Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom.
Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Rok Starič po uspešni kampanji na Kickstarterju svoje arašidovo maslo ponuja tudi pri večjih trgovcih (Vir slike: Rok´s peanut butter).

Podpornikom, vseh je bilo kar 232, ki so prihajali iz vseh koncev sveta, je svoje naravno arašidovo maslo seveda že dostavil. Bil je pravzaprav eden redkih Slovencev, ki se pri planiranju dostave ob kampanjah na platformah za množično financiranje, ni uštel. Za nagrade je takrat porabil okoli 120 kilogramov arašidov. »Ko pogledamo nazaj, se nam je ta količina zdela zelo velika,« se spominja lanskega poletja, ko je pripravljal lončke za podpornike. Več zanimivosti o Staričevi Kickstarter kampanji lahko preberete v članku Kickstarter Roku postregel s številnimi presenečenji.

Proizvodnja kljub izjemnim količinam poteka nemoteno

Danes je količina, ki jo mesečno zmelje ob pomoči družine in prijateljev, ti so postali že »pravi specialisti«, neprimerljivo višja. Ob današnjih naročilih velikih trgovcev mesečno porabijo več kot tono arašidov, kljub temu pa proizvodnja poteka nemoteno. A so morali za to optimizirati proces priprave in polnjenja arašidovega masla.

Za lažjo predstavo – za 300-gramski kozarček Rok´s arašidovega masla v povprečju porabijo 310 gramov arašidov. Nekaj ga ostane v mlinčku, del pa ga namenijo za preverjanje kakovosti produkta. Zgodbo nastanka Rokovega arašidovega masla smo predstavili v članku Slovensko arašidovo maslo gre na Kickstarter.

Proizvodnjo so zaradi logistike preselili v Domžale, kjer maslo nastaja v specializirani kuhinji, ki jim omogoča, da produkt dosega higienske standarde. »Trenutno nam mlinček, za katerega smo zbirali sredstva prek Kickstarterja, odlično služi. Zaradi velikega povpraševanja pa se zna zgoditi, da ga bomo v prihodnje nadgradili z večjim, zmogljivejšim mlinčkom,« starega pa bodo uporabili za razvoj novih okusov in produktov.

Rok bo o svoji zgodbi govoril na brezplačnem dogodku Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Potencial je na Balkanu

Povpraševanje je izredno, pravi. Izpostavlja primer, ko je prejel klic večjega trgovca pri nas, katerega prodajne police je manj kot 24 ur pred klicem dodobra napolnil.

»Sprva sem malo prestrašeno dvignil telefon, saj sem mislil, da so nastale kakšne težave. Pozneje pa mi je prijazni glas na drugi strani telefona hitro povedal, da so navdušeni nad odzivom kupcev in si želijo nadaljnjega sodelovanja,« pravi Domžalčan, sicer tudi vidni član slovenske zasedbe platforme Conda, ki je namenjena množičnemu investiranju. Mimogrede, zaloge so pošle v manj kot 24 urah v več kot 70 poslovalnicah tega trgovca.

Pozitivne odzive je prejel tudi iz tujine, kjer se mu odpira kar nekaj možnosti: »Zanimanje prihaja iz Avstrije, redno ga dostavljamo tudi v Srbijo. Ogromno potenciala vidim tudi v prodoru blagovne znamke na balkanski trg

Se bomo mastili z maslom iz slovenskih arašidov?

Veliko pozornosti ta trenutek namenjajo sodelovanju s spletno trgovino Foodko, saj menijo, da bo spletna prodaja tudi v prihodnosti rasla, občasno pa ga premami misel, da bi se v prihodnosti lahko »mastili s prvim arašidovim maslom iz slovenskih arašidov«. Za zdaj se je še otepa, saj so arašidi za gojenje in obiranje zahtevni ter potrebujejo ogromno pozornosti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija. Preberite več >>

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Crowdfunding oziroma množično financiranje je alternativni način financiranja poslovnih idej, ki vodijo do uspešnega zagona podjetja. Uporabniku omogoča, da s pomočjo spletne platforme doseže potencialne investitorje in s tem zbere znesek, ki mu pomaga pri ustanovitvi in/ali zagonu podjetja. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje