Pozitivne navade dobrega vodje, ki vplivajo na celotno ekipo

Avtor Maja Borštnik — 01.03.2016
Komentiraj!
Podjetje, za katerim stoji odličen vodja, ima precej večje možnosti za uspeh. Dober vodja bo namreč že s svojim obnašanjem zmogel pozitivno vplivati na svojo ekipo in ji dajati motivacijo za uspešnejše delo.
Pozitivne navade dobrega vodje, ki vplivajo na celotno ekipo

Najboljši vodilni imajo le malo tolerance do dolgočasnih sestankov in nepotrebnega čakanja (Vir slike: Pixabay.com)

Med številnimi drugimi najbolj izstopajo naslednje navade dobrih vodij v podjetjih: 

- deljenje vizije s preostalimi člani ekipe: Vsak dober vodja bo svojo poslovno vizijo zaposlenim znal predstaviti na takšen način, da bodo ti mnenja, da je vredna njihovega časa. Poleg tega pa jim bo pustil tudi proste roke pri odločanju, kako se bodo zadeve lotili. 

- neprestano izobraževanje na različnih področjih: Nič ni bolj neprijetnega kot delati za nadrejenega, ki o delu svoje ekipe ne ve prav ničesar. Podjetnik, ki želi sloveti kot dober vodja, se zaveda, da mora najprej sam osvojiti potrebno znanje, šele nato ga bo lahko ustrezno delegiral med svoje zaposlene. 

- spoštovanje časa svojih članov ekipe: Najboljši vodilni imajo le malo tolerance do dolgočasnih sestankov in nepotrebnega čakanja. Zanje je čas vsakega posameznika zelo dragocen in tako se tudi obnašajo.

- postavljanje pravih prioritet: V kolikor se človek fokusira na več različnih opravil hkrati, je v resnici njegov fokus precej šibek. Dober vodja se tega še kako zaveda, zato ljudi ne obremenjuje z nepotrebnimi opravili, ki zgolj jemljejo čas. Prav tako jim tudi svetuje, kako naj se dela lotijo učinkoviteje.

- deljenje informacij s svojimi zaposlenimi: Več informacij kot imajo na voljo, lažje bodo člani ekipe sprejemali odločitve. Transparentnost je v podjetju pomembna, saj ustvarja več zaupanja, vodilni pa lahko tako uživajo precej več spoštovanja kot v primeru, da bi podatke skrivali.

- odločno sprejemanje odločitev: V podjetništvu se neodločnost resnično ne more obrestovati. Hitro in pravilno sprejemanje odločitev je namreč ključno in vodja postane dober šele tedaj, ko se tega opravila tudi v celoti nauči. 

- hvaljenje za dobro opravljeno delo: Ljudje se velikokrat sprašujejo, kako jim gre pri delu. Dober vodja jim bo znal povedati, da delo opravljajo dobro, s tem pa jim bo dal dodaten zagon in motivacijo, zato se bodo dela v prihodnje lotili še z večjo vnemo.

Dober vodja je oseba z močnim karakterjem, ki v ljudeh vzbuja zaupanje in iz njih izvabi najboljše lastnosti. Dobrega vodenja se ne da naučiti čez noč, saj gre za proces, ki traja več let. Vsekakor je za to potrebno veliko časa, energije in izobraževanj.

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!