MP intervju: Obelisk – zmagovalec ITIME+ 2012/2013

Briljantna ideja, ki v sebi nosi potencial za uspeh, strast pri ustvarjanju na izbranem področju, želja pustiti svoj lasten pečat in veliko takega in drugačnega odrekanja so tisti dejavniki, ki običajno lahko služijo kot podlaga za uspešno podjetniško pot.
MP intervju:  Obelisk - zmagovalec ITIME+ 2012/2013

MP intervju: Obelisk – zmagovalec ITIME+ 2012/2013

Na letošnjem pospeševalniku idej ITIME+, ki je namenjen razvoju in komercializaciji rešitev mladih talentov, sta bila z zmago tako nagrajena razvitost poslovne ideje in inovativno delo podjetja Obelisk, ki mu je petčlanska strokovna komisija podelila nagrado v vrednosti 20 tisoč evrov.

Obelisk je bil izbran izmed sedmih predstavljenih finalistov, ki so bili, poleg nagrajenega, še: Adverto Media, Keyboarder, OpenProf, Spotifiq, MyAirBubble in Tom88. Nagrajeni ekipi, ki se ukvarja z rešitvijo za komunikacijsko podporo spletnim trgovinam, sta ček predala Nina Mazgan iz sklada tveganega kapitala META Ingenium in direktor Razvojnega centra za informacijske in komunikacijske tehnologije (RC IKT) Bojan Dremelj. Obelisk svoj nadaljnji razvoj sedaj uresničuje v omenjenem kranjskem RC IKT, mi pa smo se pogovorili z vodjo ekipe, Klemnom Peternelom in izvedeli veliko zanimivih informacij, ki si jih lahko preberete v sledečem intervjuju.

S kakšno idejo ste prepričali komisijo in kje menite, da ste bili boljši od ostalih?

S storitvijo Shopvoice izboljšujemo komunikacijo med obiskovalcem spletne trgovine na eni in agentom trgovine na drugi strani.

Ena glavnih prednosti rešitve je izjemna preprostost uporabe, saj ne potrebuje namestitve programske opreme, temveč se poslužuje najsodobnejših tehnologij, ki so že vgrajene v večino spletnih brskalnikov. Na ta način lahko obiskovalec spletne trgovine z enim samim klikom vzpostavi govorno komunikacijo z osebjem trgovine.

Glavna dodana vrednost za trgovca pa je, da v trenutku vidi, katere produkte si je klicatelj ogledoval ter mu lahko tudi na daljavo pomaga pri težavah s spletnim mestom. Vse to povečuje uporabniško prijaznost trgovine in s tem možnost, da obiskovalec postane kupec.

Spletna stran shopvoice.eu
Logotip shopvoice

Na kakšne načine vam je vključitev v pospeševalnik idej ITIME+ pomagala pri vašem razvoju?

ITIME+ nam je zagotovil okolje, ki nas je prisililo, da smo se hitro in učinkovito spopadli z največjimi problemi, predvsem s prodajnimi in z marketinškimi. Brez zunanje motivacije in natančno določenega urnika se človek vse prepogosto ukvarja s prijetnejšimi problemi, s težkimi in pomembnimi pa odlaša.

ITIME+ nam je skozi delavnice nudil veliko koristnih informacij in nasvetov, predvsem pa konstruktivno kritiko, ki nas je prisilila v razmišljanje in prečiščevanje produkta in poslovnega modela. V zadnjih treh mesecih smo tako naredili velik napredek na vseh področjih, od razvojnega do poslovnega in prodajnega.

S kakšnimi izzivi ste se soočali na začetku podjetniške poti? So se na začetku snovanja produkta pojavljale kakršne koli tehnične in finančne težave? Kako ste jih reševali?

Ekipa se že več let preizkuša v realizaciji podjetniških idej. Podjetje smo ustanovili z vizijo povečanja učinkovitosti poslovnih komunikacij. V letih, ki so sledila, smo preizkusili številne rešitve – nekatere so zaživele, spet pri drugih pa se je pokazalo, da na trgu preprosto ni dovolj interesa.

Seveda pa želimo tudi v takih primerih čim več tehnologije ponovno uporabiti v novih projektih. Shopvoice je naš najnovejši projekt in verjamemo, da rešuje pomemben problem. Tehničnih težav je vedno dovolj, vendar jih uspešno rešujemo, tudi z ohranjanjem dobrih odnosov z matično fakulteto, kjer je ogromno znanja. Finančne težave smo reševali predvsem z lastnim kapitalom, zelo pomembna pa so bila tudi sredstva iz razpisa P2, ki smo jih prejeli v letu 2010.

Koliko časa je preteklo od osnovne ideje do njene uspešne realizacije?

Konkretna ideja Shopvoice je nastala tik pred prijavo na razpis (december 2012). Razpis smo izkoristili, da smo sami sebi zastavili roke in cilje, ki smo jih v veliki meri tudi uspešno dosegli.

Kateri so bili tisti ključni razlogi, ki so vodili do odločitve, da se podate na podjetniško pot?

Zagotovo tuji in domači zgledi uspešnih podjetij ter želja po samostojnosti. Hkrati je podjetništvo dostopno bolj kot kadar koli, vsaj za tiste, ki so se pripravljeni učiti. Znanja in brezplačne pomoči je na voljo ogromno.

Uspelo vam je realizirati kreativno idejo o komunikacijskem strežniku »Obelisk One«, ki razpolaga s programskimi vmesniki za nadzor in krmiljenje komunikacije. Poleg tega rešitev zagotavlja tudi sodoben spletni vmesnik za krmiljenje in upravljanje komunikacijskih storitev. Lahko poveste več o prednostih vašega produkta za vaše stranke?

Produkt je namenjen predvsem malim podjetjem, omogoča pa poenotenje komunikacij z močnim fokusom na uporabnika. Stranke skozi enostaven spletni vmesnik dobijo vpogled v dostopnost svojih kolegov le z enim klikom in z njimi začnejo klic, konferenčni klic ali sejo neposrednega sporočanja (chat).

V kombinaciji s funkcionalnostmi, ki jih ponujajo mobilni operaterji, strežnik uporabnikom omogoča tudi uporabo mobilne številke kot enotne identitete – kadar je uporabnik v pisarni, lahko sprejema mobilne klice kar na udobnejši namizni telefon.

V najnovejši različici spletnega vmesnika lahko uporabnik, ki je v tujini, svoj službeni telefon uporablja kar neposredno iz tega vmesnika, brez instalacije dodatne programske opreme. V ta namen uporabljamo še zelo svežo, a v prihodnosti zelo pomembno tehnologijo WebRTC.

Ste predvsem ekipa inženirjev, kako pa je s poslovnimi znanji? Se jih je lažje priučiti ali imate v ekipi tudi kakšnega komercialista?

Teh znanj se trudimo priučiti po najboljših močeh, vendar se zavedamo, da bomo morali poiskati ljudi z več izkušnjami na tem področju. Nagrado z razpisa ITIME+ nameravamo uporabiti predvsem v tej smeri.

Osvojiti globalni trg se sliši zelo ambiciozno. Kakšna je po vašem mnenju stopnja potenciala komercializacije rešitve na globalnem trgu? Kakšni so vaši načrti in strategija glede omenjenega?

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Priložnosti iščemo po vsem svetu, saj za ponujanje spletnih storitev ni velikih geografskih ovir. Podobnih rešitev, kot je naša, zaenkrat na globalnem trgu ni veliko, zato je potenciala veliko.

In še za konec – menite, da lahko vodiš globalno podjetje iz Slovenije?

Mislimo, da lahko. Vseeno pa bi premislili vsaj o delni selitvi v tujino, če bi se pokazala taka potreba.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje