MP intervju: Karmen Koren – Pants on 1001 Way

Modna oblikovalka Karmen Koren trenutno prek Kickstarterja zbira denarna sredstva, potrebna za zagon proizvodnje inovativne linije oblačil, imenovane Pants on 1001 Way. Preberite si intervju z mlado oblikovalko, ki je v podjetniške vode vstopila zaradi želje po večji svobodi.
MP intervju: Karmen Koren - Pants on 1001 Way

MP intervju: Karmen Koren – Pants on 1001 Way (Vir slike: karmenkoren.com)

Na kratko opišite Pants on 1001 Way. Komu so namenjene?

Pants on 1001 Way temeljijo na preprostem in brezčasnem dizajnu in jih lahko nosimo na nešteto načinov. Lahko se poigramo z različnimi kombinacijami; od dolgih in kratkih majic, tunik, oblek, do kril, hlačnega pajaca in vse ostalo, kar si lahko zamislimo. Hlače na 1001 način so zato zelo koristno oblačilo, saj niso omejene na velikost, osebni slog ali starost.

Nosijo jih lahko tako moški kot ženske. Primerne so za tiste, ki želijo nositi nekaj novega, vsestranskega in posebnega. Hlače na 1001 način so tako rekoč primerne za vsakogar; podjetnika/co, popotnika/co, plesalca/ko, umetnika/co in tudi za bodočo mamico.

Koliko časa ste risali skice in koliko neuspelih poskusov je bilo potrebnih da ste na koncu vendarle uspeli sestaviti tako vsestranski kos oblačila?

Narisala sem preko sto različnih skic, da sem prišla do skice teh hlač. Nisem bila prepričana, če bo to v praksi delovalo, zato sem čez nekaj dni sešila prototip. Oblekla sem ga in izgledal je super. Pokazala sem ga še drugim in bili so navdušeni. Zatem smo naredili prvih šest kosov, ki so bili predstavljeni v Latviji.

Predstavite nam svojo pot modne oblikovalke. Zakaj ste se odločili, da vstopite v podjetniške vode?

Moja oblikovalska pot se je začela ob obiskovanju visoke šole za dizajn v Ljubljani. Sodelovala sem že na veliko modnih revijah, imela sem nekaj razstav in raznih projektov. Šola nam je dala tudi veliko možnosti za natečaje, na katere sem se z veseljem prijavila. Leta 2010 in 2011 sem sodelovala na natečaju Mlad Ustvarjalen Chevrolet, kjer sem dvakrat zasedla 2. mesto. Na zaključni modni reviji leta 2011 so bila moja oblačila izbrana za najboljšo kolekcijo. Lansko leto sem bila izbrana med 48 najboljšimi inovatorji v Sloveniji, kar mi je dalo največji zagon.

V podjetniške vode sem vstopila prvotno zato, ker sta oba starša podjetnika. Zavedam se, da je težje, vendar imaš za delo večje veselje, ker si večino časa odvisen od samega sebe in te nihče ne ovira na tvoji umetniški poti.

Želite tudi vi predstaviti svoj projekt na Kickstarterju? Preverite pogoje za sodelovanje!

Kickstarter je zadnje čase močno priljubljen med mladimi slovenskimi podjetniki. Kaj je bil vzrok, da ste se tudi vi odločili sredstva za zagon proizvodnje poiskati na ta način?

Za Kickstarter sem izvedela na forumu inovacij leta 2011 (na forum sem se prijavila že tisto leto, vendar sem za las ušla finalnemu izboru). V komisiji so mi svetovali, da bi bil Kickstarter super začetek za tak produkt, kot je moj. Za tak način sem se odločila zaradi večjega trga in zato, ker verjamem v crowdfunding in timsko delo.

Vključitev v Kickstarter zahteva, da prijavo opravite prek podjetja, registriranega v ZDA ali VB. Vaš projekt ste prijavili preko podjetja BizMe, ki ima sedež v New Yorku. Ali ste z omenjenim podjetjem sodelovali že prej ali so vam le pomagali pri prijavi?

Lastnik podjetja je Niko Klanšek, ki je pomagal tudi prvemu slovenskemu projektu na Kickstarterju, Luki Ločičniku s projektom LLSTOL. Ker Luko poznam že kar nekaj časa, sva se še pred najinimi projekti pogovarjala o tej zahtevi. Povedal mi je, da bo njegovemu projektu pomagal Niko in mi predlagal, naj ga kontaktiram. In tako se je začelo.

Zastavili ste si cilj, da zberete najmanj 15 tisoč dolarjev. Ali že veste, kako bi unovčili pridobljeni znesek?

