Twitter: serija odhodov iz podjetja se nadaljuje

Da se po medijih ne bi razširile netočne novice, je Jack Dorsey, prvi mož Twitterja, na Twitterju potrdil govorice: odhajajo štirje glavni akterji v podjetju, njihove odhode pa obžaluje. Ni izključeno, da ne bo prišlo do novih odhodov.
Twitter: serija odhodov iz podjetja se nadaljuje

Jack Dorsey je potrdil namigovanja medijev: štiri ključne osebe Twitterja so v odhajanju (Vir slike: YouTube).

Katie Jacobs Stanton, vodja marketinga, Kevin Weil, vodja produktnega razvoja, Alex Roetter, vodja oddelka za inženiring, in Jason Toff, vodja družabnega omrežja Vine, so imena, ki zapuščajo podjetje Twitter. Slednji naj bi odhajal v Google, kjer bo delal na področju navidezne resničnosti. Odhajal naj bi tudi prvi mož za kadrovska vprašanja, Brian Schipper.

Večina odhodov prostovoljnih

Razlogi za odhode so različni, večina naj bi bila prostovoljnih. Tako se je Stantonova za odhod odločila zaradi želje po daljšem preživljanju časa z družino. V zapisu na Mediumu je zapisala, da je kot večina staršev, ki dela, najela pomoč za nakupe v trgovini, pranje perila in prevoze otrok. A se sooča z realnostjo, vidi, da ne more najeti pomoči pri temu, kar je ključno: času. »Življenje hitro teče dalje, želim preživeti čas s svojimi otroci, preden bo prepozno,« je zapisal Stantonova, ki je sooblikovala Twitter več kot pet let. Dorsey vse opisuje kot »čudovite ljudi«.

Mladi punker že leta 2000 dobil idejo, ki mu je spremenila življenje >>

Twitter vse manjši, vse nižja je tudi vrednost njegovih delnic

Delovne mize naj bi izpraznili v kratkem, poročajo ameriški mediji. Njihovi odhodi naj sicer ne bi bili presenečenje, saj so se na to pripravljali že nekaj časa. Morda je bilo to predvideno tudi v sklopu odločitve po zmanjšanju števila zaposlenih in prevetritvi podjetja. Samo od lanskega julija je Twitter manjši za več kot 300 zaposlenih, je pa res, da glasnih govoric o odhodih vodilnih ni bilo.

Čeprav še ni jasno, ali bodo te poteze resnično pripomogle k uresničitvi zastavljenih ciljev, pa se zdi, da bi lahko odhodi škodovali predvsem samozavesti zaposlenih in podjetja. Podjetje so v zadnjem času skorajda ohromile nenehne managerske spremembe, številni zasuki v strategijah in vse nižje vrednosti delnic (odkar je Dorsey prevzel vlogo prvega moža podjetja je vrednost padla kar za 37 odstotkov).

Dorsey vse bolj spominja na Steva Jobsa >>

Kako nadomestiti odhajajoče?

Delo odhajajočih naj bi si razdelili obstoječi vodje. Tako naj bi operativni direktor Adam Bain prevzel dodatno odgovornost, med drugim tudi medijsko in kadrovsko ekipo. Tehnični vodja Adam Messinger naj bi prevzel vajeti inženirskega in potrošniškega področja, dizajn in raziskave ter uporabniške storitve. Messinger je v Twitterjevi ekipi že več kot štiri leta, zato mu Dorsey več kot zaupa. V upravo Twitterja naj bi v prihajajočih tednih prišla še ena znana medijska osebnost, namiguje spletna stran Recode, omenja se Leslie Berland.

Podjetje trenutno dela tudi na ukinitvi 140-znakovnih sporočil – razmišljajo o omejitvi na 10 tisoč znakov. To je zgolj ena od potez podjetja, ki si želi ustvariti čim bolj preprosto uporabo svojega omrežja, posledično tudi privabiti več uporabnikov nanj. Masa uporabnikov je na letni ravni zrasla zgolj za 11 odstotkov na 320 milijonov v tretjem četrtletju lanskega leta. Novi podatki naj bi bili na voljo v prvi polovici februarja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: Kako sva razvila Kingsbox – Luka Železnik in Dejan Kobal

MP dogodek: Kako sva razvila Kingsbox – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana! Preberite več >>

S SportyFi do financiranja športne kariere

S SportyFi do financiranja športne kariere

Zagonsko podjetje SportyFi želi s platformo, ki temelji na kriptovalutah, spremeniti način financiranja v športu. Kmalu se začne njihova kampanja ICO. Preberite več >>

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

Slovensko-ameriški start-up Genialis, zmagovalec investicijskega dela letošnje konference PODIM, je v začetku oktobra zaprl 2,3 milijone dolarjev težko semensko naložbo. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Kdo so najmlajši med najbogatejšimi

Kdo so najmlajši med najbogatejšimi

V časniku Finance oziroma reviji Manager so objavili seznam najbogatejših Slovencev. Posebej pa so izpostavili tudi najmlajše člane lestvice – dva sta se uvrstila v prvo deseterico. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

MP dogodek: Kako sva razvila Kingsbox – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: Kako sva razvila Kingsbox – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje