MP intervju: Tomaž Pipp – ČILI PIPP

Tomaž Pipp, ki je iz gole ljubezni do vsega s pridihom pekočega že leta 2003 bolj za šalo kot zares posejal nekaj semen feferonov, je hobi nekaj let kasneje prelevil v donosen posel prodaje čilijev in čili omak.
MP intervju: Tomaž Pipp - ČILI PIPP

MP intervju: Tomaž Pipp – ČILI PIPP (Vir slike: cilipipp.si)

Vsa poslovna zgodba se je tako začela z njegovim prvim manjšim rastlinjakom, kjer so kraljevale različne vrste čilijev…

Spomladi leta 2010 je kot samostojni podjetnik tudi uradno pričel z gojenjem čilijev in izdelavo pekočih omak. Čili kot potentna rastlina, ki ima vrsto zdravilnih učinkov; od zmanjševanja migren, glavobolov in bolečine v sinusih, do zaviranja raka prostate, blaženja raznoraznih vnetij, pomoči pri zaščiti srca, hujšanju in zalogi vitamina C, je na naših jedilnikih velikokrat po nepotrebnem zapostavljena.

Tomaž Pipp nam je v pogovoru razkril zanimive začetke svoje podjetniške poti, pomen fascinantne zmage njegovih produktov v ZDA, priporočljivo ostrino pri gojenju te močne rastline in še marsikaj…

Svojo podjetniško pot ste začeli spomladi leta 2010. S kakšno stopnjo hitrosti menite, da je napredovalo povpraševanje po pekočih čili omakicah, ki v vaši ponudbi danes obsegajo resnično širok spekter in jih je mogoče naročiti prek spletne trgovine www.cilipipp.si, kupiti pa v dobro založenih trgovinah, marketih ter restavracijah po vsej Sloveniji?

Povpraševanje in zanimanje je ogromno. Veliko nas je, ki radi uživamo pekočo hrano, veliko je tudi takih, ki posegajo po naših ekstremno pekočih dobrotah. Očitno smo Slovenci že prej radi jedli pekoče, vendar je bila ponudba tovrstnih omak na našem trgu zelo revna.

Ko se je razširila vest o naših Čili Pipp omakah, sem velikokrat slišal komentar v smislu: ‘Kako sem vesel/-a, da se nekaj tako okusnega in pekočega končno dobi tudi v Sloveniji, in to od domačega pridelovalca! Bravo!’ Lahko rečem, da je povpraševanje hitro naraščalo, res hitro in seveda še narašča.

cili_pipp1

(Vir slike: cilipipp.si)

Kako ste s samim povpraševanjem po vaših izdelkih zadovoljni danes, ko se je kupna moč mnogih ljudi drastično zmanjšala?

Spadamo v tisto tržno skupino, v kateri se manjša kupna moč ne pozna. Naše poslovanje je iz leta v leto boljše. Očitno smo odkrili pravo tržno nišo.

V letu 2011 ste tri svoje pekoče omake poslali na tekmovanje v ZDA, kjer sodelujejo proizvajalci pekočih omak iz vsega sveta. Vse tri omake so zasedle fascinantno prvo mesto v svojih kategorijah. Kaj menite, da je pri vaših proizvodih tako navdušilo ameriške preizkuševalce?

Mislim, da je bila to mešanica vsega. Okus svežih čilijev (brez dodanih ekstraktov in raznih nadomestkov), naravne sestavine, barva, vonj, tekstura, in seveda pomembno dejstvo, da so omake brez konzervansov, barvil, arom in drugih umetnih dodatkov. Popolnoma naravne in kljub temu odlične.

Snov, ki da čilijem pekoč občutek, se imenuje kapsaicin, merska enota, s katero jo izražamo, pa so skovili. Naziv rekorderke med pekočimi je frebruarja 2012 pridobila paprika Trinidad Moruga Scorpion – z 1,2 milijona skovilov, medtem ko imajo za primerjavo običajni feferoni od 100 do 500 skovilov. Kam po tej lestvici uvrščate čili, ki ga gojite in prodajate sami?

Trinidad Moruga Scorpion je že ‘star’ rekorder. Najnovejši je Carolina Reaper, ki doseže moč tudi do 2 milijona skovilov. V naših rastlinjakih pa najdete vse od najmanj pekočih čilijev pa do zadnjega Guinessovega rekorderja, po lestvici nekje med 10 tisoč do 2 milijona skovilov.

Zakaj ste se odločili za tovrstno stopnjo pekoče ostrine?

Pestrost okusov za vse vrste naših kupcev. Tako je naš čili tudi za ljudi, ki ne marajo preveč pekoče hrane, imajo pa radi okus čilija in seveda zdravilne učinke le-tega. Zato se v naši ponudbi najde za vsakega nekaj.

cili_pipp2

(Vir slike: cilipipp.si)

Pekoči feferoni v sebi nosijo številne dobre lastnosti. Med drugim spodbujajo delovanje želodčne sluznice, ki začne izločati večje količine želodčnega soka in tako ščiti želodec. Poveča se tudi prekrva­vlje­nost prebavnega trakta, kar v veliki meri pospeši pre­bav­ljanje.

Nekateri zdravniki zato tudi menijo, da je možno z rednim uživanjem feferonov pozdraviti čire na želodcu ali dvanajsterniku in celo hemeroide! Kaj bi iz lastnih izkušenj dodali sami?

Veliko naših kupcev je pričalo o dobrodejnih učinkih, ki jih ima čili na naše telo. Sam lahko povem to, da definitivno izboljša in uredi prebavo, pospeši presnovo, pomaga pri glavobolih in prehladih, zaradi izločanja endorfina – hormona sreče, pa nam dvigne tudi počutje in razpoloženje. 

Feferoni varujejo tudi pred aterosklerozo ter srčno in možgansko kapjo. Ste kdaj uživanje slednjih komu priporočali v prvi vrsti zaradi zdravstvenih razlogov?

Uživanje čilija nikoli ne priporočam zgolj zaradi zdravstvenih razlogov, saj je to skrb zdravstvene stroke. Vsekakor pa povem, da je uživanje čilija in njegovih produktov koristno za naše telo in dobro počutje. So pa ljudje že precej ozaveščeni in si doma sami pripravljajo razne pripravke iz čilija. Mazila proti bolečinam in za prekrvavitev, tinkture, …

Pitje piva naj bi bila najhujša stvar, ki jo lahko storimo po zaužitju pekočih feferonov, saj se ostrina lahko še bolj zažre v naše brbončice. Kaj torej priporočate za gašenje ostrine?

Pekoč občutek omilimo z mlečnimi izdelki (mlekom, jogurtom, smetano). Zakaj točno, še ni jasno, domnevajo pa, da hladilno deluje glavna mlečna beljakovina kazein. Poskusiti velja tudi s sirom: je masten in vsebuje kazein – oboje naj bi izničilo učinek kapsaicina.

Kapsaicin je namreč alkaloid, ki je slabo topen v vodi in dobro topen v maščobah.

Preverite tudi ostale intervjuje v zavihkuMP zgodbe.

Kakšne vizije imate z vašo blagovno znamko Chili Pipp za naprej?

Za začetek bi radi ‘osvojili’ Slovenijo. Pomeni, da bi naše omake lahko kupili in poizkusili kjerkoli v Sloveniji. Malo se tudi že spogledujemo s sosednjimi trgi, kot sta Hrvaška in Srbija. Morda kasneje tudi širša Evropa, vendar nam trenutno naše kapacitete tega še ne dopuščajo. Smo pa definitivno zazrti v prihodnost in odprti za vse izzive, ki so še pred nami.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje