MP intervju: Marko Guček – GoOpti

GoOpti je relativno mlado podjetje, ki popotnikom ponuja nizkocenovne prevoze na okoliška letališča. Marko Guček, glavni protagnist podjetja, se nam je na kratko predstavil v MP intervjuju. Njegovo zgodbo lahko 2. oktobra slišite MP dogodku Lastno podjetje? Zakaj pa ne!
MP intervju: Marko Guček - GoOpti

MP intervju: Marko Guček – GoOpti

Za začetek nam prosim na kratko predstavi GoOpti. Koliko zaposlenih in koliko prihodkov imate? Kot zanimivost pa nam lahko poveš tudi, koliko kombijev imate? 🙂

GoOpti je hitrorastoči franšizni sistem in je statistika skoraj vsak dan drugačna. Razlikuje se ali govorimo na nivoju skupine GoOpti ali našega matičnega podjetja ™ Vista d.o.o., kjer se je vse skupaj začelo.

™ Vista ima trenutno 12 tako ali drugače zaposlenih v pisarni, 45 voznikov, preko 250.000 evrov mesečnega prometa, 13 kombijev, 5 osebnih vozil in en avtobus. Če upoštevamo še dodatno vse 4 franšize se številke skoraj podvojijo.

Kako si od ideje prišel do končnega produkta? Je bilo veliko prilagajanja strankam? Ali se končni produkt precej razlikuje od začetne zamisli?

Vsaka ideja zori in se nadgrajuje. Osnovna ideja je bila po relativno ugodni ceni ponuditi potnikom zagotovljen prevoz do letališč, ki so z javnim transportom slabo povezana.

Ideja je prišla čisto spontano iz našega osnovnega poslovanja – prodaje letalskih vozovnic in organizacije poslovnih potovanj, s čimer se ukvarja naše matično podjetje ™ Potovanja d.o.o.

Marko GučekKasneje pa je bil razvoj ideje v dejanski produkt veliko večji problem kot smo mislili. Ugotovili smo, da se ne moremo zgledovati po nobenem obstoječem prevozniku v svetu. Pobirali smo ideje od nizkocenovnih letalskih prevoznikov in ameriških shuttle prevoznikov ter jih nadgradili s čakalnim oknom in verjetnostnim računom. Po treh letih piljenja smo 1.6.2011 lansirali GoOpti.

Dve leti se sedaj učimo in seveda poskušamo produkt čim bolj prilagoditi željam strank. V začetku prihodnjega leta tako tudi lansiramo popolnoma prenovljeni GoOpti.

GoOpti oziroma podjetje, ki stoji za njim, je v zadnjih letih precej raslo. Imate zelo obsežen vozni park, veliko število zaposlenih, prav tako imate v Tehnološkem parku Ljubljana v lasti svoje poslovne prostore. Kako vam je uspelo vse to financirati, kje ste dobili sredstva za hitro rast?

Vse smo vložili lastniki, torej ™ Potovanja d.o.o. in Sašo Sušnik. Smo pa začeli le z enim vozilom in hitro, ampak še vedno postopoma, rasli.

Delujete v panogi, kjer je potrebna zelo velika racionalizacija stroškov. Ko ste pričeli s poslovanjem, je bilo potrebno verjetno marsikaj premisliti, natančno preračunati stroške, saj delujete na masi, ne toliko na visoki marži. Kako ste se spopadli s finančnim načrtovanjem? Ali imaš kak nasvet za mlade podjetnike?

GoOpti optimizacijski sistem izhaja iz stroškov, ki se ves čas preračunavajo. Na vsakem koraku smo seveda tudi pazili na minimiziranje stroškov. Vsak evro, ki smo ga zapravili, je bil premišljen in trdo spogajan.

Pri načrtovanju smo tudi očitno zelo pesimistični in smo posledično vsak dan zelo pozitivno razpoloženi in navdušeni nad preseganjem pričakovanj. Vsekakor mora biti v podjetniški ekipi tudi nekdo z znanjem ali vsaj občutkom za trženje in finance, drugače je uspešna realizacija skoraj nemogoča.

Vas je zgodba pritegnila? Preverite tudi ostale intervjuje v zavihku MP zgodbe.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Podjetje Črno zrno slovenskim ljubiteljem kave prinaša paleto različnih vrst kave iz Kolumbije. Zanimiva zgodba se vrti okoli Kolumbijca, ki že nekaj let živi v Sloveniji, v podjetju pa želijo v ospredje postaviti tudi tiste ljudi, ki so sicer v postopku pridelave kave nevidni. Preberite več >>

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

Na spletu je pred kratkim zaživela platforma 360Finance Guru, ki uporabnikom omogoča preprost pregled nad lastnim finančnim stanjem in njegovo oceno ter sprejemanje pametnih finančnih odločitev. Preberite več >>

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje