Kdaj je čas za zamenjavo računovodstva?

Avtor Anja Mustar — 17.06.2016
Komentiraj!
Računovodski servis ni zgolj nujno zlo, ampak naložba za prihodnost podjetja. Informacije, ki jih podjetnik dobi v računovodstvu, imajo zelo velik pomen pri sprejemanju poslovnih odločitev. Z izbiro kvalitetnega računovodskega servisa lahko prihranite veliko časa in denarja.
Kdaj je čas za zamenjavo računovodstva?

Ko se začnete spraševati o strokovnosti dela računovodskega servisa, je čas za razmislek o zamenjavi. (Vir slike: Pixabay)

Ko se podjetnik začne spraševati o strokovnosti dela računovodskega servisa, s katerim sodeluje, je čas za razmislek o zamenjavi. O zamenjavi razmislite tudi, če imate občutek, da:

  • računovodja ni dovolj natančen in točen,
  • vam računovodja slabo svetuje in od njega ne dobite želenih informacij,
  • se vam računovodja ne posveti dovolj in ste zanj le številka,
  • plačujete previsoko ceno glede na kakovost opravljenih storitev,
  • je vaš računovodski servis tehnološko premalo napreden.

Preden začnete z iskanjem novega računovodskega servisa, je dobro, da se pogovorite s trenutnim računovodjo ali vodjo računovodskega servisa. Pojasnite, zakaj niste zadovoljni z njihovimi storitvami, in poskušajte najti rešitev za boljše sodelovanje. Pogosto do nezadovoljstva pripelje zgolj slaba komunikacija. Če ne najdete skupne rešitve, pa je čas za menjavo računovodskega servisa. Menjava je lahko enostavna in hitra.

Ko naredite najtežji korak, torej sprejmete odločitev o menjavi računovodskega servisa, začnite z iskanjem novega. Smiselno je dobro preveriti ponudbo na trgu in najti nekoga, ki bo prisluhnil vašim težavam in vam ponudil točno to, kar potrebujete. Pozanimajte se o referencah in številu strank, ki delujejo v vaši ali podobni panogi.

Računovodski servis lahko zamenjate kadarkoli; ni nujno, da čakate na konec poslovnega leta. Odpovedati morate le pogodbo z obstoječim računovodskim servisom in skleniti novo pogodbo z novim izbranim računovodskim servisom. Preverite, ali imate v obstoječi pogodbi zapisan odpovedni rok.

Ko ste izbrali novega ponudnika, morate poskrbeti za prenos podatkov in dokumentov od enega k drugemu računovodji. Dokumentacija je last podjetja, zato vam jo morajo izročiti. V vsakem računovodskem servisu vedo, kaj je treba pripraviti, zato pri tem ne potrebujejo vaših navodil. Dokumente prevzamete s podpisom primopredajnega zapisnika. V primeru, da pri samem postopku primopredaje potrebujete kakšno pomoč, vam bo skrbno izbran novi računovodski servis pri tem z veseljem pomagal.

Pripravila: Anja Mustar, Kleos računovodske storitve d.o.o.

shranjeno pod:
Prijavi se na e-novice!