Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Avtor Maruša Žibert — 25.04.2016
Komentiraj!
Kmalu bo eno leto tega, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom.
Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Rok Starič po uspešni kampanji na Kickstarterju svoje arašidovo maslo ponuja tudi pri večjih trgovcih (Vir slike: Rok´s peanut butter).

Podpornikom, vseh je bilo kar 232, ki so prihajali iz vseh koncev sveta, je svoje naravno arašidovo maslo seveda že dostavil. Bil je pravzaprav eden redkih Slovencev, ki se pri planiranju dostave ob kampanjah na platformah za množično financiranje, ni uštel. Za nagrade je takrat porabil okoli 120 kilogramov arašidov. »Ko pogledamo nazaj, se nam je ta količina zdela zelo velika,« se spominja lanskega poletja, ko je pripravljal lončke za podpornike. Več zanimivosti o Staričevi Kickstarter kampanji lahko preberete v članku Kickstarter Roku postregel s številnimi presenečenji.

Proizvodnja kljub izjemnim količinam poteka nemoteno

Danes je količina, ki jo mesečno zmelje ob pomoči družine in prijateljev, ti so postali že »pravi specialisti«, neprimerljivo višja. Ob današnjih naročilih velikih trgovcev mesečno porabijo več kot tono arašidov, kljub temu pa proizvodnja poteka nemoteno. A so morali za to optimizirati proces priprave in polnjenja arašidovega masla.

Za lažjo predstavo – za 300-gramski kozarček Rok´s arašidovega masla v povprečju porabijo 310 gramov arašidov. Nekaj ga ostane v mlinčku, del pa ga namenijo za preverjanje kakovosti produkta. Zgodbo nastanka Rokovega arašidovega masla smo predstavili v članku Slovensko arašidovo maslo gre na Kickstarter.

Proizvodnjo so zaradi logistike preselili v Domžale, kjer maslo nastaja v specializirani kuhinji, ki jim omogoča, da produkt dosega higienske standarde. »Trenutno nam mlinček, za katerega smo zbirali sredstva prek Kickstarterja, odlično služi. Zaradi velikega povpraševanja pa se zna zgoditi, da ga bomo v prihodnje nadgradili z večjim, zmogljivejšim mlinčkom,« starega pa bodo uporabili za razvoj novih okusov in produktov.

Potencial je na Balkanu

Povpraševanje je izredno, pravi. Izpostavlja primer, ko je prejel klic večjega trgovca pri nas, katerega prodajne police je manj kot 24 ur pred klicem dodobra napolnil.

»Sprva sem malo prestrašeno dvignil telefon, saj sem mislil, da so nastale kakšne težave. Pozneje pa mi je prijazni glas na drugi strani telefona hitro povedal, da so navdušeni nad odzivom kupcev in si želijo nadaljnjega sodelovanja,« pravi Domžalčan, sicer tudi vidni član slovenske zasedbe platforme Conda, ki je namenjena množičnemu investiranju. Mimogrede, zaloge so pošle v manj kot 24 urah v več kot 70 poslovalnicah tega trgovca (na sliki zaloga, ki jo je pred kratkim poslal trgovcem. Vir slike: Rok´s peanut butter).

Pozitivne odzive je prejel tudi iz tujine, kjer se mu odpira kar nekaj možnosti: »Zanimanje prihaja iz Avstrije, redno ga dostavljamo tudi v Srbijo. Ogromno potenciala vidim tudi v prodoru blagovne znamke na balkanski trg

Se bomo mastili z maslom iz slovenskih arašidov?

Veliko pozornosti ta trenutek namenjajo sodelovanju s spletno trgovino Foodko, saj menijo, da bo spletna prodaja tudi v prihodnosti rasla, občasno pa ga premami misel, da bi se v prihodnosti lahko »mastili s prvim arašidovim maslom iz slovenskih arašidov«. Za zdaj se je še otepa, saj so arašidi za gojenje in obiranje zahtevni ter potrebujejo ogromno pozornosti.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice