MP intervju: Maja Švener – Ličila.si

Maja Švener je mlada podjetnica, ki se ukvarja s spletno prodajo. Njeno podjetje trži produkte pod blagovno znamko Ličila.si. Kozmetika je zanimiva panoga, ki je v zadnjih letih v velikem porastu. Preberite si zanimiv intervju.
MP intervju: Maja Švener - Ličila.si

Maja Švener – Ličila.si

Kako bi z dvema stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

S svojo spletno trgovino ponujam ženskam pravo gurmansko ponudbo vseh vrst “cruelty free” ličil, ki niso samo raznolika, ampak tudi nadpovprečno kvalitetna. Predvsem pa je glavna prednost v sloganu “danes naročiš, jutri dobiš”.

Kako si prišla do ideje?

Kot študentka umetnostne zgodovine in filozofije sem si močno želela, da bi preko profesorskega poklica navduševala mlade in jih spodbujala h kreativnosti. Kaj kmalu sem ugotovila, da bi kakšno ravnateljico kap zaradi mojih norih idej, zato je bila podjetniška pot edina rešitev. Ker je bilo znanja veliko in ker na spletu ni bilo podobne trgovine, je bila to ideja za odlično 5.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Moja energijska baterija so zadovoljne stranke, akumulator pa kreativnost. Lučka pa je moj fant Gregor, ki je poleg mene glavni krivec za najino uspešno podjetniško pot.

Spletna stran
licila.si
Starost 23
Dejavnost Spletni marketing
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Število sodelavcev 2

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Predvsem je na začetku težko vzpostaviti zaupanje, ker gre za nakup preko spleta, ampak v zadnjih tednih sem preprosto ugotovila, da mi je uspelo. Pa šele začelo se je. Pa tisti pomisleki okolice, da brez fakultete ne moreš nikjer uspeti. Po mojem se s tem ne bi strinjalo na tisoče mladih diplomantov, ki se večkrat tedensko sprehodijo do zavoda za zaposlovanje.

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Malo je talenta, še več razmišljanja in kreative, za ostalo pa je tu »stric Google«.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Odločitev je bila sicer spontana, priprava pa malo manj. Potreben je premislek, kako nastopiti na trgu z ličili, ki je drugače zelo konkurenčen, hkrati pa kot mladi podjetnik na začetku zagotovo nimaš neomejenega kapitala in morajo biti vložki razumni in pa izkoriščeni do zadnjega centa.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Da so stranke princese, kraljice, ki si zaslužijo super cene, raznolikost, najboljšo kvaliteto izdelkov in ekspresno dostavo. Če pa gre v tem procesu kaj narobe, pa se jim oddolžiš s hitrim odzivom in z darilcem.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Marže so resnično odvisne od vsakega proizvajalca posebej, pa tudi od transportnih stroškov, menjalnih tečajev in pogojev proizvajalca. Medtem, ko so nekateri zelo fleksibilni in imajo nižje marže, je pri tistih z višjimi maržami potrebno v nakup produktov vložiti višje zneske.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Beseda »napaka« ne obstaja v mojem podjetniškem slovarju. Če ne bi včasih kaj drugače naredila, potem bi bilo preveč enostavno in se ne bi veselila vseh uspehov.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Obeti so sončni. Mogoče bodo vmes megleni, ampak reeees samo občasno.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Vsakdo ima ogromno idej in nadihov, le malokdo pa jih uresniči. Tisti, ki si upa preskočiti to stopničko, je zmagovalec. Na začetku zna biti težko, je pa kasneje največji užitek, ko visoke stopnice postanejo tekoče stopnice. Samo nekaj pogumnih korakov je za to potrebnih.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Še vsaj štirikrat več zadovoljnih strank v roku enega leta, v roku petih let pa mogoče kakšen teden ali mesec počitnic in veriga spletnih trgovin. Adi Smolar ni kar tako rekel “je treba delat'”.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Uspeš lahko v vsem, vendar bodi drugačen. Drugačnost pritegne pozornost, predvsem pa ponuja toliko novih idej, ki jih drugi ne želijo uresničiti ali sploh sanjati o njih.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje