Se vam opremo bolj splača kupiti ali najeti?

Podjetnik za učinkovito delo potrebuje opremo, ki mu to omogoča. Pri tem se sooča z odločitvijo, ali se mu opremo bolj splača kupiti ali najeti. Pravilne odločitve žal ni, vsaka prinaša svoje prednosti in slabosti. Kaj pa o tem menijo nekateri podjetniki?
Se vam opremo bolj splača kupiti ali najeti?

Se vam opremo bolj splača kupiti ali najeti? (Vir slike: Pixabay.com )

Marie Forleo: “Kupiti, zaradi davčnih olajšav.”

Marie Forleo vodi spletno televizijsko oddajo MarieTV, kjer z zanimivimi gosti razpravlja o podjetništvu in išče nasvete za male podjetnike o upravljanju in trženju posla. Ko je začela snemati oddaje, se je zavedala, da bo neprestano potrebovala opremo. Poleg tega je vedela, da bo z nakupom privarčevala pri davčnih olajšavah. Odločitev za nakup je bila zato logična poteza.

Preberite še: Ta inovativna delovna postaja bo rešila vaše zdravje>>

Steve Sims: “Najeti, saj s privarčevanim denarjem lahko vlagaš v podjetje.”

Steve Sims je ustanovitelj podjetja Taste of Blue, ki strankam preko spletne strani omogoča nakupovanje luksuznih izkušenj. Sam je mnenja, da oprema z nakupom takoj izgubi svojo vrednost. Ugotovil je, da je zanj boljše, če se odloči za najem tiskalnika s papirjem, kopirnega stroja in ostale računalniške opreme, kot da bi vse to kupil. Poleg tega lahko s privarčevanim denarjem vlaga v svoje podjetje in zaposlene.

Shawn Royster: “Odločitev o nakupu je bila napaka.”

Shawn Royster vodi podjetje Royster Productions, ki se ukvarja s televizijsko produkcijo. Včasih je verjel, da bo imel z lastno opremo večji dobiček. Toda v času, ko je z uspešnim poslovanjem dobil povrnjene stroške investicije v nakup, je njegova oprema že postala zastarela. Na tej točki je Royster prodal vso svojo staro opremo in se odločil za najem. Z nakupom oprema hitro zastari. Nasprotno ima človek z najemom opreme neprestani dostop do najnovejše tehnologije.

Se vam bolj splača nakup ali najem?

Ko gre za pisarniško in drugo opremo, je odločitev za nakup ali najem tiskalnika s papirjem, računalnika in drugih potrebnih orodij, odvisna od nadzora stroškov in možnosti prilagodljivosti.

Obe možnosti imata svoje prednosti. Z nakupom takoj pridobite svojo opremo, ki jo lahko odplačate v trenutku ali čez daljše obdobje. Poleg tega lahko z nakupom lastne pisarniške opreme lahko tudi davčne olajšave. Po drugi strani imate z najemom opreme manjše začetne stroške, privarčevan denar pa lahko investirate drugje. Odločitev za na primer nakup ali najem tiskalnika s papirjem je predvsem odvisna od želja in potreb vsakega podjetnika.

Prednosti in slabosti nakupa in najema opreme

 

Prednosti

Slabosti

Nakup

  • Davčne olajšave
  • Nadzor opreme
  • Prednost pred konkurenco, v primeru da imate posebno opremo
  • Oprema je hitro zastarela
  • Višji začetni stroški
  • Stroški vzdrževanja in popravila

Najem

  • Manjši začetni stroški
  • Možen dostop do najnovejše in najboljše opreme
  • Dolgoročno dražje
  • Možne težave z razpoložljivostjo

 Vir: entrepreneur.com

Davčne blagajne: večja panika je med tistimi, ki račune še pišejo ročno

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Preberite več >>

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje