Podjetniki svetujejo: kdaj in kako začeti?

Avtor Maruša Žibert — 14.12.2016
Komentiraj!
Čakanje na pravi trenutek se nikoli ne obrestuje, vam bodo rekli podjetniki. To ne pomeni, da je produkt priporočljivo lansirati na trg takrat, ko še sploh ni pripravljen (niti ne vi), temveč, da ne čakate na popolnost.
Podjetniki svetujejo: kdaj in kako začeti?

Ne čakajte na popolnost (Vir slike: Startupstockphotos).

»Če želite zagnati svoj posel, čakate na pravi trenutek – ki najverjetneje nikoli ne bo prišel,« pravi Michelle Messenger, ki je svoj posel zagnala pred več kot 17. leti. Svetuje, da ne čakate na popolnost, temveč se lotite dela. »Ko sem začela s svojim poslom, so sledila leta neuspehov. A 17 let pozneje, sem močna.«

Z mreženjem lahko pridete daleč

»Moj glavni nasvet za podjetnike je nenehno mreženje, tako prek spleta kot tudi v resničnem življenju. Vedno se povezujem z ljudmi. Lahko rečete temu karma, a deluje in občutek je dober,« pravi Rick Sloboda, ki je znan pisec besedil in vsebinski strateg. Sloboda si večkrat mesečno vzame čas za svoje znance, jih povabi na kavo in tako ohranja stike.

Od 100 dolarjev do 20 milijonov

Nellie Akalp, ki je serijska podjetnica in direktorica podjetja CorpNet, je leta 1997 prvič stopila na podjetniško pot. Takrat je imela v žepu zgolj 100 dolarjev, podjetje pa je osem let pozneje prodala za vrtoglavih 20 milijonov dolarjev.

Ne ozirajte se na konkurenco, saj vas bo to pokopalo

Podjetje CorpNet, na čelu katerega je danes, velja za eno najhitreje rastočih zasebnih podjetij v ZDA. »Novim podjetnikom bi svetovala, naj se ne osredotočajo preveč na konkurenco, temveč na nišo, znotraj katere delujejo in želijo izstopati. Ko smo začenjali z našim drugim poslom, smo preveč razmišljali o konkurenci.

Mislili smo, da jo lahko premagamo le z večjim finančnim vložkom. To nas je izčrpavalo in videti je bilo, kot da bomo morali zapreti svoja vrata. Tik pred tem smo se odločili umakniti 90 odstotkov oglasov in videli, kaj bo. Na naše zadovoljstvo smo uspeli privabiti enak organski obisk spletne strani kot z oglaševanjem. Kmalu smo postali dobičkonosno podjetje, ki še danes stoji in se uvrstili na najprestižnejše sezname!«

shranjeno pod:
Prijavi se na e-novice!