Unovčila bi ga za nakup vseh materialov, za plačilo sodelujočih, predstavitveno spletno stran (e-shop) in seveda za samo proizvodnjo izdelkov.

Pri tako zahtevnem projektu ste zagotovo morali imeti tudi nekaj pomoči. Kdo vse vam je pomagal pri tem, da je vaš načrt postal resničnost? Ali imate za seboj kakšno ekipo sodelavcev?

Da, imela sem veliko pomoči in sem vsakemu posebej zelo hvaležna. Naj jih kar naštejem in se jim s tem še enkrat zahvalim. Marko Repše je zelo nadarjen fotograf, ki je posnel oba videa in naredil čudovite predstavitvene fotografije. Niko Klanšek je ustanovitelj E4B, FlyKly in SportBoard; pomagal je pri sami izvedbi projekta na Kickstarterju in z nasveti. Anja Černač, Jurij Dekleva, Maja Kavčič, Neja Colja, Viviana Klinc, Tjaša Koren, Zdenka Koren, Karolina Koren, Cilka Krajnc, ki so bili odlični modeli. Ema Bavcon je zelo nadarjena vizažistka, ki je poskrbela za make-up modelov. Monika Uršič je talentirana oblikovalka nakita, ki je svoje ure dodala med nagrade na Kickstarterju. Dejan Štrancar je ustanovitelj DSPro in je naredil mojo spletno stran. Martina Kofol je zelo nadarjena fotografinja, ki je naredila prve slike tega izdelka.

Podprite projekt na tej povezavi!

Na lanskoletnem 7. Slovenskem forumu inovacij ste s svojim produktom prepričali žirijo in za las zgrešili uvrstitev v finalni izbor. Ali ste na podlagi tega dosežka prejeli konkretne ponudbe za sodelovanje ali je bil vpliv bolj motivacijske narave, ki vas je prepričal o vrednosti ustvarjenega proizvoda?

V svoj izdelek verjamem že odkar sem ga naredila. Ker mi ni uspelo priti na 6. SFI (kot sem omenila že prej), nisem obupala, ampak sem poskusila še enkrat z izpopolnjenim dizajnom. Bila sem zelo vesela, da mi je uspelo, saj mi je forum inovacij pomagal pri sami prepoznavnosti izdelka. Nisem dobila nobenih konkretnih ponudb za sodelovanje, vendar sem prejela odlične predloge in nasvete.

V kolikor bo vaš projekt uspešno potrjen na Kickstarterju, bo proizvodnja Pants on 1001 Way verjetno kar hitro zaživela. Kakšni so vaši načrti za prihodnost?

Moji načrti za prihodnost se vsekakor vrtijo okoli oblačil. Pripravljene imam že nove dizajne tega izdelka, ki bodo še bolj uporabni. V vsakem primeru (potrjen projekt ali ne) se bom še naprej trudila za promocijo svojih izdelkov. Nameravam sodelovati z nekaterimi trgovinami in s spletnimi trgovinami, kjer bi se Pants on 1001 Way prodajale.

Ali že zbirate informacije o tem, kdo bi bil najboljši proizvodni partner pri masovni izdelavi? Se ozirate za slovenskimi ali tujimi podjetji?

Zaenkrat sem dogovorjena s slovenskim podjetjem, ki bi sodelovalo s proizvodnjo za Kickstarter. Za nadaljnjo masovno izdelavo poslovnega partnerja še iščem oziroma, če bo produkt zelo uspešen, bom tudi sama poskrbela za to.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Zaupajte nam: Koliko vaših prijateljic že nosi Hlače na 1001 način? 🙂

Kar nekaj mojih prijateljic je nad izdelkom navdušenih, zato sem jih nekaj podarila. Poleg njih Pants on 1001 Way trenutno nosi profesorica na faksu, moja sestra, mama, sestrična in jaz sama.

Imate morda še kakšen nasvet za vse naše bralce, ki še niso zbrali poguma, da bi svoj projekt oživili s pomočjo kickstarterja?

Vsak posameznik verjame v svoj izdelek. Zato prijavite svoj projekt, brez strahu po uspehu/neuspehu. Če bo projekt potrjen, boste presrečni, v nasprotnem primeru pa bo to odlična izkušnja. Verjemite, vse se zgodi z namenom.

Mladi slovenski podjetnici lahko sanje pomagate uresničiti s podporo na Kickstarterju, saj bo željena sredstva pridobila le, če ji uspe doseči zastavljeni cilj – zbrati 15 tisoč dolarjev!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje