Crowdfunding kot spodbuda za inovativnost v podjetju

Različne crowdfunding platforme, kot sta na primer Kickstarter in Indiegogo, so priljubljene predvsem pri startup podjetnikih. Visokotehnološko podjetje IBM pa dokazuje, da se lahko crowdfunding uporablja tudi znotraj podjetja, in sicer kot odličen način za pridobivanje novih poslovnih idej.
Aktualni razpisi: 1 novost

Aktualni razpisi: 1 novost (Vir slike: sxc.hu)

Spletne crowdfunding platforme, ki so v prvi vrsti namenjene zbiranju denarnih sredstev za mlada zagonska podjetja, so dandanes že močno priljubljene in razširjene po svetu. Slovenski podjetniki se večinoma poslužujejo predvsem dveh: Kickstarterja in Indiegoga

Visokotehnološko podjetje IBM, ki deluje v več kot 170 državah po vsem svetu, pa je sedaj dokazalo, da lahko crowdfunding v poštev pride tudi znotraj podjetja, in sicer kot odličen način za spodbujanje inovativnosti med zaposlenimi. 

Namesto, da bi s crowdfundingom zbirali denarna sredstva, so v okviru enomesečnega poskusnega projekta v podjetju IBM 500 zaposlenih naprosili, da na interni spletni platformi prispevajo svoje zamisli v obliki poslovnih idej ter, da med poslovnimi idejami svojih sodelavcev izberejo tisto, ki se jim zdi najbolj zanimiva in perspektivna.

Fantastičen start novega slovenskega izdelka na Kickstarterju: FlyKly Smart Wheel!

Vsak zaposleni je ob prvi prijavi na spletno platformo avtomatično prejel 100 dolarjev virtualnega denarja, znesek pa je lahko porabil tako, da ga je namenil enemu izmed projektov svojih sodelavcev. Veljalo je le eno pravilo: da zaposleni denarja ne nameni svojemu projektu.

Kot so ugotovili v podjetju IBM, se je poskusno obdobje izkazalo za zelo produktivnega. Zaposleni so pokazali veliko mero kreativnosti, med njimi pa se je vzpostavila tudi zdrava mera tekmovalnosti in zagretosti za inovacije. Nekatere poslovne ideje, ki so jih predlagali zaposleni, pa je podjetje že implementiralo v svoj delovni proces, kar je izboljšalo poslovanje celotnega podjetja. 

Interna spletna platforma, ki deluje na principu crowdfundinga, je v podjetju IBM sicer obstajala že prej, toda vanjo se je redno vključevalo le slabih 10 odstotkov zaposlenih. V okviru enomesečnega poskusnega obdobja, ko je podjetje močno okrepilo promoviranje omenjene platforme, pa se je v projekt aktivno vključilo več kot 45 odstotkov zaposlenih.

Ideja o podobnih načinih spodbujanja inovativnosti se je sicer že porodila tudi v drugih podjetjih. Podjetje Coffee & Power je že poročalo o tem, da so tako povečali povezanost svoje podjetniške ekipe, zaposleni pa so povedali, da so veliko bolj zadovoljni na delovnem mestu kot prej, saj lahko izražajo svoje zamisli in se čutijo koristnejše. 

Poznate še kakšen dober način spodbujanja inovativnosti v podjetju? Sporočite nam v komentarjih!

Vir: Inc.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

07.12.2017 od 8:00 do 16:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanih tematikah. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

08.12.2017 od 11:00 do 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Drugi dan dvodnevne konference o tehnologiji blockchain organiziramo za tiste, ki si želite določene teme spoznati bolj podrobno. Strokovnjaki bodo pokrili naslednje teme: varnost, trgovanje s kriptovalutami, davčne obveznosti in marketing. Tudi ta dan bomo preživeli v Tehnološkem parku Ljubljana. Preverite podrobnosti!
Preberite več >>

!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!! Predavanje: Prodajni lijak

13.12.2017 od 17:00 do 14.01.2017 12:30
!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!!  Predavanje: Prodajni lijak

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje