Instragram s 400 milijoni uporabnikov
Instagram bo po napovedih rastel še nekaj časa (Vir slike: YouTube).
Več kot polovica novih uporabnikov prihaja iz Evrope in Azije, med državami, ki so prispevale največ uporabnikov so tudi Brazilija, Japonska in Indonezija, večino vseh uporabnikov (75 odstotkov) pa predstavljajo uporabniki, ki živijo izven ZDA. Kako aktivni so uporabniki Instagrama, priča tudi podatek, da dnevno objavijo okoli 80 milijonov fotografij.
Oglasi brez negativnega učinka
Oglasi na Instagramu uporabnikov niso prestrašili in jih odgnali na druga omrežja. Gre za dobro novico za oglaševalce, ki omrežje popestrijo tako s fotografijami kot tudi z video vsebinami. V začetku septembra so postali na voljo še v več kot 30 državah, tako za mala kot tudi večja podjetja.
Hitrejša rast od Facebooka, a v drugačnih pogojih
Instagram ima danes že večjo bazo uporabnikov kot Twitter, ki je imel po zadnjih podatkih 316 milijonov uporabnikov, precej zaostaja tudi Pinterest, ki je obstal pri 100 milijonih. Če ga postavimo ob Facebooku, je prav tako bolj uspešen.
Velikan med družabnimi omrežji je za doseg 400-milijontega uporabnika potreboval šest let, je pa res, da družabna omrežja v času začetkov Facebooka niso bila na takšni ravni kot danes. Facebookova naložba v nakup Instagrama leta 2012 se očitno vse bolj in bolj poplačuje.
Letošnje napovedi kažejo, da naj bi podjetje ustvarilo 600 milijonov prihodkov, to število pa naj bi se prihodnje leto še bolj povzpelo in leta 2017 doseglo kar 2,81 milijarde dolarjev. »Kljub temu, da so mejnik, kot je ta, izredno pomembni, pa nas veseli, kako vizualna komunikacija naredi svet vsaj malce manjši za vsakega od nas,« so še dodali v objavi.