MP intervju: Martina Jurhar – Super punca

Martina Jurhar, univ. dipl. ekon. prihaja iz podjetja Progresing, ki upravlja s spletnima trgovinama www.super-punca.si ter www.erotic-shop.si. Ciljna publika so predvsem ženske, ki želijo po dostopni ceni dobiti tisto, česar na slovenskem trgu še ni.
MP intervju: Martina Jurhar - Super punca

Super punca

Kako bi  opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Dejavnost podjetja je predvsem upravljanje spletnih trgovin. Čeprav se ukvarjamo tudi z izdelavo spletnih strani, s poučevanjem in podjetniškim svetovanjem, je vodenje spletnih trgovin SuperPunca in Erotic Shop tisto, kar potrebuje največ pozornosti. Naša komparativna prednost je, da strankam ponujamo tisto, kar želijo. Naša ciljna publika so predvsem ženske, ki želijo tisto, česar na trgu še ni, po dostopni ceni.

Kako si prišla do ideje oz. kakšen je bil tvoj motiv za vstop v podjetništvo?

S podjetništvom se ukvarjam že iz časa študija. Že takrat je bilo jasno, da se v teh vodah najbolje znajdem. Vsekakor je imela vpliv tudi okolica (partner, družina, prijatelji), ki so me pri tem zelo podpirali.  Vse se je začelo s pomanjkanjem določenih izdelkov na slovenskem trgu,  ki sem jih sama želela imeti – preizkusiti. Ugotovila sem, da je meni podobnih žensk kar nekaj in tako se je »rodila« spletna trgovina SuperPunca.

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Na začetku svoje poti sem se soočala predvsem s pomanjkanjem znanja (upravljanje spletne trgovine). V skoraj enem letu obstoja spletne trgovine SuperPunca mi je uspelo to znanje pridobiti in v tem času izdelati še nekaj spletnih trgovin. Veliko časa sem potrebovala tudi za iskanje zanesljivih dobaviteljev (to se dogaja še zdaj), predvsem v smislu poslovanja z minimalnimi zalogami in »just in time« dobavo.

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Glede na to, da sem študirala ekonomijo, smer podjetništvo, bi lahko rekli, da sem neka osnovna znanja pridobila s študijem. Je pa res, da se teorija in praksa zelo razlikujeta. Zanašam se predvsem na instinkt.

Spletna stran
super-punca.si
Starost 29 let
Dejavnost Spletne trgovine, poslovno svetovanje
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo (d. o. o.)
Število sodelavcev 1
Logotip Super punca

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Podjetništvo mi je nekako že od nekdaj pisano na kožo, zato je bila to spontana odločitev. Postavitev spletnih trgovin pa je bila premišljena, saj je bilo potrebno poiskati primerne dobavitelje. Poslovni načrt postavitve trgovin je bil predvsem v mislih in ne na papirju.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Zadovoljne stranke, sledenje trendom, inovativni izdelki, dostopne cene, optimizacija poslovanja.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Takšne, kot jih določim.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Vse napake bi ponovila, ker brez teh moje trgovine danes ne bi bile to kar so.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Trenutno prenavljamo spletne trgovine in gradimo nove. Dejstvo, da je spletno nakupovanje v porastu, nam kaže svetlo prihodnost, vendar pa so inovativni izdelki tisti, ki zagotavljajo rast in razvoj naših trgovin.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Svoje ideje pred uresničitvijo proučite, za nasvete vprašajte sorodnike ali prijatelje. Če ne uspe prvič, bo morda drugič ali tretjič.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Enoletni: razvoj in posodobitev spletnih trgovin SuperPunca in Erotic shop. Petletni: širitev na trge bivše Jugoslavije.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Če imaš pravo idejo, trg ni zasičen, torej ni težko. Je pa res, da je v prvih treh letih ogromno vlaganja v podjetje. Če si potrpežljiv in vztrajen, se zagotovo izplača.

Citat:
Kakor je zgoraj, tako je spodaj, kakor je znotraj, tako je zunaj, kakor je navznoter, tako je tudi navzven.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Preberite več >>

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Preberite več >>

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Preberite več >>

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Preberite več >>

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Preberite več >>

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Preberite več >>

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje