Se vam opremo bolj splača kupiti ali najeti?

Avtor Matej Mušič — 28.11.2015
Komentiraj!
Podjetnik za učinkovito delo potrebuje opremo, ki mu to omogoča. Pri tem se sooča z odločitvijo, ali se mu opremo bolj splača kupiti ali najeti. Pravilne odločitve žal ni, vsaka prinaša svoje prednosti in slabosti. Kaj pa o tem menijo nekateri podjetniki?
Se vam opremo bolj splača kupiti ali najeti?

Se vam opremo bolj splača kupiti ali najeti? (Vir slike: Pixabay.com )

Marie Forleo: "Kupiti, zaradi davčnih olajšav."

Marie Forleo vodi spletno televizijsko oddajo MarieTV, kjer z zanimivimi gosti razpravlja o podjetništvu in išče nasvete za male podjetnike o upravljanju in trženju posla. Ko je začela snemati oddaje, se je zavedala, da bo neprestano potrebovala opremo. Poleg tega je vedela, da bo z nakupom privarčevala pri davčnih olajšavah. Odločitev za nakup je bila zato logična poteza.

Preberite še: Ta inovativna delovna postaja bo rešila vaše zdravje>>

Steve Sims: "Najeti, saj s privarčevanim denarjem lahko vlagaš v podjetje."

Steve Sims je ustanovitelj podjetja Taste of Blue, ki strankam preko spletne strani omogoča nakupovanje luksuznih izkušenj. Sam je mnenja, da oprema z nakupom takoj izgubi svojo vrednost. Ugotovil je, da je zanj boljše, če se odloči za najem tiskalnika s papirjem, kopirnega stroja in ostale računalniške opreme, kot da bi vse to kupil. Poleg tega lahko s privarčevanim denarjem vlaga v svoje podjetje in zaposlene.

Shawn Royster: "Odločitev o nakupu je bila napaka."

Shawn Royster vodi podjetje Royster Productions, ki se ukvarja s televizijsko produkcijo. Včasih je verjel, da bo imel z lastno opremo večji dobiček. Toda v času, ko je z uspešnim poslovanjem dobil povrnjene stroške investicije v nakup, je njegova oprema že postala zastarela. Na tej točki je Royster prodal vso svojo staro opremo in se odločil za najem. Z nakupom oprema hitro zastari. Nasprotno ima človek z najemom opreme neprestani dostop do najnovejše tehnologije.

Se vam bolj splača nakup ali najem?

Ko gre za pisarniško in drugo opremo, je odločitev za nakup ali najem tiskalnika s papirjem, računalnika in drugih potrebnih orodij, odvisna od nadzora stroškov in možnosti prilagodljivosti.

Obe možnosti imata svoje prednosti. Z nakupom takoj pridobite svojo opremo, ki jo lahko odplačate v trenutku ali čez daljše obdobje. Poleg tega lahko z nakupom lastne pisarniške opreme lahko tudi davčne olajšave. Po drugi strani imate z najemom opreme manjše začetne stroške, privarčevan denar pa lahko investirate drugje. Odločitev za na primer nakup ali najem tiskalnika s papirjem je predvsem odvisna od želja in potreb vsakega podjetnika.

Prednosti in slabosti nakupa in najema opreme

 

Prednosti

Slabosti

Nakup

  • Davčne olajšave
  • Nadzor opreme
  • Prednost pred konkurenco, v primeru da imate posebno opremo
  • Oprema je hitro zastarela
  • Višji začetni stroški
  • Stroški vzdrževanja in popravila

Najem

  • Manjši začetni stroški
  • Možen dostop do najnovejše in najboljše opreme
  • Dolgoročno dražje
  • Možne težave z razpoložljivostjo

 Vir: entrepreneur.com

Davčne blagajne: večja panika je med tistimi, ki račune še pišejo ročno

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!