CES 2016: ko se Visionectova Joan predstavi javnosti

Ljubljansko podjetje Visionect bo prve dni prihodnjega leta izkoristilo za uradno lansiranje svoje pametne asistentke Joan. Ta je bila pred kratkim nagrajena s prestižno nagrado CES 2016 Innovation Award v kategoriji eko design, uradno predstavitev pa bo doživela na sejmu CES.
CES 2016: ko se Visionectova Joan predstavi javnosti

Asistentka Joan, ki je za 99 odstotkov bolj varčna od konkurene, se bo uradno predstavila na januarskem CES sejmu (Vir slike: Visionect).

»Nagrada nam pomeni predvsem priznanje izvrstnega delovanja Joan in njene prijaznosti do okolja,« nam je zaupala Visionectova Urša Primožič. Joan odlikuje nizka poraba, od konkurenčnih rešitev porabi kar za 99 odstotkov manj energije. Priznanje jim je že odprlo nekaj vrat, tudi na področju bodočega sodelovanja. Primožičeva pravi, da so za njihovo rešitev Joan že sklenili regionalno partnerstvo za območje severne Amerike.

Sejem CES, ki bo med 6. in 9. januarjem potekal v Las Vegasu, bo Visionect, kot rečeno, izkoristil za uradno lansiranje Joan, tablice za upravljanje sejnih sob in organiziranje sestankov. Na CES, ki velja za največji svetovni sejem zabavne elektronike, si obetajo predstavitev čim večji množici potencialnih uporabnikov.

Joan uporabljajo korporacije kot tudi mala podjetja (Vir slike: Visionect).

In glede na lanskoletni rekord sejma, ko so gostili več kot 170 tisoč obiskovalcev, na njem pa se je predstavilo več kot 3.500 podjetij (med njimi tudi tista, ki žanjejo svetovno slavo) iz 153 držav, bo priložnost več kot odlična.

Joan je trenutno možno kupiti prek prednaročil, ki jih najdete na joanassistant.com, zanimivo pa je, da se za Joan odločajo tako velike korporacije kot tudi manjša podjetja, izobraževalne ustanove in muzeji.

Visionect prejel prestižno nagrado IoT Awards za tehnološko platformo, ki poganja avstralske prometne znake

Njihovo rešitev pohvalil tudi avstralski minister za promet

Visionect, ki je s svojo nagrajeno platformo za poganjanje zaslonov iz e-papirja prisoten na vseh svetovnih trgih, se lahko pohvali tudi z zelenimi rešitvami v javnem prometu. V Avstraliji so tako uspešno zamenjali obstoječe prometne znake s pametnimi znaki z elektronskim papirjem, ki omogočajo hitro menjavo opozoril v realnem času, hkrati pa porabijo občutno manj energije kot druge rešitve.

Joan je možno do januarja naročiti prek njihove spletne strani (Vir slike: Visionect).

»Odzivi iz Avstralije in tudi od drugod po svetu so bili izredno pozitivni. O nas so poročali mediji od Kitajske pa do ZDA, med drugim Mashable, The Verge, Fox News in drugi,« je razkrila Primožičeva. Prednost njihovih prometnih znakov je na avstralskih večernih novicah pohvalil tudi avstralski minister za promet Duncan Gay.

»Še naprej ostajamo zvesti zanimivim projektom digitalnega označevanja na elektronskem papirju, v sodelovanju s partnerji doma in v tujini,« pravijo v Visionectu, kjer so lani prejeli novo investicijo, a je ne želijo komentirati, kot tudi ne prihodnjih projektov: »Imamo tudi več dogovorjenih projektov, o katerih katerih vam bomo z veseljem poročali v prihodnje.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla. Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje