Alibaba odpira nove pisarne na ameriških tleh
Alibaba bo z letošnjim dnevom samskih postavila nov rekord. Na sliki Jack Ma, prvi mož Alibabe (Vir slike: YouTube).
Alibaba bo imel po odprtju že pet pisarn na ameriških tleh, poleg napovedanih ima pisarne še v San Franciscu, Seattlu in San Mateu. Podjetje bo s tem okrepilo moči pri iskanju dodatnih mednarodnih prodajalcev na Kitajskem, ki bi po novih poteh prodajali svoje produkte vse bolj številčnemu kitajskemu srednjemu razredu.
Alibaba išče načine, kako prepričati potrošnike, da je spletno mesto za doseg Kitajske, kar je tudi tema letošnjega dneva samskih, ki vsako leto poteka 11. novembra. Gre za spletno razprodajo, ki je zaživela leta 2009, njen namen pa je, da največji internetni populaciji na svetu (teh je na Kitajskem več kot 660 milijonov) ponuja posebne popuste.
Alibaba kaže mišice
Potrošnikom tako ponujajo ameriško sadje, tehnologijo čilsko morsko hrano, francosko kozmetiko in italijansko modo v sklopu popustov. Je nakupovalni festival, ki pokaže moč kitajske potrošnje in dogodek, ki vsako leto postreže z novim rekordom. Tudi letos. V zgolj prvih 90 minutah so kitajski potrošniki porabili 5 milijard dolarjev, večino za mobilne telefone, v 12 urah pa že dosegli lanskoletni rekord, ki je znašal 9,3 milijarde oziroma 278 milijonov naročil. Očitno je, da bo letos padel nov rekord. Za primerjavo: od zahvalnega dneva do kibernetskega ponedeljka, ki mu sledi, so po podatkih eMarketerja ameriški potrošniki porabili zgolj 6,56 milijarde dolarjev.
Le z globalizacijo lahko obstanejo
Ena glavnih prioritet Alibabe je globalizacija, saj si s tem podjetje želi ohraniti veliko rast, predvsem pa svoj obstoj, kot se je izrazil Daniel Zhang, prvi mož finančnega dela Alibabe. Zanimivi so jim tudi trgi, kot so Indija, Rusija in Brazilija, tudi Evropa, kjer vse bolj krepi svojo prisotnost. Po napovedih bo Alibaba prve pisarne v Franciji, Nemčiji in Italiji odprla že kmalu.
Vse bolj jih mikajo tudi druge dejavnosti
Podjetje je nedavno napovedalo še prevzem video spletnega portala Youku Tudou (v lasti že ima 18 odstotkov podjetja), nekakšne kitajske različice ameriškega portala YouTube, s čimer se poskuša vse bolj usmeriti tudi izven svoje prvenstvene dejavnosti.