Napravite močan prvi vtis

Le nekaj sekund je potrebnih, da si potencialni poslovni partner, investitor ali potrošnik ustvari mnenje o podjetniku in njegovemu podjetju. Na to, ali bo v prihodnosti prišlo do poslovnega sodelovanja, vpliva več različnih dejavnikov: oblačila, telesna drža in celo stisk rok.
Napravite močan prvi vtis

Napravite močan prvi vtis (Vir slike: Pixabay.com)

Prvi vtis je zelo pomemben – nekatere študije pravijo, da večina ljudi odločitev o tem, ali jim je produkt oz. storitev všeč, sprejme v prvih treh sekundah, spet druge pravijo, da je za to potrebnih okoli trideset sekund oziroma največ dve minuti. Kakorkoli že – časa je malo in praviloma imate le eno priložnost, da napravite dober prvi vtis. Pri tem morate poskrbeti predvsem za naslednje: 

Biti morate urejeni

Zelo pomembno je, da vaš sogovornik dobi občutek, da dobro skrbite zase in za svoje telo. Poskrbite za urejene in čiste nohte, urejeno pričesko ter tudi za pravilno izbrana ličila. V nasprotnem bodo ljudje pomislili: če ne zmore poskrbeti niti za svoje telo, kako bo poskrbel za dobro storitev ali kvaliteten produkt? Posel bo v tem primeru zagotovo izgubljen.

Nositi morate primerna oblačila

Ta morajo biti primerna panogi, v kateri poslujete, in trenutni situaciji, v kateri se znajdete. Vas čaka predstavitev pred množico gledalcev? Poskrbite, da se vaša oblačila ne bodo zlila z ozadjem. V tem primeru boste namreč morali nekoliko izstopati. Ste tik pred službenim intervjujem? Raziskave pravijo, da sta v tem primeru modra in črna najprimernejši barvi oblačil, medtem ko je oranžna absolutno odsvetovana. Vsakodnevnemu poslovnemu videzu seveda lahko dodate tudi osebni pridih: želite dati videz odločne, močne osebe? V tem primeru izberite temnejše barve.  

Ne smete pretiravati z nakitom

V kolikor niste operna pevka ali plesalka v nočnem klubu, naj nakit na vašem vratu ali rokah nikakor ne izstopa,” svetuje izkušena karierna svetovalka Jean Baur, ki je svoje ostale nasvete o primernem videzu ob razgovorih za delo in poslovnih sestankih strnila tudi v svoji knjižni uspešnici The Essential Job Interview Handbook. Kot pravi, se bo v tem primeru sogovornik namreč lahko osredotočil zgolj na vaš nakit. 

Vzravnajte hrbtenico

Dobra, vzravnana drža je znak samozavestnega in osredotočenega človeka. Naučite se sedeti vzravnano, z obema nogama na tleh. Ramena potisnite nazaj. Na ta način ne boste zgolj vzdrževali zdravega telesa ob dolgotrajnem sedenju, temveč tudi okolici dali vtis, da vas je vredno poslušati. 

Uporabljajte primerne kretnje rok

Nič ni narobe, če si pri govoru pomagate s kretnjami rok. Prav nasprotno: na ta način boste svoj govor nekoliko oživeli. A pomembno je, da kretnje rok spremljajo tudi vaše besede.

Bodite nasmejani

Ne bodite namrščeni, saj boste sogovorcu ali sogovorcem tako dali vtis, da ste nesproščeni ali celo da nekaj skrivate. Naučite se sogovorca pogledati v oči in se ob tem tudi iskreno nasmejati. 

Odločno stisnite roko

Verjetno ni nič bolj odbijajočega kot mlahav stisk roke ob prvem srečanju. Stisk rok naj bo vedno odločen, pospremi pa naj ga pogled v sogovorčeve oči ter iskren nasmeh. 

Vir: Business Insider

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna kmetijska dejavnost predstavlja vir dodatnega zaslužka in omogoča boljšo rabo proizvodnih zmogljivosti. Kot sekundarna dejavnost prispeva k boljši izrabi pridelkov iz osnovne kmetijske in gozdarske dejavnosti. Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

Pivovarna Pelicon je mikropivovarna, ki deluje v Ajdovščini, osrčju Vipavske doline. Vari nefiltrirana, nepasterizirana piva polnega okusa, ki jih lahko najdemo v lokalih po celotni Sloveniji. Anita Lozar in Matej Pelicon sta naša stara znanca, ki smo ju med drugim spoznali v času Kickstarter kampanje. V letu 2017 smo jima podelili naziv mladi podjetnik leta, kar je posledica njunega dobrega dela v preteklih letih. Preberite več >>

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Če ste podjetnik, potem obstaja velika verjetnost, da ste prejeli pismo, ki vam ga je poslal tuj spletni poslovni imenik EBN European Business Number. Pismo ni novost, a kot kaže, je prišlo do novega vala pošiljanja, zato bodite pozorni. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje