Podjetja nikar ne ustanavljajte sami

Statistika zagotovo ne kaže v prid podjetniškim navdušencem, ki sanjajo o ustanovitvi lastnega podjetja. Kar 8 od 10 podjetjih naj bi namreč propadlo v prvih 18 mesecih poslovanja, je pokazala raziskava, ki so jo opravili pri časniku Bloomberg.
Podjetja nikar ne ustanavljajte sami

Podjetja nikar ne ustanavljajte sami (Vir slike: Hubspot.com)

A kljub temu se ustanovitev podjetja vendarle lahko izkaže za pravo odločitev, še posebej v primeru, da vemo, kaj delamo.

Poglejmo si nekaj najpogostejših napak, ki jih lahko napravijo mladi podjetniki, ter si s tem povečajo verjetnosti za neuspeh. Le tako bomo sami vedeli, kakšnih napak ne smemo ponavljati, s tem pa si bomo povečali možnosti za uspeh.

Značilne so tudi nekatere druge podjetniške napake >>

Napaka št. 1: Ustanovitve podjetja se lotijo sami

Podjetni posamezniki so ponavadi prepričani, da se ni dobro zanašati na nikogar, razen na samega sebe. A v podjetništvu se ponavadi izkaže, da je pomoč vsaj enega soustanovitelja še kako pomembna za uspeh. 

Priporočljivo je, da podjetje ustanovite skupaj z osebo (ali večimi), ki bo dopolnjevala vaše znanje na tistih področjih, kjer je šibko. V kolikor ste sami odličen prodajalec, poiščite tehnološkega strokovnjaka. Ali obratno. Na ta način boste lažje in hitreje vstopili na tržišče, obenem pa bo vaše podjetje bolj privlačno tudi za investitorje. 

Napaka št. 2: Obdajo se z napačnimi ljudmi

Uspeh mladega podjetja je v veliki meri odvisen tudi od tega, kakšna ekipa ga sestavlja. Predvsem na začetku morajo biti v ekipi (ki je praviloma na začetku še zelo majhna in zajema le nekaj članov) posamezniki, ki so močni, inteligentni, delavni in zavzeti. V kolikor se obdate s šibkimi ljudmi, ki poleg tega tudi ne bodo pripravljeni delati, se lahko od uspeha že kar takoj poslovite.

Na svojo stran lahko prave ljudi dobite tudi tako, da jim ponudite določen delež podjetja. Vsaj na začetku jim namreč plače najverjetneje ne boste mogli ponuditi, saj vaši prihodki še ne bodo zadosti visoki.

Napaka št. 3: Na vodstvene položaje postavijo napačne ljudi

Veliko premisleka je treba dati tudi temu, komu zaupamo vlogo na vodstvenih položajih. Napaka je, če v upravni odbor svojega podjetja postavite ljudi, ki so zgolj finančni podporniki. Potrebujete namreč takšne posameznike, ki imajo tudi vse potrebno znanje za vodenje mladega podjetja v panogi, v kateri poslujete. V nasprotnem primeru se namreč ne boste mogli obrniti prav na nikogar, ko bodo pred vami težke poslovne odločitve.

Napaka št. 4: Zaslužijo premalo denarja (ali ga porabijo preveč)

Upravljanje z denarjem je eno izmed najpomembnejših področij, s katerim se mora ukvarjati mladi podjetnik, in pogostokrat se zgodi, da pri tem napravi kakšno napako. Denar namreč ne raste na drevesih in tudi investitorji v vaše podjetje ne bodo želeli vlagati svojih sredstev, razen če so prepričani, da jih čakajo visoki dobički. 

Ko enkrat zberete denarna sredstva, bodisi s prodajo, bodisi preko investitorjev, ga porabite pametno. Napravite dober finančni načrt in mu sledite. 

Napaka št. 5: Premalo se posvečajo (potencialnim) kupcem

Kupci morajo vedno biti na prvem mestu in v kolikor jih ne boste obravnavali tako, se bodo raje obrnili na katerega izmed konkurenčnih podjetij. To pomeni, da morate že od samega začetka podjetje načrtovati tako, da bo vključevalo želje in potrebe potencialnih kupcev. 

Vir: Venturebeat.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Tokratno rubriko smo posvetili odgovoru na vprašanje, ki nam ga stranke pogosto zastavljajo. Preverili smo ali je mogoče odpreti popoldanski s.p., če oseba še ni zaposlena kje drugje. Preberite več >>

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Pogoji za odprtje turistične agencije

Pogoji za odprtje turistične agencije

Turizem je v zadnjem času v polnem razmahu. Ker gre za zelo dobičkonosno panogo, je tudi interes za odpiranje turističnih agencij vse večji, zato smo pregledali kakšni so pogoji za odprtje turistične agencije. Preberite več >>

Vračilo prispevkov delodajalca za prvo zaposlitev

Vračilo prispevkov delodajalca za prvo zaposlitev

Če prvič zaposlite za nedoločen čas mlade do 26. leta starosti ali matere, ki skrbijo za otroka do 3. leta starosti, lahko za prvi dve leti njihove zaposlitve uveljavljate delno vračilo plačanih prispevkov delodajalca za pokojninsko in invalidsko zavarovanje. Preberite več >>

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

V povprečju se človek v odrasli dobi prebudi v 25 tisoč novih dni in le od njega samega je odvisno, kako jih bo izkoristil. Skrivnost dobro izkoriščenih dni naj bi se skrivala predvsem v dobri jutranji rutini, saj naj bi prav ta določala, kako bo potekal posameznikov dan. Preberite več >>

Delo na črno: Kakšne globe grozijo kršiteljem?

Delo na črno: Kakšne globe grozijo kršiteljem?

Delo na črno predstavlja problem, ki ga zakonodajalec in pristojni organi neuspešno poskušajo zajeziti že leta. Pri tem računajo, da bodo potencialne kršitelje od prekrškov odvračale tudi vrtoglavo visoke globe. Preberite več >>

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

FURS je pred kratkim izdal podrobnejša pojasnila o načinu davčne obravnave poslovanja s kriptovalutami. Novost predstavlja predvsem razlaga obveznosti podjetij, ki izdajajo kriptožetone, v zvezi s plačilom DDV.   Preberite več >>

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Sodelavci in nadrejeni nam vsak dan kradejo čas, pravi David Grady. S tem cilja na nekoristne in neproduktivne sestanke, ki so stalnica poslovnega okolja. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje