Kaj pri crowdfunding kampanjah ne sme manjkati?

Avtor — 04.12.2016
Na Kickstarterju, Indiegogu in drugih platformah množičnega financiranja vsakodnevno zaživi veliko odličnih projektov, a cilj uspe doseči le peščici. Predvsem zaradi tega, ker so njihove kampanje zastavljene napačno.
Kaj pri crowdfunding kampanjah ne sme manjkati?

Kaj pri crowdfunding kampanjah ne sme manjkati? (Vir slike: Unsplash.com)

Marsikateri novopečeni podjetnik, ki želi svojo poslovno idejo, svoj patentirani produkt ali pa svoje udejstvovanje v priljubljenem hobiju spremeniti v resen posel, se slej ko prej sooči s pomanjkanjem denarnih sredstev. Mnogo se jih zato poda na Kickstarter, Indiegogo, GoFundMe ali druge platforme množičnega financiranja, kjer lahko že po nekaj minutah pričnejo z izdelavo svoje prve crowdfunding kampanje.

Če se tudi vi soočate s težavami zaradi pomanjkanja sredstev in se zato želite podati na eno izmed platform za množično financiranje, si v nadaljevanju oglejte nekaj smernic:

1.) Spoznajte svojega potencialnega kupca

Da bi v podporo vaše kampanje lahko prepričali zadostno število ljudi, morate najprej ugotoviti, kdo so vaši potencialni kupci ter kakšne so njihove potrebe in želje. 

Ko opravite ta korak, lahko pričnete z opisom svojega projekta. Ne pozabite navesti prav vseh prednosti, ki jih vaš produkt ali storitev prinaša, pri tem pa uporabite takšen slog pisanja, ki bo bralcem dal misliti, da govorite prav njim osebno. Prav tako, kot so to storili pri Sevenhugs Smart Remote:

Prikaz osebnega nagovora projekta Sevenhugs Smart Remote (Vir slike: Kickstarter)

Sedaj, ko vam je znano, kdo so vaši potencialni kupci, lahko napravite tudi primerno strategijo trženja na družabnih omrežjih. Uporabite tiste kanale, ki jih potencialni kupci uporabljajo najpogosteje, pri tem pa izkoristite tudi možnosti nastavitev iskanja publike glede na geografsko lokacijo, interese ipd. 

2.) Uporabite čim več grafičnih prikazov

Videoposnetek lahko precej izboljša vaše možnosti za uspešno crowdfunding kampanjo. Na ta način lahko enostavno nagovorite svoje občinstvo in jih prepričate v to, da vaš produkt ali storitev resnično potrebujejo. 

Poleg videoposnetka lahko v besedilo vključite tudi druge grafične prikaze: skice, fotografije… tudi prikaz nagrad, ki čakajo zveste podpornike. Če bodo natančno vedeli, kaj bodo dobili v zameno za podporo vašega podjetja, vam bodo namreč veliko raje zaupali svoj denar. Poglejte si primer grafičnega prikaza nagrad za produkt Vue, ki uspešno zbira sredstva na Kickstarterju:

Prikaz nagrad za podpornike projekta Vue (Vir slike: Kickstarter)

3.) Ponudite resnično privlačne nagrade

Dodana vrednost ponujenih nagrad mora biti čim višja. Če bo ljudi vaš projekt navdušil, obenem pa bodo v zameno prejeli odlično zahvalo, bodo vaše podjetje z veliko večjo verjetnostjo podprli.

Seveda pa morate biti pri tem previdni: nikar ne ponudite predragih nagrad, zaradi katerih bi na koncu kampanje morali porabiti prav ves zbrani denar vaših podpornikov. Ostati vam mora dovolj sredstev, da boste lahko uresničili svoj prvotni cilj in zagnali posel. 

4.) Dobra komunikacija je ključna

Svoje podpornike morate znati prepričati v to, da vam bodo zaupali svoj denar – to boste lahko storili s konstantno in jasno komunikacijo. Tekom trajanja kampanje (pa tudi po koncu) redno objavljajte informacije o vašem napredku, da boste javnosti dali vedeti, da mislite resno. Tako to počnejo avtorji pametne budilke Bonjour:

 

Prikaz dobre komunikacije projekta Bonjour (Vir slike: Kickstarter)

Zelo pomembno je, da ste ves čas dosegljivi svojim podpornikom. V kolikor pride do zakasnitve pošiljanja nagrad, vam podporniki tako zagotovo ne bodo zamerili, vi pa boste še vedno obdržali ugled in njihovo zaupanje. 

5.) Najprej začnite na terenu

Veliko uspešnih podjetnikov je svoj posel pričelo razvijati na terenu, zato je priporočljivo, da tudi vi pričnete tako, namesto da kar takoj pričnete z izdelavo opisa za spletno kampanjo množičnega financiranja.

Organizirajte srečanje in nanj povabite potencialne kupce. Z njimi govorite osebno. Poskušajte izvedeti njihovo mnenje, hkrati pa jih povabite tudi k podpori, ko bo vaš projekt zaživel tudi na internetu. 

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija. Preberite več >>

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Crowdfunding oziroma množično financiranje je alternativni način financiranja poslovnih idej, ki vodijo do uspešnega zagona podjetja. Uporabniku omogoča, da s pomočjo spletne platforme doseže potencialne investitorje in s tem zbere znesek, ki mu pomaga pri ustanovitvi in/ali zagonu podjetja. Preberite več >>

Na izlet s PiPijem!

Na izlet s PiPijem!

Področje ekonomije delitve je v zadnjem času izjemno priljubljeno tako v tujini kot tudi v Sloveniji. Pred kratkim je tako zaživela spletna platforma za t. i. peer to peer car sharing z imenom PiPi. Spregovorili smo z Uršo Hribernik, ki nam je predstavila zanimiv projekt. Preberite več >>

Individualizirana nega kože iz Alp

Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg. Preberite več >>

Dobro jutro, svet iger!

Dobro jutro, svet iger!

"Že stari Rimljani so rekli: Kruha in iger!" Tako je zvenel uvodni stavek v prvo sredino jutro v maju, v prijetni, a še rahlo zaspani atmosferi Svetovne kavarne Sputnik. Z mesečnim dogodkom Startup Cafe smo se ob vonju kave prebudili v svet iger. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje