General Motors v partnerstvo z Lyftom

Ameriški avtomobilski gigant General Motors in startup Lyft, ki deluje na podoben način kot Uber, sta sklenila partnerstvo. S partnerstvom si obetata veliko premoč nad konkurenti v samovozeči avtomobilski industriji.
General Motors v partnerstvo z Lyftom

Lyft in General Motors sta sklenila partnerstvo (Vir slike: YouTube).

General Motors je v Lyft investiral 500 milijonov dolarjev, s čimer naj bi si pridobil mesto v Lyftovi upravi in dostop do programske opreme tri leta starega startupa, so sporočili iz podjetja. Podjetji načrtujeta postavitev mreže nekakšnih baz po ZDA, v katerih bi Lyftovi vozniki najemali avtomobile, na katere bi se podpisal General Motors. To bi lahko povzročilo razcvet Lyftovega posla, saj bi tako možnost sodelovanja s startupom ponudili tudi tistim, ki nimajo v lasti avtomobila.

Dolgoročni načrt: razvoj avtonomnih vozil

Partnerstvo med podjetjem, ki ima za seboj več kot 100 letno zgodovino, letno proda več kot 100 milijonov avtomobilov v več kot 100 državah in startupom Lyft, ki je na voljo v 190 ameriških mestih (v začetku lanskega leta v 65 mestih), v naslednjih mesecih pa bi lahko vstopil tudi na kitajski in indijski trg, prinaša še en, nov načrt. Ta je dolgoročnejši: razvoj avtonomnih vozil, ki bi jih prebivalci mest uporabljali prek Lyftove mobilne aplikacije. Partnerstvo z General Motors bi Lyftu lahko dalo nov veter v boju s startupom Uber, ki prav tako razvija na svojem samovozečem avtomobilu.

Dan Ammann, predsednik General Motors, je po investiciji v Lyft poudaril, da je njihov skupni cilj spremeniti prihodnost mobilnosti. »Pričakujemo, da se bo naš posel in naša industrija spremenila v naslednjih petih letih bolj, kot se je v zadnjih 50 letih.« Ammana je v partnerstvo prepričala tudi hitra rast startupa, »ki raste hitreje kot katerikoli drugi startup«.

Lyft je danes ocenjen na 5,5 milijarde dolarjev, medtem ko je General Motors ocenjen na 53 milijard dolarjev, torej približno toliko, kot je vreden Uber. Dodajmo, da je Uber za dobri dve leti starejši od Lyfta.

Lyft na ameriških tleh, Uber onstran ZDA

Gre vsekakor za zanimivo partnerstvo. Namreč, pred meseci je prvi mož Lyfta Logan Greene poudaril, da večina ljudi ne bi kupila samovozečega avtomobila. Zdi se, da z novim partnerjem verjame v spremembe na področju tradicionalnega modela avtomobilskega lastništva.

Lyft se še bolj usmerja na ameriški trg (prej omenjeni Indija in Kitajska sta sicer v mislih startupa), v čemer mnogi vidijo napako. Njegov glavni tekmec, Uber, se bolj kot na ameriški trg usmerja v tujino. Razširil se je že v 68 držav, a ne brez težav.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


FabLab mreža Slovenija za podporo lokalnemu podjetništvu

FabLab mreža Slovenija za podporo lokalnemu podjetništvu

Pred časom sta Fakulteta za elektrotehniko Univerze v Ljubljani in Direktorat za informacijsko družbo Ministrstva za javno upravo Republike Slovenije v okviru evropskega projekta ERUDITE pripravila zasnovo platforme nacionalne referenčne FabLab mreže. Preberite več >>

Kaj prinaša nov Zakon o spodbujanju investicij?

Kaj prinaša nov Zakon o spodbujanju investicij?

Investicije so pomemben dejavnik gospodarske rasti. Tuje neposredne investicije nacionalni ekonomiji pomagajo ustvarjati nova delovna mesta, zmanjšati brezposelnost ter razvijati nova znanja in tehnologijo. Preberite več >>

Bo VentureEU pripomogel k zagonu evropskih startupov?

Bo VentureEU pripomogel k zagonu evropskih startupov?

Sklad VentureEU naj bi pripomogel k konkurenčnosti Evropske unije v višini tveganega kapitala na trgu v primerjavi z ZDA. Na ta način bodo evropski podjetniki lažje prišli do sredstev, ki jih potrebujejo za inovacije in rast svojih zagonskih podjetij. Preberite več >>

Sklad CEFoF z 200-milijonsko investicijo v regijo

Sklad CEFoF z 200-milijonsko investicijo v regijo

Za slovenska mala in srednje velika podjetja se z vstopom Slovenskega podjetniška sklada v novo naložbeno pobudo CEFoF odpirajo nove priložnosti. Podjetjem v srednjeevropski regiji bo v naslednjih štirih letih na voljo vsaj 200 milijonov evrov lastniškega kapitala.   Preberite več >>

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna kmetijska dejavnost predstavlja vir dodatnega zaslužka in omogoča boljšo rabo proizvodnih zmogljivosti. Kot sekundarna dejavnost prispeva k boljši izrabi pridelkov iz osnovne kmetijske in gozdarske dejavnosti. Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje