MP intervju: Martina Jurhar – Super punca

Martina Jurhar, univ. dipl. ekon. prihaja iz podjetja Progresing, ki upravlja s spletnima trgovinama www.super-punca.si ter www.erotic-shop.si. Ciljna publika so predvsem ženske, ki želijo po dostopni ceni dobiti tisto, česar na slovenskem trgu še ni.
MP intervju: Martina Jurhar - Super punca

Super punca

Kako bi  opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Dejavnost podjetja je predvsem upravljanje spletnih trgovin. Čeprav se ukvarjamo tudi z izdelavo spletnih strani, s poučevanjem in podjetniškim svetovanjem, je vodenje spletnih trgovin SuperPunca in Erotic Shop tisto, kar potrebuje največ pozornosti. Naša komparativna prednost je, da strankam ponujamo tisto, kar želijo. Naša ciljna publika so predvsem ženske, ki želijo tisto, česar na trgu še ni, po dostopni ceni.

Kako si prišla do ideje oz. kakšen je bil tvoj motiv za vstop v podjetništvo?

S podjetništvom se ukvarjam že iz časa študija. Že takrat je bilo jasno, da se v teh vodah najbolje znajdem. Vsekakor je imela vpliv tudi okolica (partner, družina, prijatelji), ki so me pri tem zelo podpirali.  Vse se je začelo s pomanjkanjem določenih izdelkov na slovenskem trgu,  ki sem jih sama želela imeti – preizkusiti. Ugotovila sem, da je meni podobnih žensk kar nekaj in tako se je »rodila« spletna trgovina SuperPunca.

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Na začetku svoje poti sem se soočala predvsem s pomanjkanjem znanja (upravljanje spletne trgovine). V skoraj enem letu obstoja spletne trgovine SuperPunca mi je uspelo to znanje pridobiti in v tem času izdelati še nekaj spletnih trgovin. Veliko časa sem potrebovala tudi za iskanje zanesljivih dobaviteljev (to se dogaja še zdaj), predvsem v smislu poslovanja z minimalnimi zalogami in »just in time« dobavo.

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Glede na to, da sem študirala ekonomijo, smer podjetništvo, bi lahko rekli, da sem neka osnovna znanja pridobila s študijem. Je pa res, da se teorija in praksa zelo razlikujeta. Zanašam se predvsem na instinkt.

Spletna stran
super-punca.si
Starost 29 let
Dejavnost Spletne trgovine, poslovno svetovanje
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo (d. o. o.)
Število sodelavcev 1
Logotip Super punca

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Podjetništvo mi je nekako že od nekdaj pisano na kožo, zato je bila to spontana odločitev. Postavitev spletnih trgovin pa je bila premišljena, saj je bilo potrebno poiskati primerne dobavitelje. Poslovni načrt postavitve trgovin je bil predvsem v mislih in ne na papirju.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Zadovoljne stranke, sledenje trendom, inovativni izdelki, dostopne cene, optimizacija poslovanja.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Takšne, kot jih določim.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Vse napake bi ponovila, ker brez teh moje trgovine danes ne bi bile to kar so.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Trenutno prenavljamo spletne trgovine in gradimo nove. Dejstvo, da je spletno nakupovanje v porastu, nam kaže svetlo prihodnost, vendar pa so inovativni izdelki tisti, ki zagotavljajo rast in razvoj naših trgovin.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Svoje ideje pred uresničitvijo proučite, za nasvete vprašajte sorodnike ali prijatelje. Če ne uspe prvič, bo morda drugič ali tretjič.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Enoletni: razvoj in posodobitev spletnih trgovin SuperPunca in Erotic shop. Petletni: širitev na trge bivše Jugoslavije.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Če imaš pravo idejo, trg ni zasičen, torej ni težko. Je pa res, da je v prvih treh letih ogromno vlaganja v podjetje. Če si potrpežljiv in vztrajen, se zagotovo izplača.

Citat:
Kakor je zgoraj, tako je spodaj, kakor je znotraj, tako je zunaj, kakor je navznoter, tako je tudi navzven.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje