki prodajajo spet svoj produkt, upravljavske družbe, ki tržijo samo sklade itd. Naše delo je drugačno, temelji na dolgoročnem sodelovanju, rednem kontaktu s stranko in skozi kvalitetno svetovanje do prodaje primernega produkta. Kot smo omenili, zastopamo različne finančne inštitucije, ker na vso situacijo gledamo široko in lahko stranki ponudimo najbolj optimalno ponudbo zanjo. V povprečju se posamezna stranka pri nas oglasi 3 krat letno na posvet.

Spletna stran www.maeve.si
Starost 27
Dejavnost Finančno svetovanje
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 5

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Energijo mi dajejo pozitivne in zadovoljne stranke, motivacijo pa svoj osebni razvoj.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Vsak problem sem jemal kot lekcijo in se iz nje nekaj naučil, definitivno pa se strinjam, da je premalo pomoči s strani države glede razvoja novih podjetij z dobrimi projekti in vizijo. V Sloveniji je problem tudi v tem, da vsi gledajo in delajo kratkoročno, redko kdo pa se zaveda posledic takšnega dela…

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja iz svojega področja?

Smer ekonomija, različna izobraževanja in pridobljeni certifikati so temelj dela. Veliko več poudarka pa dajemo praksi, pozitivnem razmišljanju, vztrajnosti in delu.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Določeni vzvodi za odprtje firme in razvoj so seveda bili. Način našega dela je predvsem prilagajanje glede na gospodarski trg in razvoj različnih produktov vzporedno s trgom. Konkurence toliko ne spremljamo, saj razvijamo lastno vizijo dela in razvoja blagovne znamke Maeve d.o.o.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Biti vztrajen, se dobro prilagajati, ponujati vedno več, biti svojim strankam vedno na voljo (ko vse raste ali ko vse pada), biti zaupanja vreden in seveda stati za svojimi odločitvami.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Marže so odlične, če stranki dobro in pravilno svetujemo glede vloženih sredstev. Glede na to, da smo zelo realni in zastavimo vedno realne cilje, jih tudi dosežemo in so stranke posledično izredno zadovoljne.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Vse se je začelo in se dogaja z določenim namenom, tako da ne bi ničesar spreminjal.

Kakšni so obeti tvoje nadaljne podjetniške poti?

Odlični. Glede na trenutno stanje smo podjetje z 200% letno rastjo in to pričakujemo tudi v prihodnje.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Najpomembneje je verjeti vase in v svojo idejo, biti vztrajen in slediti svojim ciljem.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Dobičkonosni, vendar realni.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Glede na starost ni težko, ker sem mlad in poln energije. Zasičenost trga za nas ne obstaja, ker imamo politiko dela drugačno in so naše stranke povsem gole ali s polno produkti v žepu. Pomemben je kvaliteten servis, kar ga mi imamo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki