Kaj pri crowdfunding kampanjah ne sme manjkati?

Na Kickstarterju, Indiegogu in drugih platformah množičnega financiranja vsakodnevno zaživi veliko odličnih projektov, a cilj uspe doseči le peščici. Predvsem zaradi tega, ker so njihove kampanje zastavljene napačno.
Kaj pri crowdfunding kampanjah ne sme manjkati?

Kaj pri crowdfunding kampanjah ne sme manjkati? (Vir slike: Unsplash.com)

Marsikateri novopečeni podjetnik, ki želi svojo poslovno idejo, svoj patentirani produkt ali pa svoje udejstvovanje v priljubljenem hobiju spremeniti v resen posel, se slej ko prej sooči s pomanjkanjem denarnih sredstev. Mnogo se jih zato poda na Kickstarter, Indiegogo, GoFundMe ali druge platforme množičnega financiranja, kjer lahko že po nekaj minutah pričnejo z izdelavo svoje prve crowdfunding kampanje.

Če se tudi vi soočate s težavami zaradi pomanjkanja sredstev in se zato želite podati na eno izmed platform za množično financiranje, si v nadaljevanju oglejte nekaj smernic:

1.) Spoznajte svojega potencialnega kupca

Da bi v podporo vaše kampanje lahko prepričali zadostno število ljudi, morate najprej ugotoviti, kdo so vaši potencialni kupci ter kakšne so njihove potrebe in želje. 

Ko opravite ta korak, lahko pričnete z opisom svojega projekta. Ne pozabite navesti prav vseh prednosti, ki jih vaš produkt ali storitev prinaša, pri tem pa uporabite takšen slog pisanja, ki bo bralcem dal misliti, da govorite prav njim osebno. Prav tako, kot so to storili pri Sevenhugs Smart Remote:

Prikaz osebnega nagovora projekta Sevenhugs Smart Remote (Vir slike: Kickstarter)

Sedaj, ko vam je znano, kdo so vaši potencialni kupci, lahko napravite tudi primerno strategijo trženja na družabnih omrežjih. Uporabite tiste kanale, ki jih potencialni kupci uporabljajo najpogosteje, pri tem pa izkoristite tudi možnosti nastavitev iskanja publike glede na geografsko lokacijo, interese ipd. 

2.) Uporabite čim več grafičnih prikazov

Videoposnetek lahko precej izboljša vaše možnosti za uspešno crowdfunding kampanjo. Na ta način lahko enostavno nagovorite svoje občinstvo in jih prepričate v to, da vaš produkt ali storitev resnično potrebujejo. 

Poleg videoposnetka lahko v besedilo vključite tudi druge grafične prikaze: skice, fotografije… tudi prikaz nagrad, ki čakajo zveste podpornike. Če bodo natančno vedeli, kaj bodo dobili v zameno za podporo vašega podjetja, vam bodo namreč veliko raje zaupali svoj denar. Poglejte si primer grafičnega prikaza nagrad za produkt Vue, ki uspešno zbira sredstva na Kickstarterju:

Prikaz nagrad za podpornike projekta Vue (Vir slike: Kickstarter)

3.) Ponudite resnično privlačne nagrade

Dodana vrednost ponujenih nagrad mora biti čim višja. Če bo ljudi vaš projekt navdušil, obenem pa bodo v zameno prejeli odlično zahvalo, bodo vaše podjetje z veliko večjo verjetnostjo podprli.

Seveda pa morate biti pri tem previdni: nikar ne ponudite predragih nagrad, zaradi katerih bi na koncu kampanje morali porabiti prav ves zbrani denar vaših podpornikov. Ostati vam mora dovolj sredstev, da boste lahko uresničili svoj prvotni cilj in zagnali posel. 

4.) Dobra komunikacija je ključna

Svoje podpornike morate znati prepričati v to, da vam bodo zaupali svoj denar – to boste lahko storili s konstantno in jasno komunikacijo. Tekom trajanja kampanje (pa tudi po koncu) redno objavljajte informacije o vašem napredku, da boste javnosti dali vedeti, da mislite resno. Tako to počnejo avtorji pametne budilke Bonjour:

 

Prikaz dobre komunikacije projekta Bonjour (Vir slike: Kickstarter)

Zelo pomembno je, da ste ves čas dosegljivi svojim podpornikom. V kolikor pride do zakasnitve pošiljanja nagrad, vam podporniki tako zagotovo ne bodo zamerili, vi pa boste še vedno obdržali ugled in njihovo zaupanje. 

5.) Najprej začnite na terenu

Veliko uspešnih podjetnikov je svoj posel pričelo razvijati na terenu, zato je priporočljivo, da tudi vi pričnete tako, namesto da kar takoj pričnete z izdelavo opisa za spletno kampanjo množičnega financiranja.

Organizirajte srečanje in nanj povabite potencialne kupce. Z njimi govorite osebno. Poskušajte izvedeti njihovo mnenje, hkrati pa jih povabite tudi k podpori, ko bo vaš projekt zaživel tudi na internetu. 

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Oznake: , , ,