Aplikacija, ki porazi tudi takšnega velikana, kot je Facebook

Aplikacije, ki omogočajo klepete, so zadnja leta v vzponu. In v naboru teh najdemo tudi aplikacijo Line, ki ima kar 220 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov. Prednost, ki jo ima pred Facebookom na Japonskem, je ogromna.
Aplikacija, ki porazi tudi takšnega velikana, kot je Facebook

Line je aplikacija, ki Facebook na Japonskem zlahka premaga (Vir slike: YouTube).

Na Japonskem ima namreč kar štirikrat več uporabnikov kot Facebook, priljubljena pa je tudi v Tajvanu, na Tajskem in v Indoneziji. Aplikacija je podobna WhatsAppu, le da ponuja še nalepke (prodaja nalepk je lani znašala 270 milijonov dolarjev, kar je z letom prej skoraj 40-odstotno povečanje), družabne igre, video klice in nekatere druge funkcionalnosti. Njena priljubljenost torej ne prihaja le iz same aplikacije, ki omogoča klepete, temveč tudi iz oglaševalske platforme, ki stoji za njo.

Največji igralci za mobilne oglase na Japonskem so Facebook, Twitter in Yahoo Japan. Ti igralci so veliki, a ne povečujejo prednosti. Trg ima zanimivo značilnost v tem času: cene oglasov pomembno naraščajo.

Line pa ponuja oglase po nižjih cenah, kot jih nudijo konkurenti, a kljub temu dosežejo vseh 90 milijonov uporabnikov pametnih telefonov na Japonskem. Njegovi oglasi oziroma prihodki od njih bodo naraščali tudi v prihodnje – v prihodnjem letu se bodo podvojili -, so prepričani analitiki.

Nalepke, igre in oglasi

Korejsko podjetje Naver, ki stoji za omenjeno aplikacjo, je v začetku julija odšlo na borzo. Vrednost njene delnice je v zgolj enem dnevu narasla iz slabih 9 na dobrih 41 dolarjev. Samo lani je aplikacija prinesla približno milijardo dolarjev prihodkov. Večinski del je prinesla prodaja nalepk, iger in oglasov. Uporabnik po podatkih analitikov pri Macquarie Research porabi slabih 5 dolarjev znotraj aplikacije (ali gre za mesečni ali letni podatek, ni znano). Z nalepkami so njihovi uporabniki razvili poseben način komunikacije. Do novega ducata nalepk jih ločita vsaj dva dolarja.

Korejsko podjetje zaobšlo Korejo in se osredotočilo na Japonsko

Line je nastala – zanimivo – po uničujočem potresu in cunamiju na Japonskem leta 2011. Korejski Naver (gre za internetno podjetje) je Japonsko izbral, da bi se izognil aplikaciji Kakao, korejski vodilni aplikaciji za klepet.

Poskus na evropskih in ameriških tleh

Danes ima Line že skoraj 2.500 zaposlenih, okoli tisoč zaposlenih dela na Japonskem. Naporom iz leta 2014 in 2015, ko se je ekipa poskušala razširiti na evropski in ameriški trg, so kmalu naredili konec. Prostora za novega, neznanega igralca je premalo, zato so se ponovno osredotočili na azijski bazen.

Manjša baza od velikanov, a toliko bolj močna

Čeprav se po številu uporabnikov ne more kosati s Facebookom ali WhatsAppom, pa ga dela posebnega njegova lojalna uporabniška baza. Baza, ki je močna. Kar 6 od 10 uporabnikov je dnevno aktivnih. Morda največji izziv, pred katerim je korejska ekipa, je dejstvo, da kar 90 odstotkov vseh prihodkov prihaja iz Japonske.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,