Crowdfunding kot spodbuda za inovativnost v podjetju

Različne crowdfunding platforme, kot sta na primer Kickstarter in Indiegogo, so priljubljene predvsem pri startup podjetnikih. Visokotehnološko podjetje IBM pa dokazuje, da se lahko crowdfunding uporablja tudi znotraj podjetja, in sicer kot odličen način za pridobivanje novih poslovnih idej.
Aktualni razpisi: 1 novost

Aktualni razpisi: 1 novost (Vir slike: sxc.hu)

Spletne crowdfunding platforme, ki so v prvi vrsti namenjene zbiranju denarnih sredstev za mlada zagonska podjetja, so dandanes že močno priljubljene in razširjene po svetu. Slovenski podjetniki se večinoma poslužujejo predvsem dveh: Kickstarterja in Indiegoga

Visokotehnološko podjetje IBM, ki deluje v več kot 170 državah po vsem svetu, pa je sedaj dokazalo, da lahko crowdfunding v poštev pride tudi znotraj podjetja, in sicer kot odličen način za spodbujanje inovativnosti med zaposlenimi. 

Namesto, da bi s crowdfundingom zbirali denarna sredstva, so v okviru enomesečnega poskusnega projekta v podjetju IBM 500 zaposlenih naprosili, da na interni spletni platformi prispevajo svoje zamisli v obliki poslovnih idej ter, da med poslovnimi idejami svojih sodelavcev izberejo tisto, ki se jim zdi najbolj zanimiva in perspektivna.

Fantastičen start novega slovenskega izdelka na Kickstarterju: FlyKly Smart Wheel!

Vsak zaposleni je ob prvi prijavi na spletno platformo avtomatično prejel 100 dolarjev virtualnega denarja, znesek pa je lahko porabil tako, da ga je namenil enemu izmed projektov svojih sodelavcev. Veljalo je le eno pravilo: da zaposleni denarja ne nameni svojemu projektu.

Kot so ugotovili v podjetju IBM, se je poskusno obdobje izkazalo za zelo produktivnega. Zaposleni so pokazali veliko mero kreativnosti, med njimi pa se je vzpostavila tudi zdrava mera tekmovalnosti in zagretosti za inovacije. Nekatere poslovne ideje, ki so jih predlagali zaposleni, pa je podjetje že implementiralo v svoj delovni proces, kar je izboljšalo poslovanje celotnega podjetja. 

Interna spletna platforma, ki deluje na principu crowdfundinga, je v podjetju IBM sicer obstajala že prej, toda vanjo se je redno vključevalo le slabih 10 odstotkov zaposlenih. V okviru enomesečnega poskusnega obdobja, ko je podjetje močno okrepilo promoviranje omenjene platforme, pa se je v projekt aktivno vključilo več kot 45 odstotkov zaposlenih.

Ideja o podobnih načinih spodbujanja inovativnosti se je sicer že porodila tudi v drugih podjetjih. Podjetje Coffee & Power je že poročalo o tem, da so tako povečali povezanost svoje podjetniške ekipe, zaposleni pa so povedali, da so veliko bolj zadovoljni na delovnem mestu kot prej, saj lahko izražajo svoje zamisli in se čutijo koristnejše. 

Poznate še kakšen dober način spodbujanja inovativnosti v podjetju? Sporočite nam v komentarjih!

Vir: Inc.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje