Instragram s 400 milijoni uporabnikov

Devet mesecev po tem, ko je omrežje Instagram naznanilo 300-milijontega uporabnika, je Instagram večji za 100 milijonov uporabnikov. »Ko je Instagram zaživel pred skoraj petimi leti, se je število 400 milijonov zdelo kot sanje,« je zapisalo podjetje v objavi na blogu.
Instragram s 400 milijoni uporabnikov

Instagram bo po napovedih rastel še nekaj časa (Vir slike: YouTube).

Več kot polovica novih uporabnikov prihaja iz Evrope in Azije, med državami, ki so prispevale največ uporabnikov so tudi Brazilija, Japonska in Indonezija, večino vseh uporabnikov (75 odstotkov) pa predstavljajo uporabniki, ki živijo izven ZDA. Kako aktivni so uporabniki Instagrama, priča tudi podatek, da dnevno objavijo okoli 80 milijonov fotografij.

Oglasi brez negativnega učinka

Oglasi na Instagramu uporabnikov niso prestrašili in jih odgnali na druga omrežja. Gre za dobro novico za oglaševalce, ki omrežje popestrijo tako s fotografijami kot tudi z video vsebinami. V začetku septembra so postali na voljo še v več kot 30 državah, tako za mala kot tudi večja podjetja.

Hitrejša rast od Facebooka, a v drugačnih pogojih

Instagram ima danes že večjo bazo uporabnikov kot Twitter, ki je imel po zadnjih podatkih 316 milijonov uporabnikov, precej zaostaja tudi Pinterest, ki je obstal pri 100 milijonih. Če ga postavimo ob Facebooku, je prav tako bolj uspešen.

Načrt za dobro vsebino na Instagramu >>

Velikan med družabnimi omrežji je za doseg 400-milijontega uporabnika potreboval šest let, je pa res, da družabna omrežja v času začetkov Facebooka niso bila na takšni ravni kot danes. Facebookova naložba v nakup Instagrama leta 2012 se očitno vse bolj in bolj poplačuje.

Letošnje napovedi kažejo, da naj bi podjetje ustvarilo 600 milijonov prihodkov, to število pa naj bi se prihodnje leto še bolj povzpelo in leta 2017 doseglo kar 2,81 milijarde dolarjev. »Kljub temu, da so mejnik, kot je ta, izredno pomembni, pa nas veseli, kako vizualna komunikacija naredi svet vsaj malce manjši za vsakega od nas,« so še dodali v objavi.

Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje