V novo leto z učinkovitejšimi sestanki

Ne glede na to, kako pomembni so sestanki, so pogosto povsem neučinkoviti. Izgubljanje rdeče niti pogovora, zamišljenost prisotnih in neupoštevanje zastavljenih ciljev lahko hitro privede do zapravljenega časa. Novo leto prinaša priložnost, ko lahko sestanke naredimo bolj učinkovite.
V novo leto z učinkovitejšimi sestanki

V ZDA se letno na račun neproduktivnih sestankov vrže stran 37 milijard dolarjev (Vir slike: Big Stock).

Verjetno so vam zgornje vrstice znane – ni pa nujno, da so vsi sestanki takšni. Zakaj nam ne bi sestanki vdahnili novo dozo motivacije in zagnanosti? Poglejmo si nekaj trikov za izboljšanje učinkovitosti sestankov.

Na račun sestankov ob 37 milijard dolarjev

Sestanki so namenjeni izboljšanju dela, posledično varčevanju časa in denarja, a le pod pogojem, da so izpeljani dobro. V večini primerov pa so le sami sebi namen ter zgolj polnijo naše delovne urnike. Predstavljajo se kot popolna izguba časa. Temu so pritrdili tudi ameriški delavci, ki so bili vključeni v raziskavo podjetij CT Business Travel in Neomam Studios. Polovica je namreč sestanke ocenila za nepotrebne in kot stran vržen čas. Mislite, da gre za zanemarljive ure? Motite se. Ta raziskava razkriva, da se mesečno izvede za 31 ur sestankov, letno pa se na račun neproduktivnih sestankov zapravi 37 milijard dolarjev (podatek velja za ZDA)!

Izberite vodjo, ki jo sodelavci spoštujejo

Torej, kako neproduktivne sestanke narediti produktivne? Naj jih ukinemo? Ne, potrebne pa so korenite spremembe. Ob sklicanem sestanku pripravite seznam točk, o katerih se boste pogovarjali. Tako bodo navzoči bolje pripravljeni. Izberite vodjo, ki bo vodil sestanke – osebo, ki jih lahko zaupate, obenem pa uživa spoštovanje s strani ekipe.

Mobilne napravice prepovedane

Prepovejte mobilne napravice – sestanki, ki jih prekinjajo klici in elektronska pošta, bodo povsem neučinkoviti. Posvetite se raje izzivom, zaradi katerih ste se sestali, vse ostalo bo najverjetneje lahko počakalo nekaj minut. Vabljene na sestanek predhodno obvestite, da so sestanki brez napravic, zato naj jih pustijo na svojih delovnih mizah ali pa dajo na stran v pisarni, kjer boste imeli sestanek. Obvezno jih utišajte.

Največ sedem povabljenih, naj ne bo gneče

Na sestanke povabite manjšo skupino ljudi, od štiri do največ sedem. Preveč kuharjev naredi zmedo v kuhinji, enako bo tudi na sestanku. Povabite zgolj tiste, ki se jih določena tematika resnično zadeva.

Za zamudnike posebni začetki sestankov

Bodite točni z začetkom in zaključkom. To naj upoštevajo tudi povabljeni. Če imate v ekipi neozdravljive zamudnike, postavite neobičajne začetke sestankov, na primer namesto ob 9. uri postavite uro tri minute čez devet.

Sestanki naj potekajo v sproščenem vzdušju

Spreminjajte lokacije sestankov, pojdite ven, na sprehod (z manjšo skupino ljudi, ki jo boste lahko obvladovali) ali pa v bližnji lokal. Naj bodo sestanki prijetno opravilo, ne stresen opravek.

Sestanki naj bodo čim krajši. Ljudje se lahko na krajših sestankih popolnoma posvetijo zadevam, hitreje delajo, klepetanje pa prihranijo za zaključek. Študije kažejo, da ljudje nehajo postavljati vprašanja in se fokusirajo na delo, zato je idealno, da sestanki ne trajajo dlje kot eno uro.

Zadnjih deset minut izkoristite za obnovo dogovorjenega. Zapomnite se, sodelovanje je bistveno za uspešen posel.

Uspešnejši sestanki vodijo učinkovitejše poslovanje >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Tokratno rubriko smo posvetili odgovoru na vprašanje, ki nam ga stranke pogosto zastavljajo. Preverili smo ali je mogoče odpreti popoldanski s.p., če oseba še ni zaposlena kje drugje. Preberite več >>

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Pogoji za odprtje turistične agencije

Pogoji za odprtje turistične agencije

Turizem je v zadnjem času v polnem razmahu. Ker gre za zelo dobičkonosno panogo, je tudi interes za odpiranje turističnih agencij vse večji, zato smo pregledali kakšni so pogoji za odprtje turistične agencije. Preberite več >>

Vračilo prispevkov delodajalca za prvo zaposlitev

Vračilo prispevkov delodajalca za prvo zaposlitev

Če prvič zaposlite za nedoločen čas mlade do 26. leta starosti ali matere, ki skrbijo za otroka do 3. leta starosti, lahko za prvi dve leti njihove zaposlitve uveljavljate delno vračilo plačanih prispevkov delodajalca za pokojninsko in invalidsko zavarovanje. Preberite več >>

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

V povprečju se človek v odrasli dobi prebudi v 25 tisoč novih dni in le od njega samega je odvisno, kako jih bo izkoristil. Skrivnost dobro izkoriščenih dni naj bi se skrivala predvsem v dobri jutranji rutini, saj naj bi prav ta določala, kako bo potekal posameznikov dan. Preberite več >>

Delo na črno: Kakšne globe grozijo kršiteljem?

Delo na črno: Kakšne globe grozijo kršiteljem?

Delo na črno predstavlja problem, ki ga zakonodajalec in pristojni organi neuspešno poskušajo zajeziti že leta. Pri tem računajo, da bodo potencialne kršitelje od prekrškov odvračale tudi vrtoglavo visoke globe. Preberite več >>

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

FURS je pred kratkim izdal podrobnejša pojasnila o načinu davčne obravnave poslovanja s kriptovalutami. Novost predstavlja predvsem razlaga obveznosti podjetij, ki izdajajo kriptožetone, v zvezi s plačilom DDV.   Preberite več >>

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Sodelavci in nadrejeni nam vsak dan kradejo čas, pravi David Grady. S tem cilja na nekoristne in neproduktivne sestanke, ki so stalnica poslovnega okolja. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje