Twitter morda že kmalu s spremembami

Twitter morda že kmalu s spremembami

Omrežje Twitter je ničkolikokrat že dokazalo, da je le zgolj 140 znakov potrebnih, da informacija zaokroži po celem svetu. V naslednjih tednih naj bi Twitter predstavil novost, in sicer možnost tvitanja z več znaki. Omejitev na 140 znakov naj bi padla.
Twitter morda že kmalu s spremembami

Twitter je od samih začetkov, od leta 2006, ko so Jack Dorsey, Biz Stone, Evan Williams in Noah Glass začeli ustvarjati omrežje, omejen na 140 znakov. S tem se je Twitter predstavljal kot storitev za skupinsko komunikacijo prek SMS sporočil. Twitter je v preteklosti dosegel nekaj pomembnih mejnikov v uporabi, tako je na primer leta 2010 Timothy Cramer poslal prvi tvit, na njem je Barack Obama proslavil trenutke po vnovični izvolitvi v Belo hišo z ženo Michelle, svoj račun pa ima tudi papež, svetovni voditelji pa so redni (ali pa vsaj njihovi asistentje) uporabniki Twitterja.

Podjetje Twitter čakajo pomembne spremembe tudi v strukturi zaposlenih >>

Novice pri Twitterju (še) niso potrdili

Da so spremembe nujne, tudi na račun stagnacije števila uporabnikov, je prepričan tudi Dorsey. Med njimi naj bi bila storitev, ki bo uporabnikom omogočala tvite, daljše od 140 znakov. Novica, ki je zaokrožila po spletu, pri Twitterju še niso potrdili.

Znakovna omejitev je do pred kratkim obsegala tudi zasebna sporočila, a so le-to letos poleti odstranili, s čimer so pri podjetju želeli olajšati oziroma okrepiti zasebni del komuniciranja.

Walt Street Journal je poročal, da je Dorsey sicer spregovoril zgolj o imenu projekta, ki so ga poimenovali 140Plus. Pri časniku dodajajo, da naj bi podjetje razmišljalo o razširitvi na 150 ali več znakov. A kako naj bi novi sistem sploh deloval, če bo do padca omejitve resnično prišlo, za zdaj še ostaja skrivnost.

Kako tvitati za visoke pozicije na Twitterju in Googlu >>

Twitter kot družbena tržnica

Podjetje pa je predstavilo še eno novost, in sicer možnost Kupi zdaj (ang. buy now), s čimer upajo, da bodo postali največja družabna tržnica. Z omenjeno potezo želijo olajšati delo prodajalcem pri integraciji v platformo, kot so Shopify, Bigcommerce in Demandware.

Instagram s 400 milijoni uporabnikov >>

Lahko nova možnost prinese nove prihodke in uporabnike?

Twitter si želi z novo možnostjo ustvarjati več prihodkov, s tem pa privabljati več uporabnikov. Kot rečeno, omrežje se v zadnjih mesecih sooča s krizo glede na rast števila uporabnikov. Ti so, sodeč po tvitih, pripravljeni na spletno trgovino v takšni obliki. Kot je povedal vodja prodaje pri Twitterju, Nathan Hubbard, v več kot 50 milijontih tvitih dnevno uporabniki zapišejo, česa si želijo oziroma potrebujejo. Več kot 100 milijonov ljudi sledi blagovnim znamkam. Prav zato je prepričan, da bo novost prinesla milijone dolarjev.

Gumb se bo preselil tudi v mobilno različico, a bo na to potrebno še nekaj časa počakati. Kar je posebnega pri Twitterju, je prepričan Hubbard, gre za mesto, kjer se ljudje že povezujejo, in z novostjo se bodo povezovali še s stvarmi, ki jih obožujejo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki