Kaj morate vedeti, ko izbirate poslovnega partnerja

Izbira poslovnega partnerja se pogosto primerja z izbiro življenjskega partnerja. Soustanovitelji morajo biti tolerantni ne glede na situacijo, v kateri se bodo znašli. V dobrem in slabem, torej.
Kaj morate vedeti, ko izbirate poslovnega partnerja

Kako izbrati pravega poslovnega partnerja (Vir slike: Bigstockphotos).

Poslovnega partnerja lahko izberete na več načinov. Eden od najboljših načinov za izbor je izbor sodelavcev. Te že poznate in manj verjetno je, da bo med poslovno potjo prišlo do kakšnih presenečenj. Poslovne partnerje lahko najdete tudi med znanci, družinskimi prijatelji, ali pa na dogodkih. Dobra rešitev za iskanje partnerja je tudi omrežje LinkedIn.

Deliti morate vizijo med seboj in se dobro razumeti

Ne glede na to, kdo je vaš poslovni partner, naj si gre za družinskega člana, prijatelja ali pa partnerja, s katerim vas veže poslovna vizija, morate imeti dober osebni odnos. Z njim boste preživeli ure in ure ter sprejemali odločitve, ki bodo pomembno vplivale tudi na vaša življenja.

Če je partnerstvo poroka, je poroka otrok, meni Robert Herjavec, znan podjetnik, mentor in eden od obrazov, ki jih lahko videvamo v oddaji Shark Tank. »Posel je živa stvar in morate se razumeti.«

V posel skočite, ko osebo spoznate

Ena od napak, ki jih naredijo podjetniki, je, da se lotijo posla preden sploh spoznajo osebo. Z osebo se morate biti pripravljeni sproščeno pogovarjati o mnenjih, idejah in pričakovanjih.

Idealen partner naj bi dopolnjeval drugega in obratno.

Oseba naj ima več kot le dobro osebnost

Dober partner naj ima znanja in izkušnje, za katere ocenjujete, da bodo dobro prispevala k uspešnosti posla. Nihče ni mojster vsega, lahko pa se dobro dopolnjujete. Dobro je, če lahko prinese tudi finančne vire, a to ne sme biti glavni razlog, zakaj z nekom sklenemo partnerstvo. Partner z močno poslovno mrežo, stiki iz industrije, seznamom strank in določenimi znanji lahko poveča vrednost vašega posla in izboljša možnosti za dolgoročni uspeh. Smo že omenili dobro osebno in poslovno etiko?

Določiti morate, kdo bo imel zadnjo besedo

Težko je imeti več kapitanov na barki, zato določite zgolj enega. Temu se morajo predstaviti jasna navodila, vsi pa morajo delovati po njih.

Osebo morate odsloviti, če gredo zadeve v napačno smer

Če je vaš partner eden od družinskih članov, tudi mama, morate imeti pogum in jo odpustiti, če zadeve ne bodo potekale tako, kot ste si zastavili. Posel mora biti prioriteta. Če ima katera koli stran pomisleke že pred samim začetkom, je bolje, da si poiščete drugega partnerja.

Tako kot poroka, se lahko tudi poslovno partnerstvo konča z razvezo. Zato v primeru partnerstva z družinskim članom ali prijateljem razmislite, ali ste pripravljeni tvegati odnos.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Sklepanje najemne pogodbe za poslovni prostor

Sklepanje najemne pogodbe za poslovni prostor

Ko se odločate za nakup ali najem poslovnega prostora je priporočljivo, da najprej preverite, če je zanj pridobljeno dovoljenje za uporabo v poslovne namene. Preberite več >>

Blagovna znamka vam ne zagotavlja tudi pravice do uporabe domene!

Blagovna znamka vam ne zagotavlja tudi pravice do uporabe domene!

Marsikdo si ob hkratni omembi domene in blagovne znamke predstavlja, da zaščita blagovne znamke avtomatično zajema tudi zaščito istoimenske domene. Temu seveda ni tako, v članku pa vam razkrivamo zakaj. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: socialni prispevki pri delu za plovični delovni čas

Odgovor strokovnjaka: socialni prispevki pri delu za plovični delovni čas

Tokrat v rubriki odgovarjamo na vprašanje bralke našega portala, na temo prispevkov za invalidsko in pokojninsko zavarovanje. Preberite več >>

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

PayPal je verjetno najbolj poznan in uporabljan posrednik med kupcem in prodajalcem na področju elektronskega poslovanja. Storitve, ki jih nudi so preproste, varne in omogočajo hitro poslovanje na globalni ravni. Preverili smo, kako je s prijavo Paypal računa FURSu. Preberite več >>

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Tokratno rubriko smo posvetili odgovoru na vprašanje, ki nam ga stranke pogosto zastavljajo. Preverili smo ali je mogoče odpreti popoldanski s.p., če oseba še ni zaposlena kje drugje. Preberite več >>

Obisk inšpektorja v spletni trgovini

Obisk inšpektorja v spletni trgovini

Izvajanje nadzora nad spletnimi trgovinami opravlja med drugimi tudi Tržni inšpektorat RS. V nadaljevanju članek opisuje, katere stvari mora imeti spletna trgovina urejene, da ni deležna globe s strani tržnega inšpektorja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje