Se vam opremo bolj splača kupiti ali najeti?

Avtor — 28.11.2015
Podjetnik za učinkovito delo potrebuje opremo, ki mu to omogoča. Pri tem se sooča z odločitvijo, ali se mu opremo bolj splača kupiti ali najeti. Pravilne odločitve žal ni, vsaka prinaša svoje prednosti in slabosti. Kaj pa o tem menijo nekateri podjetniki?
Se vam opremo bolj splača kupiti ali najeti?

Se vam opremo bolj splača kupiti ali najeti? (Vir slike: Pixabay.com )

Marie Forleo: “Kupiti, zaradi davčnih olajšav.”

Marie Forleo vodi spletno televizijsko oddajo MarieTV, kjer z zanimivimi gosti razpravlja o podjetništvu in išče nasvete za male podjetnike o upravljanju in trženju posla. Ko je začela snemati oddaje, se je zavedala, da bo neprestano potrebovala opremo. Poleg tega je vedela, da bo z nakupom privarčevala pri davčnih olajšavah. Odločitev za nakup je bila zato logična poteza.

Preberite še: Ta inovativna delovna postaja bo rešila vaše zdravje>>

Steve Sims: “Najeti, saj s privarčevanim denarjem lahko vlagaš v podjetje.”

Steve Sims je ustanovitelj podjetja Taste of Blue, ki strankam preko spletne strani omogoča nakupovanje luksuznih izkušenj. Sam je mnenja, da oprema z nakupom takoj izgubi svojo vrednost. Ugotovil je, da je zanj boljše, če se odloči za najem tiskalnika s papirjem, kopirnega stroja in ostale računalniške opreme, kot da bi vse to kupil. Poleg tega lahko s privarčevanim denarjem vlaga v svoje podjetje in zaposlene.

Shawn Royster: “Odločitev o nakupu je bila napaka.”

Shawn Royster vodi podjetje Royster Productions, ki se ukvarja s televizijsko produkcijo. Včasih je verjel, da bo imel z lastno opremo večji dobiček. Toda v času, ko je z uspešnim poslovanjem dobil povrnjene stroške investicije v nakup, je njegova oprema že postala zastarela. Na tej točki je Royster prodal vso svojo staro opremo in se odločil za najem. Z nakupom oprema hitro zastari. Nasprotno ima človek z najemom opreme neprestani dostop do najnovejše tehnologije.

Se vam bolj splača nakup ali najem?

Ko gre za pisarniško in drugo opremo, je odločitev za nakup ali najem tiskalnika s papirjem, računalnika in drugih potrebnih orodij, odvisna od nadzora stroškov in možnosti prilagodljivosti.

Obe možnosti imata svoje prednosti. Z nakupom takoj pridobite svojo opremo, ki jo lahko odplačate v trenutku ali čez daljše obdobje. Poleg tega lahko z nakupom lastne pisarniške opreme lahko tudi davčne olajšave. Po drugi strani imate z najemom opreme manjše začetne stroške, privarčevan denar pa lahko investirate drugje. Odločitev za na primer nakup ali najem tiskalnika s papirjem je predvsem odvisna od želja in potreb vsakega podjetnika.

Prednosti in slabosti nakupa in najema opreme

 

Prednosti

Slabosti

Nakup

  • Davčne olajšave
  • Nadzor opreme
  • Prednost pred konkurenco, v primeru da imate posebno opremo
  • Oprema je hitro zastarela
  • Višji začetni stroški
  • Stroški vzdrževanja in popravila

Najem

  • Manjši začetni stroški
  • Možen dostop do najnovejše in najboljše opreme
  • Dolgoročno dražje
  • Možne težave z razpoložljivostjo

 Vir: entrepreneur.com

Davčne blagajne: večja panika je med tistimi, ki račune še pišejo ročno

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kaj je drop shipping?

Kaj je drop shipping?

Drop shipping je angleški izraz za vrsto prodajne sheme, ki skrajša dobavno verigo med kupcem in proizvajalcem, zaradi manj posrednikov in prodajnih marž pa omogoči nižje cene. Priljubljen ponudnik modela drop shipping je AliExpress oziroma AliBaba. Preberite več >>

Načini vplačil v in izplačil iz d.o.o.

Načini vplačil v in izplačil iz d.o.o.

Družbeniki družbe z omejeno odgovornostjo (d.o.o.) se pogosto soočajo z dvema nasprotujočima si, a povezanima problemoma: kako hipno povečati premoženje družbe in kako dobiti finančna sredstva iz družbe na svoj osebni tekoči račun. Kako ravnati v teh primerih? Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

Načini zaprtja d.o.o.

Načini zaprtja d.o.o.

Obstaja omejeno število načinov, na katere je možno zapreti d.o.o., in sicer redna ali prisilna likvidacija, prenehanje po skrajšanem postopku, izbris in stečaj. V prispevku so omenjeni postopki predstavljeni s postopkovno-formalnega in stroškovnega vidika. Preberite več >>

Prenos s.p. na družinskega člana

Prenos s.p. na družinskega člana

V poslovni praksi je veliko primerov, ko samostojni podjetniki iz najrazličnejših razlogov prenehajo opravljati svojo dejavnost (med najpogostejšimi je upokojitev) in želijo, da njihovo dejavnost nadaljuje neka druga oseba (njihovi otroci, zakonec, brat, vnuk ali kakšna druga oseba). Preberite več >>

Kolumna: 9 nasvetov SmartNinje za vstop na avstrijski trg

Kolumna: 9 nasvetov SmartNinje za vstop na avstrijski trg

Opravili ste analizo trga in ugotovili, da je Dunaj pravi kraj za nadaljnjo širitev vašega podjetja. Ne nazadnje je to 2,5-milijonski trg; večji kot celotna Slovenija. V nadaljevanju bom opisal izkušnje, ki smo jih pri selitvi na Dunaj doživeli v ekipi SmartNinje. Preberite več >>

Nazivi delovnih mest

Nazivi delovnih mest

Večje kot je podjetje, več dela proizvaja in tako potrebuje tudi več zaposlenih, ki jih je zaradi boljše preglednosti, razlik v njihovih sposobnostih in izobrazbi ter drugih dejavnikov, potrebno organizirati v oddelke. Preberite več >>

Zaprtje s.p.

Zaprtje s.p.

V članku bo predstavljeno, kakšen je postopek v primeru zaprtja s.p.. Zaprtje s.p. je treba načrtovati vsaj 15 dni pred njegovim dejanskim zaprtjem. V tem času je potrebno obvestiti AJPES in zainteresirano javnost. Prijavo za izbris pa se vloži 3 dni pred dejanskim zaprtjem. Preberite več >>

Obvezni podatki na spletni strani ali v trgovini

Obvezni podatki na spletni strani ali v trgovini

Če je vaše podjetje imetnik spletne strani ali spletne trgovine, ki ponuja izdelke fizičnim osebam za privatno uporabo, potem morate imeti na njej objavljene vse zakonsko zahtevane podatke. Kateri so ti podatki, pa si preberite v nadaljevanju. Preberite več >>

Najpogostejše napake startupov

Najpogostejše napake startupov

Odpreti podjetje je s postopkovnega vidika dandanes verjetno najlažje v celotni zgodovini človeštva. Na VEM točki lahko v nekaj dneh odprete svoje lastno podjetje in postanete podjetnik. Po drugi strani pa je dandanes v celotni zgodovini človeštva najtežje uspeti v podjetništvu. Preberite več >>

Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje