Poslovno idejo lahko razvijate, še preden ustanovite podjetje

Imate odlično poslovno idejo, vendar nimate finančnih sredstev, potrebnih za zagon podjetja? Pomanjkanje denarja naj vas ne odvrne od podjetniških ciljev. Potrebujete le samozavest in jasno vizijo, kako jih boste dosegli. Ponujamo vam nekaj nasvetov, ki vam bodo pri tem pomagali.
Poslovno idejo lahko razvijate, še preden ustanovite podjetje

Poslovno idejo lahko razvijate, še preden ustanovite podjetje (Vir slike: Pixabay)

1. Obdržite svojo službo

Ko razmišljate o ustanovitvi lastnega podjetja, ne smete pozabiti na praktični vidik. Preden se odločite za ta korak, si morate zagotoviti stalen vir prihodkov – zato vam svetujemo, da obdržite svojo službo. Tako boste imeli večji manevrski prostor in boste brez slabe vesti tvegali. Seveda boste morali v zagon lastnega podjetja vložiti veliko dodatnega dela, vendar bo vaš prehod na podjetniško pot lažji, če se vam ne bo treba obremenjevati z dodatnimi stroški.

2. Razvijte svojo podjetniško idejo

Začetna ideja je le prvi korak na vaši podjetniški poti. Preden se začnete ukvarjati z ustanovitvijo podjetja, razvijte svojo idejo – ta faza je izjemno pomembna za vaš uspeh. Da bi ugotovili, ali ima vaša ideja potencial, poiščite odgovore na naslednja vprašanja: Ali je ideja res izvirna? Ali predstavlja odgovor na želje in potrebe ciljne publike?

3. Analizirajte trg in izzive

Prepričali ste se, da je vaša ideja odlična. Kdo pa so vaši tekmeci? Ali bodo lahko prevzeli vašo idejo in jo preprosto ponudili na trgu v lepši različici? Takšna vprašanja vam bodo postavili potencialni vlagatelji, zato morate razumeti trg, na katerega vstopate, in poznati svoje tekmece. Posvetite se trendom na svojem področju in opredelite izzive, s katerimi se bo moralo soočiti vaše podjetje. Nato razmislite, kako boste premagali težave in hkrati ohranili dobičkonosnost podjetja.

4. Ocenite svoje finančne potrebe

Za zagon podjetja potrebujete določena finančna sredstva. Postaviti si morate jasno idejo o vrednosti vaše ideje, saj lahko podcenjevanje in precenjevanje odženeta morebitne vlagatelje. Preden začnete razmišljati o tem, kako boste zbrali dovolj sredstev, se osredotočite na realno oceno svojih finančnih potreb. Odgovorite na vprašanji: Koliko denarja potrebujem za zagon podjetja? Kako bom porabil pridobljena sredstva?

5. Seznanite se s platformami za množično financiranje

Platforme za množično financiranje, kot je Kickstarter, so sprožile ogromne premike v zbiranju sredstev za zagon podjetij. Dokler ne objavite svojega izdelka na kateri od platform, ne boste vedeli, koliko posameznikov je pripravljenih vložiti denar v vašo idejo.

6. Ne pozabite na mreženje

Če nimate denarja za ustanovitev podjetja, je ključnega pomena, da najdete ljudi, ki vam lahko pri tem pomagajo. Udeležujte se dogodkov in predstavitev, kjer se boste lahko srečali s potencialnimi vlagatelji. Na forumih v okviru spletnih strani, namenjenih mreženju, lahko najdete veliko nasvetov in predlogov za uspešen zagon podjetja. Veliko vlagateljev tveganega kapitala in drugih potencialnih investitorjev je prisotnih na družabnih omrežjih. Če jih uspete navdušiti s svojo idejo, se lahko nadejate uspešnega začetka svoje podjetniške poti.

Prijavite se na izbor Mladi podjetnik leta!

7. Preizkusite svojo idejo

Se želite prepričati, ali je vaša poslovna ideja res izvirna? Preizkusite jo v praksi. Manjšemu številu ljudi iz svoje ciljne publike predstavite svoj izdelek in opazujte njihove reakcije. Pilotna študija je odličen vir informacij, na podlagi katerih boste lahko dodelali in dodatno razvili svojo idejo ter opredelili izzive, ki ste jih v prejšnjih fazah spregledali.

8. Zberite povratne informacije

Če se želite ukvarjati s popolnoma novim področjem, poiščite nekoga, ki pozna omenjeni trg in z njim povezane izzive, in ga prosite za mnenje. Podjetniška ideja je lahko sicer zanimiva, a podrobnejši pregled pogosto razkrije marsikatero pomanjkljivost. Strokovnjak vam lahko pomaga pogledati na idejo z druge perspektive in na vas prenese koristno znanje.

9. Odločite se za podjetniški kredit

Banke in drugi ponudniki ponujajo različne kreditne priložnosti, namenjene mladim podjetnikom, ki zaganjajo svoje prvo podjetje. Pozanimajte se o možnostih, ki so vam na voljo.

Vir: Small Business Trends

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna kmetijska dejavnost predstavlja vir dodatnega zaslužka in omogoča boljšo rabo proizvodnih zmogljivosti. Kot sekundarna dejavnost prispeva k boljši izrabi pridelkov iz osnovne kmetijske in gozdarske dejavnosti. Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje