Nasvet: kako se čim bolj učinkovito mrežiti na dogodkih

Dogodkov se udeležujemo iz različnih vzrokov. Pridobivanja kontaktov, priložnosti za razcvet svojega posla, iskanja novih kadrov ali pa zgolj zato, ker želimo prisotne spomniti na našo prisotnost v poslovnem svetu.
Nasvet: kako se čim bolj učinkovito mrežiti na dogodkih

Na dogodke se dobro pripravite (Vir slike: Picjumbo).

Keith Ferrazzi, avtor številnih knjig in ustanovitelj raziskovalnega in svetovalnega podjetja Ferrazzi Greenlight, je nekoč zapisal, da je mreženje ključ do uspeha v poslu. Do uspeha pa nas ne bo pripeljala zgolj izmenjava poslovnih vizitk.

Za začetek poglejmo, kaj sploh pomeni mreženje. V Slovarju slovenskega knjižnega jezika lahko preberemo, da gre za »vzpostavljanje in ohranjanje stikov, namenjenih izmenjavi informacij ter razvijanju poklicnih in družabnih interesov«, pri čemer dopušča tudi možnost spletnega mreženja.

Pri mreženju, pravi Andrew Sobel v svoji knjigi Power Relantionships, je kakovost pomembnejša od količine. Da bi lahko dosegli kakovostno mreženje, se moramo na dogodke ustrezno pripraviti.

Kdaj in kje so kakšni dogodki?

Ključ do novih poznanstev je udeležba na dogodkih, a kako jih izbrati? Hitro in učinkovito pot do iskanja le-teh nam ponujajo družabna omrežja. LinkedIn je ena od možnosti. Omrežje za profesionalce nudi možnost skupin, ki jih povezuje specifična industrija oziroma področje. V njih lahko najdemo predloge za dogodke, na katere bodo najverjetneje prišli pravi ljudje. Številne dogodke lahko najdemo tudi na največjem družabnem omrežju.

Z izbrano možnostjo, da se boste dogodka udeležili, boste ostalim dali vedeti, kje vas lahko na izbran dan najdejo. Na Facebookovem seznamu udeležencev lahko najdete tudi osebe, ki jih boste na dogodku lahko spoznali. Vpogled v prihajajoče dogodke v naši okolici nam da tudi Eventbrite. Izberite mesto, v katerem si želite udeležiti dogodkov, in sistem vam bo priskrbel nabor dogodkov. Ko prečešete splet, najdete primeren dogodek, lahko s pomočjo slovenskega iskalnika Datafy.it poiščete primerne poslovne kontakte. Izbrati morate industrijo, ki vas zanima, profil osebe, državo, iskalnik pa vam bo nato poiskal primerne kontakte. Preostane vam še nekaj minut brskanja po spletu, da najdete čim več dobrih informacij o osebi (osebah), ki si jo želite na izbranem dogodku spoznati.

Izdelajte načrt

Preden odidete na dogodek, premislite, katere so tiste stvari, ki jih lahko izpostavite med pogovorom s sogovorniki. Premislite tudi, o čem se želimo pogovarjati, kako lahko sogovornikom pomagate zdaj oziroma v prihodnosti. Bodite pripravljeni na vprašanja o vašem delu, zato si v mislih pripravite krajši sestavek, s katerim boste predstavili svoje delo. V mislih pa imejte, da ti dogodki niso ustvarjeni za prodajo, temveč odpiranju novih (poslovnih) priložnosti.

Pridite pripravljeni

Ne jemljite dogodkov kot priložnosti za druženje. To je nekakšna oblika poslovnega sestanka, na katerega se sicer vedno dobro pripravite. Prave povezave lahko vplivajo na pospešitev rasti vašega podjetja, hkrati pa lahko spodbudijo tudi ostale k iskanju priložnosti z vami. Preverite tudi pretekle dogodke istega organizatorja in preverite, kaj lahko vam kot podjetniku ponudijo. Preverite, ali imate z udeleženci kakšne skupne povezave. Skupni prijatelji vas bodo lažje predstavili z osebami, ki si jih želite spoznati.

Na dogodku spoznavajte nove ljudi

Kaj hitro se vam lahko zgodi, da se na dogodku zapletete v predolg pogovor z znanimi ljudmi. Namesto tega se raje opravičite in jih po dogodku ali ob kakšni drugi priložnosti povabite na kavo, vi pa se odpravite v lov po nove kontakte. Še pred dogodkom izdelajte načrt, koliko novih ljudi želite spoznati. Vsaj dve osebi bi morali spoznati. Izdelajte tudi okviren časoven načrt, koliko časa boste namenili novemu sogovorniku.

Kako narediti prvi korak?

Morda se vam zdi, da gre za najtežji korak, a je pravzaprav najlažji. Povprašajte jih, ali jim je všeč dogodek ali pa s čim se ukvarjajo, pogovor pa bo od tam kar sam od sebe stekel. Obnašajte se profesionalno, sprašujte in poslušajte sogovornika. Skakanje v besedo resnično ni profesionalno. Pri sebi imejte tudi poslovne vizitke. Raje jih vzemite več kot premalo.

Ne opravičujte se!

Sobel pravi, da je najlažji način spoznavanja določene osebe – nudenje pomoči. Kaj oseba potrebuje, česa ji manjka pa lahko ugotovimo zgolj z dobro opravljeno domačo nalogo. Ena od največjih napak, ki jih delamo na dogodkih, pravi Lynne Sarikas, vodja enega od ameriških MBA kariernih centrov, je, da se mnogi neizkušeni udeleženci dogodkov opravičujejo sogovornikom, ko jih prosijo za pomoč. »Počutijo se, kot da nekoga prosijo za uslugo. Ne razmišljajo, da so vredni časa, ki jim ga je namenil sogovornik, zato se opravičujejo.« Opravičevanje je namreč prepovedano, saj odraža pomanjkanje profesionalizma in samozavesti, hkrati pa je tudi moteče.

Konec dogodka ne pomeni konec dela

Mreženje se ne konča s koncem dogodka. Preverite izkupiček poslovnih vizitk, ki ste jih prejeli, zaženite računalnik, elektronsko pošto in LinkedIn ter najdite kontakte, ki ste jih spoznali. Mreženje je nenehen proces in, kot pravi definicija besede – zahteva tudi ohranjanje stikov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Kako do svoje turistične agencije?

Kako do svoje turistične agencije?

Turizem zadnja leta s hitrim porastom števila ljudi, ki se odločajo za potovanja in počitnice doživlja pravi razcvet. Temu povpraševanju sledi tudi ponudba, saj se povečuje tudi število turističnih agencij. Tokrat v članku predstavljamo pogoje, ki jih mora posameznik izpolnjevati za odprtje svoje turistične agencije. Preberite več >>

Ali za opravljanje vaše dejavnosti potrebujete uporabno dovoljenje?

Ali za opravljanje vaše dejavnosti potrebujete uporabno dovoljenje?

Poslovni prostor, v katerem se bo opravljala dejavnost, oziroma objekt v katerem je poslovni prostor, mora praviloma imeti uporabno dovoljenje. V članku tokrat pojasnujemo v kakšnih primerih in pri kakšnih dejavnostih se uporabno dovoljenje zahteva in kdaj ga ni potrebno pridobiti.   Preberite več >>

Pogoji za določitev velikosti podjetja

Pogoji za določitev velikosti podjetja

Javni razpisi, ki jih objavljajo slovenska ministrstva in javne agencije ter Evropska komisija, so pogosto namenjeni podjetjem ali družbam določene velikosti. Poznamo mikro, majhna, srednja in velika podjetja. Ali poznate pogoje za določitev velikosti podjetja? Preberite več >>

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje