Umetna inteligenca in področje SEO optimizacije?
(Vir slike: digitalvidya.com)
Znanost je dandanes napredovala že do te mere, da je tehnologija zmožna že izjemnih stvari. Med drugim lahko tehnološke naprave na podlagi lastnega delovanja pridobivajo nove informacije, jih shranjujejo in posodabljajo svoje baze podatkov. Nato pa ukrepajo na podlagi novopridobljenih podatkov. In to brez kakršnegakoli posredovanja človeka.
Prav na takšen način deluje tudi Googlov algoritem RankBrain
Gre za umetno inteligenco, ki vsakodnevno poskrbi za okoli 15 odstotkov vseh iskanj v spletnem iskalniku Google. Natančneje tistih iskanj, ki so za Google povsem novi in jih sistemi do tedaj še nikoli niso zaznali.
RankBrain je 26. oktobra praznoval že svojo tretjo obletnico in jasno je, da ima in bo še imel velik vpliv na področju optimizacije spletnih strani. S svojim delovanjem namreč že spreminja doslej obstoječa pravila SEO optimizacije. Ker pa bo Google najverjetneje tudi v prihodnje pri razvoju algoritmov velik poudarek dajal umetni inteligenci, bodo spremembe gotovo še precej večje.
Kako optimizirati svojo spletno stran za algoritem RankBrain, si oglejte v spodnjem videoposnetku:
Če se želite na Googlu in ostalih iskalnikih povzpeti na višja mesta od konkurence, pridite na delavnico Optimizacija spletnih strani.