
Twitter je od samih začetkov, od leta 2006, ko so Jack Dorsey, Biz Stone, Evan Williams in Noah Glass začeli ustvarjati omrežje, omejen na 140 znakov. S tem se je Twitter predstavljal kot storitev za skupinsko komunikacijo prek SMS sporočil. Twitter je v preteklosti dosegel nekaj pomembnih mejnikov v uporabi, tako je na primer leta 2010 Timothy Cramer poslal prvi tvit, na njem je Barack Obama proslavil trenutke po vnovični izvolitvi v Belo hišo z ženo Michelle, svoj račun pa ima tudi papež, svetovni voditelji pa so redni (ali pa vsaj njihovi asistentje) uporabniki Twitterja.
Podjetje Twitter čakajo pomembne spremembe tudi v strukturi zaposlenih >>
Novice pri Twitterju (še) niso potrdili
Da so spremembe nujne, tudi na račun stagnacije števila uporabnikov, je prepričan tudi Dorsey. Med njimi naj bi bila storitev, ki bo uporabnikom omogočala tvite, daljše od 140 znakov. Novica, ki je zaokrožila po spletu, pri Twitterju še niso potrdili.
Znakovna omejitev je do pred kratkim obsegala tudi zasebna sporočila, a so le-to letos poleti odstranili, s čimer so pri podjetju želeli olajšati oziroma okrepiti zasebni del komuniciranja.
Walt Street Journal je poročal, da je Dorsey sicer spregovoril zgolj o imenu projekta, ki so ga poimenovali 140Plus. Pri časniku dodajajo, da naj bi podjetje razmišljalo o razširitvi na 150 ali več znakov. A kako naj bi novi sistem sploh deloval, če bo do padca omejitve resnično prišlo, za zdaj še ostaja skrivnost.
Kako tvitati za visoke pozicije na Twitterju in Googlu >>
Twitter kot družbena tržnica
Podjetje pa je predstavilo še eno novost, in sicer možnost Kupi zdaj (ang. buy now), s čimer upajo, da bodo postali največja družabna tržnica. Z omenjeno potezo želijo olajšati delo prodajalcem pri integraciji v platformo, kot so Shopify, Bigcommerce in Demandware.
Lahko nova možnost prinese nove prihodke in uporabnike?
Twitter si želi z novo možnostjo ustvarjati več prihodkov, s tem pa privabljati več uporabnikov. Kot rečeno, omrežje se v zadnjih mesecih sooča s krizo glede na rast števila uporabnikov. Ti so, sodeč po tvitih, pripravljeni na spletno trgovino v takšni obliki. Kot je povedal vodja prodaje pri Twitterju, Nathan Hubbard, v več kot 50 milijontih tvitih dnevno uporabniki zapišejo, česa si želijo oziroma potrebujejo. Več kot 100 milijonov ljudi sledi blagovnim znamkam. Prav zato je prepričan, da bo novost prinesla milijone dolarjev.
Gumb se bo preselil tudi v mobilno različico, a bo na to potrebno še nekaj časa počakati. Kar je posebnega pri Twitterju, je prepričan Hubbard, gre za mesto, kjer se ljudje že povezujejo, in z novostjo se bodo povezovali še s stvarmi, ki jih obožujejo.