Podjetniki svetujejo: kdaj in kako začeti?

Čakanje na pravi trenutek se nikoli ne obrestuje, vam bodo rekli podjetniki. To ne pomeni, da je produkt priporočljivo lansirati na trg takrat, ko še sploh ni pripravljen (niti ne vi), temveč, da ne čakate na popolnost.
Podjetniki svetujejo: kdaj in kako začeti?

Ne čakajte na popolnost (Vir slike: Startupstockphotos).

»Če želite zagnati svoj posel, čakate na pravi trenutek – ki najverjetneje nikoli ne bo prišel,« pravi Michelle Messenger, ki je svoj posel zagnala pred več kot 17. leti. Svetuje, da ne čakate na popolnost, temveč se lotite dela. »Ko sem začela s svojim poslom, so sledila leta neuspehov. A 17 let pozneje, sem močna.«

Z mreženjem lahko pridete daleč

»Moj glavni nasvet za podjetnike je nenehno mreženje, tako prek spleta kot tudi v resničnem življenju. Vedno se povezujem z ljudmi. Lahko rečete temu karma, a deluje in občutek je dober,« pravi Rick Sloboda, ki je znan pisec besedil in vsebinski strateg. Sloboda si večkrat mesečno vzame čas za svoje znance, jih povabi na kavo in tako ohranja stike.

Od 100 dolarjev do 20 milijonov

Nellie Akalp, ki je serijska podjetnica in direktorica podjetja CorpNet, je leta 1997 prvič stopila na podjetniško pot. Takrat je imela v žepu zgolj 100 dolarjev, podjetje pa je osem let pozneje prodala za vrtoglavih 20 milijonov dolarjev.

Ne ozirajte se na konkurenco, saj vas bo to pokopalo

Podjetje CorpNet, na čelu katerega je danes, velja za eno najhitreje rastočih zasebnih podjetij v ZDA. »Novim podjetnikom bi svetovala, naj se ne osredotočajo preveč na konkurenco, temveč na nišo, znotraj katere delujejo in želijo izstopati. Ko smo začenjali z našim drugim poslom, smo preveč razmišljali o konkurenci.

Mislili smo, da jo lahko premagamo le z večjim finančnim vložkom. To nas je izčrpavalo in videti je bilo, kot da bomo morali zapreti svoja vrata. Tik pred tem smo se odločili umakniti 90 odstotkov oglasov in videli, kaj bo. Na naše zadovoljstvo smo uspeli privabiti enak organski obisk spletne strani kot z oglaševanjem. Kmalu smo postali dobičkonosno podjetje, ki še danes stoji in se uvrstili na najprestižnejše sezname!«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna kmetijska dejavnost predstavlja vir dodatnega zaslužka in omogoča boljšo rabo proizvodnih zmogljivosti. Kot sekundarna dejavnost prispeva k boljši izrabi pridelkov iz osnovne kmetijske in gozdarske dejavnosti. Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

Pivovarna Pelicon je mikropivovarna, ki deluje v Ajdovščini, osrčju Vipavske doline. Vari nefiltrirana, nepasterizirana piva polnega okusa, ki jih lahko najdemo v lokalih po celotni Sloveniji. Anita Lozar in Matej Pelicon sta naša stara znanca, ki smo ju med drugim spoznali v času Kickstarter kampanje. V letu 2017 smo jima podelili naziv mladi podjetnik leta, kar je posledica njunega dobrega dela v preteklih letih. Preberite več >>

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Če ste podjetnik, potem obstaja velika verjetnost, da ste prejeli pismo, ki vam ga je poslal tuj spletni poslovni imenik EBN European Business Number. Pismo ni novost, a kot kaže, je prišlo do novega vala pošiljanja, zato bodite pozorni. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje