CES 2016: ko se Visionectova Joan predstavi javnosti

Ljubljansko podjetje Visionect bo prve dni prihodnjega leta izkoristilo za uradno lansiranje svoje pametne asistentke Joan. Ta je bila pred kratkim nagrajena s prestižno nagrado CES 2016 Innovation Award v kategoriji eko design, uradno predstavitev pa bo doživela na sejmu CES.
CES 2016: ko se Visionectova Joan predstavi javnosti

Asistentka Joan, ki je za 99 odstotkov bolj varčna od konkurene, se bo uradno predstavila na januarskem CES sejmu (Vir slike: Visionect).

»Nagrada nam pomeni predvsem priznanje izvrstnega delovanja Joan in njene prijaznosti do okolja,« nam je zaupala Visionectova Urša Primožič. Joan odlikuje nizka poraba, od konkurenčnih rešitev porabi kar za 99 odstotkov manj energije. Priznanje jim je že odprlo nekaj vrat, tudi na področju bodočega sodelovanja. Primožičeva pravi, da so za njihovo rešitev Joan že sklenili regionalno partnerstvo za območje severne Amerike.

Sejem CES, ki bo med 6. in 9. januarjem potekal v Las Vegasu, bo Visionect, kot rečeno, izkoristil za uradno lansiranje Joan, tablice za upravljanje sejnih sob in organiziranje sestankov. Na CES, ki velja za največji svetovni sejem zabavne elektronike, si obetajo predstavitev čim večji množici potencialnih uporabnikov.

Joan uporabljajo korporacije kot tudi mala podjetja (Vir slike: Visionect).

In glede na lanskoletni rekord sejma, ko so gostili več kot 170 tisoč obiskovalcev, na njem pa se je predstavilo več kot 3.500 podjetij (med njimi tudi tista, ki žanjejo svetovno slavo) iz 153 držav, bo priložnost več kot odlična.

Joan je trenutno možno kupiti prek prednaročil, ki jih najdete na joanassistant.com, zanimivo pa je, da se za Joan odločajo tako velike korporacije kot tudi manjša podjetja, izobraževalne ustanove in muzeji.

Visionect prejel prestižno nagrado IoT Awards za tehnološko platformo, ki poganja avstralske prometne znake

Njihovo rešitev pohvalil tudi avstralski minister za promet

Visionect, ki je s svojo nagrajeno platformo za poganjanje zaslonov iz e-papirja prisoten na vseh svetovnih trgih, se lahko pohvali tudi z zelenimi rešitvami v javnem prometu. V Avstraliji so tako uspešno zamenjali obstoječe prometne znake s pametnimi znaki z elektronskim papirjem, ki omogočajo hitro menjavo opozoril v realnem času, hkrati pa porabijo občutno manj energije kot druge rešitve.

Joan je možno do januarja naročiti prek njihove spletne strani (Vir slike: Visionect).

»Odzivi iz Avstralije in tudi od drugod po svetu so bili izredno pozitivni. O nas so poročali mediji od Kitajske pa do ZDA, med drugim Mashable, The Verge, Fox News in drugi,« je razkrila Primožičeva. Prednost njihovih prometnih znakov je na avstralskih večernih novicah pohvalil tudi avstralski minister za promet Duncan Gay.

»Še naprej ostajamo zvesti zanimivim projektom digitalnega označevanja na elektronskem papirju, v sodelovanju s partnerji doma in v tujini,« pravijo v Visionectu, kjer so lani prejeli novo investicijo, a je ne želijo komentirati, kot tudi ne prihodnjih projektov: »Imamo tudi več dogovorjenih projektov, o katerih katerih vam bomo z veseljem poročali v prihodnje.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

MP dogodek: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Gizzmo.si je najboljši spletni trgovec v Sloveniji

Gizzmo.si je najboljši spletni trgovec v Sloveniji

Na največjem regijskem ecommerce tekmovanju Spletni trgovec leta je spletna trgovina gizzmo.si prejela kar tri nagrade, med drugim tudi najvišjo lovoriko Web Champion 2017. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

Oznake: ,